The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

r0s
:sleep:

Ylähuulin yläpuoli niin rohtunut, että takuulla halkee tänään koko pää, jos ees hymyilen, olo on muutenkin tosi tönkkö ja kuin zombilla....ja näin unta tämän pvän ruotsin kokeesta ja siitä, että yritin toisille selittää kuinka poliisille sanotaan ruotsiksi että joku mies yritti raiskata meidät ''sanokaa sille että se mies oli denna hade haft man ei detta hade, koska man on en-sana, ei ett-sana.'' ja joo kyllä mä tuota paremmin ruotsia sentään osaan.:notworthy:

Sullakin flunssa?

Meikäläisen reissu alkoi silleen että just kun astuin lentokentän ovesta sisään niin tajusin että jeps, menkathan ne. Oli muuten ennennäkemättömän kallis sidepaketti, neljä euroa ja seitkyt senttiä.
Ja sit kun kotisuomeuduttiin niin eipäs menyt kuin jokunen tunti ja nokkaa alkoi kutittaa ihan hiivatisti ja siitä asti oon sit niistellyt ja niistellyt.

Sullakin flunssa?

Meikäläisen reissu alkoi silleen että just kun astuin lentokentän ovesta sisään niin tajusin että jeps, menkathan ne. Oli muuten ennennäkemättömän kallis sidepaketti, neljä euroa ja seitkyt senttiä.
Ja sit kun kotisuomeuduttiin niin eipäs menyt kuin jokunen tunti ja nokkaa alkoi kutittaa ihan hiivatisti ja siitä asti oon sit niistellyt ja niistellyt.
Kyllä ja tätä on jatkunut jo melkis pari viikkoa...tai se, muka, lakkas välillä...mutta alkoikin sitten kahta pahempana.
Nyt sitten aivastelen ja köhin ja puoli päätä rohtunut.

Missäs kävitte lomailemassa?:)

Vähän viileä ilma mutta eipä haittaa yhtään :) Syksyinen ilma.
Sairasloma loppuu tänään,huomenna jatkuu hommat.
:p
Kielitoimiston sanakirjassa ovat sekä sairasloma ja sairausloma. Sairasloma-sanan kohdalla on kuitenkin mainittu, että on parempi käyttää sairausloma-sanaa.

– Siinä on taustalla substantiivi sairaus. Se on loogisempi. Vastaavasti on myös esimerkiksi sairauspoissaolo, sairauspäiväraha ja sairausvakuutus, sanoo Grönros.

Puhekielessä ihmiset käyttävät usein sanaa sairasloma. Kirjoitetussa kielessä tulisi kuitenkin käyttää sairausloma-sanaa.

r0s
Aamupäivää!

Kais teki eilen sämpylöitä niin päätin sit minäkin tossa aamulla laittaa taikinan kohoamaan. Mutta! Liidelin perskules on mennyt ja pakannut leivinjauhetta pikkupusseihin! Ja mä olen napannut sellaisen matkaan luullen sitä kuivahiivaksi. :oops:

Tuli niistä syötäviä mutta muistuttavat enemmänkin teeleipää ko sämpylää.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
:p
Kielitoimiston sanakirjassa ovat sekä sairasloma ja sairausloma. Sairasloma-sanan kohdalla on kuitenkin mainittu, että on parempi käyttää sairausloma-sanaa.

– Siinä on taustalla substantiivi sairaus. Se on loogisempi. Vastaavasti on myös esimerkiksi sairauspoissaolo, sairauspäiväraha ja sairausvakuutus, sanoo Grönros.

Puhekielessä ihmiset käyttävät usein sanaa sairasloma. Kirjoitetussa kielessä tulisi kuitenkin käyttää sairausloma-sanaa.
paskat mitään sairauslomia aleta tässä pitämään

jos ollaan sairaana niin tahotaan tohtorilta saikkua

Mulle on ihan sama onko se sairasloma vai sairausloma vai mikä.
:LOL::sneaky:
Mie kirjoitan niin ku kirjoitan,mie en joka sanaa ala palstalla syynäämään onko se kirjoitettu oikein vai päin pehvaa.

Aamupäivää!

Kais teki eilen sämpylöitä niin päätin sit minäkin tossa aamulla laittaa taikinan kohoamaan. Mutta! Liidelin perskules on mennyt ja pakannut leivinjauhetta pikkupusseihin! Ja mä olen napannut sellaisen matkaan luullen sitä kuivahiivaksi. :oops:

Tuli niistä syötäviä mutta muistuttavat enemmänkin teeleipää ko sämpylää.
Hupsis:eek: :D
Pitääkin olla lidlissä tarkkana.
Mutta kiva kun niistä tuli kuitenkin hyvänmakuisia. :)

• Tykkää
Reactions: r0s
Tää poikamiesäijän elämä on loppujenlopuksi ihangauheeta.
Jos jossain on kiva nainen joka viihtyy lieden äärellä, tekee hyvää ruokaa ja tykkää seksistä niin hän on varattu tai aviossa. Niinku roosa tai kais.
Jos taas on henkilö joka viihtyy lieden äärellä ja tekee hyvää ruokaa ja tykkää seksistä on varattu ja on sukupuoleltaan mies. Niinku epek.

Prkl. Onneksi poikamiesäijällä on vielä laatikko olutta ja pari pakastepitsaa.

..pitsaa.
Koko päivän tehnyt mieli pizzaa:X3:

Jääkaapissa makaroonilaatikkoa:p
Pohjalle makarooni+naudanjauheliha+sipuliseos, sitten niiden päälle koskenlaskijaa leikattuina siivuina ja jalapenosiivuja, sen päälle sama makaroonijlihasipulisörsseli ja kaiken tuon päälle cheddaria raasteena ja joukkoon maitoruokakermakananmunaseos.:)

**makarooni oli tummaa.

Yhteistyössä