Aqela
Sie oot aina valmiina auttamaan.on on, haluaisikko että tulisin auttamaan?
Sie oot aina valmiina auttamaan.on on, haluaisikko että tulisin auttamaan?
annoin kymmenvuotiaana lupauksen partiossa enkä oo sitä perunuSie oot aina valmiina auttamaan.
PäivääIltapäivää!
Kahviaika. Tuoretta sämpylää seurana.
Täällä illalla lohta ranskankermalla ja aurajuustolla ja parsa- ja kukkakaalia jotenkin. En vielä tiedä miten.Syksyistä & herkullista ruokaa
Tein uunikurpitsaa,bataattia ja grillipaprikaa & salaattia.
Nams
Täälläkin. Lauantaille vissiin lupailtiin kunnon myräkkää.Tuulee muuten helvetin kovaa. Myrsky tulossa.
Niin tännekin ja tänään on tuullut jo ihan lupaavasti.Täälläkin. Lauantaille vissiin lupailtiin kunnon myräkkää.
Tsäh, vissiin kaitennii ihan samoissa säärintamissa sitä täälläkin ollaan eli katellaan viikonlopun aikana mitä kaikkee on lentäny ja kuinka kauas.Niin tännekin ja tänään on tuullut jo ihan lupaavasti.
Nam,hyvää teilläkinTäällä illalla lohta ranskankermalla ja aurajuustolla ja parsa- ja kukkakaalia jotenkin. En vielä tiedä miten.
Jep,niin on. Sillä mie oon tänään käynny kaupoissa,ettei tarvia myrskyyn lähteä.Täälläkin. Lauantaille vissiin lupailtiin kunnon myräkkää.
Moikkelis ihanuusTiiäkö mitä?
Se on torjantai!
Ja tiiäkö mitä muuta?
Toi yks vaahteranihanuus on taas salakavalasti - kuinka osaakaan! - laittanut ylleen kauneimman mekkonsa ja hehkuu auringon valossa niin nättinä syksyn väreissään!
Arki sieppaa mukaansa kieputukseen, sattuu ja tapahtuu, ja päiväpöllöyttäkin ilmassa koska aika kiitää. Ihanan lämmin syyspäivä eniveis ja kivasti tuuleekin joten jatketaan harjoituksia
Pidä mukavaa päivää sinäkin
Terjens Kais!Moikkelis ihanuus
Ihanaa päivää & iltaa sinne.
Ihanuus höpsötin oot ihan varmana Tahneaa on välillä juuh.Terjens Kais!
...ja tässä mitn ihanuuksia olla kun aivan täysin työpäivästä pöllämystynyt ja sänkyyn valmis ilmestys
Aamulla kun yritin saada päätäni hereille ja toimintaan, niin tuntui kyllä niin tahmaiselta tervanjuonnilta ja "valot on päällä mutta mitään ei tapahdu"- ololta . Siihen nähden olikin sitten äkkiseltään positiivista yllätystä kun kaiken tekemisen ja kouhotuksen tiimoilta tajusin kattoa kelloon ja hämmästyin säikähtäen että mitäkä hittojako?!, joutuuko täältä ihankohtajustiinsa JO poislähtemäänkin !
Toivottavasti sulla on ollu kiva päivä?
...kyllä mä taijan aikamoinen höpsönen olla...mitä sitteIhanuus höpsötin oot ihan varmana Tahneaa on välillä juuh.
Hyvä ku aika menee nopeesti ja vauhilla.
Juu,mikäs tässä,ihan kiva päivä. Sairasloma viellä 3.10 asti,käsi parantuu hyvin,onha siinä viellä lieviä kipuja ja varsinkin arven kohalla,mut muuten hyvä. Pieniä hommia saa/ pystyy tekemään.
Tänään oon juoksennellu ostoksilla ruokaa tehny, lukenut
Mut ihana höpsötin päivänpiristys....kyllä mä taijan aikamoinen höpsönen olla...mitä sitte
Voi kun on kiva kuulla, että toipuminen edistyy ja vissiin huimaa vauhtia kuitenkin ? Pidä pää kuitenkin kylmänä eli tekemisissäsi vielä jarruja päällä vaikka tuntuisikin hyvältä ja siltä että käsi kestäisi. Saikun jälkeenkin hiukan tunnustellen aloittelet hommiasi ettet heti ryntäile pullistelemaan voimissasi
Tarttuiko mitään erityistä mukaan shoppailureissultasi? Ja mitäpä kirjaa lueskelet? Mä oon muuten melkosen surkee shoppailija, siis itelleni. Muillehan kyllä oon hankkimassa vaikkajamitä, noutaisin sen kuunkin taivaalta tähtineen ....
Kauraleipää,valkohomejuustoa & mansikkahilloa