The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Kitoos:)*lähettää lentopuskissejä*
Tässähän tämä menee jauhoja pöllyytellessä, musaa ja tirpanaa kuunnellessa(toimii diitseinä :) ) ja osin poikienkin höpinöitä ymmärtäen:D - aiheina mopot, autot, Fortnite

Onhan Kaisilassa kaikki hyvin:)?
Puspus muru :love:
Kuulostaapi kivalta siun & tirppanan touhut :)
Kaik on hyvin :love:(y) Eka työpäivä sairasloman jälkeen :)
Onha siel kans kaikkinhyvin ?

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Puspus muru :love:
Kuulostaapi kivalta siun & tirppanan touhut :)
Kaik on hyvin :love:(y) Eka työpäivä sairasloman jälkeen :)
Onha siel kans kaikkinhyvin ?
Eli menit ja laitoit työpaikkas ihan sekaisin kun ilmaannuit sinne(y) - hyvä! Varmasti oli ikävä jo ollutkin - hyvän tekijän puutos kun huomataan heti. Malta kuitenkin aloitella tunnustellen...

Jeesbox, täällä on kaikki mallillaan:)
Mitä nyt ite onnistun sähläämään ja luomaan tilanteita jotta esikoinen pääsee jo syvään huokaisemaan mun takia:oops::barefoot:...

Mutta kuules!
Tänäänpä tuolla tuulen tuiverruksessa tuoksui lumihiutaleet:love:!

• Tykkää
Reactions: Elena777
Eli menit ja laitoit työpaikkas ihan sekaisin kun ilmaannuit sinne(y) - hyvä! Varmasti oli ikävä jo ollutkin - hyvän tekijän puutos kun huomataan heti. Malta kuitenkin aloitella tunnustellen...

Jeesbox, täällä on kaikki mallillaan:)
Mitä nyt ite onnistun sähläämään ja luomaan tilanteita jotta esikoinen pääsee jo syvään huokaisemaan mun takia:oops::barefoot:...

Mutta kuules!
Tänäänpä tuolla tuulen tuiverruksessa tuoksui lumihiutaleet:love:!
Jooh,porukka oli sekaisin ja kyllä hyvillään kun tulin töihin :D(y):)
Joo varovasti tein hommia ja jätin raskaimmat tekemättä.
Hyvä kun sielläkin on kaikki jees. :)
Aika viiletä on ollu ja mikäs siinä (y)
Oi lumihiutaleet

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Vielä 1 koe, ihan hyviä arvosanoja tullut tähän saakka, mutta viimeisen on tehnyt ehkä kaikista tiukin ryhmän ohjaajista ikinä:alien: ja kysymykset monesti häneltä sellasia, että ne pitää tavallaan tietää kirjan ulkopuolelta enemmän kuin kirjastao_O
Kun mä olin opettaja niin vastaus ei koskaan löytynyt kirjasta.
Kun mä tuurasin opettajaa ja pidin uusintakokeen niin oppilaita vitutti suuresti se, että vastaus löytyi aakkosellisesta hakemistosta kuin myös se, että uusintakokeessa mä vaadin vitusti enemmän.

Kaikki on sallittua. Oikean vastauksen saa löytää mistä tahansa. Ainoa kielletty on soittaa firman neuvontaan koska heillä on tarpeeksi töitä ilman tätä kurssiakin. Ja sitäpaitti joku teistä on huomenna töissä firman neuvonnassa niin kenelle sit soitatte?

Vaikka itte sanonkin, niin mä olen erittäin pidetty opettaja vittumaisuudestani huolimatta.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Joissakin tilanteissa sitä erehtyy toivomaan itsestään kloonia*ufopääkkönen*, nyt ois semmosta hässäkkää tiedossa vaan meikäläisiä on - ehkä kuitenki ihan onneksi:D - edelleen vaan tää yks kappaleversio joten iltawilleröisiin mukaan pullanpaistelutohinoista(y)

Tuoksut on muuten kohdillaan:p

Hyvää yötä sulle, näe kauniita unia ja nuku hyvin :)*pus*

Ihanaa perjantaita sinne !
Kävin jo kaupassa ja kotimatkalla muuten sateli lumihiutaleita :eek::D:love:

Alelaarista muuten löytyi kurpitsaa ja jäävuorisalaattia. (y) Joten kurpitsaruokaa lähipäivinä &salaattia.
Lihoja löytyi 30% alennuksella,mies & kisut saa lihaa (y):D
Ruokaa on jääkaappi ja pakastin täynnä. :p

• Tykkää
Reactions: r0s ja Aqela
Aqela
Ihanaa perjantaita sinne !
Kävin jo kaupassa ja kotimatkalla muuten sateli lumihiutaleita :eek::D:love:

Alelaarista muuten löytyi kurpitsaa ja jäävuorisalaattia. (y) Joten kurpitsaruokaa lähipäivinä &salaattia.
Lihoja löytyi 30% alennuksella,mies & kisut saa lihaa (y):D
Ruokaa on jääkaappi ja pakastin täynnä. :p
Mun työpäivä loppui. Matkalla kotiin. Vettä sataa.

• Tykkää
Reactions: r0s ja Kais

Yhteistyössä