The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Tiiäkö mitä?
Se on torjantai:)(y)!
Ja tiiäkö mitä muuta?
Toi yks vaahteranihanuus on taas salakavalasti - kuinka osaakaan! - laittanut ylleen kauneimman mekkonsa ja hehkuu auringon valossa niin nättinä syksyn väreissään:love:!

Arki sieppaa mukaansa kieputukseen, sattuu ja tapahtuu, ja päiväpöllöyttäkin ilmassa koska aika kiitää. Ihanan lämmin syyspäivä eniveis ja kivasti tuuleekin joten jatketaan harjoituksia (y)

Pidä mukavaa päivää sinäkin:)

• Tykkää
Reactions: epek ja Kais
Niin tännekin ja tänään on tuullut jo ihan lupaavasti.
Tsäh, vissiin kaitennii ihan samoissa säärintamissa sitä täälläkin ollaan eli katellaan viikonlopun aikana mitä kaikkee on lentäny ja kuinka kauas.

Tosin kuuluu tommoset kipakammat tuiverrukset syksyn kuvioihin...nyt vaan ollu niin kivan lämmintä ja aurinkoista, tuo navakka tuulikin on tommosta maitovelliä :)...

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Tiiäkö mitä?
Se on torjantai:)(y)!
Ja tiiäkö mitä muuta?
Toi yks vaahteranihanuus on taas salakavalasti - kuinka osaakaan! - laittanut ylleen kauneimman mekkonsa ja hehkuu auringon valossa niin nättinä syksyn väreissään:love:!

Arki sieppaa mukaansa kieputukseen, sattuu ja tapahtuu, ja päiväpöllöyttäkin ilmassa koska aika kiitää. Ihanan lämmin syyspäivä eniveis ja kivasti tuuleekin joten jatketaan harjoituksia (y)

Pidä mukavaa päivää sinäkin:)
Moikkelis ihanuus :)
Ihanaa päivää & iltaa sinne. :)

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Moikkelis ihanuus :)
Ihanaa päivää & iltaa sinne. :)
Terjens Kais:)!
...ja tässä mitn ihanuuksia olla kun aivan täysin työpäivästä pöllämystynyt ja sänkyyn valmis ilmestys:D

Aamulla kun yritin saada päätäni hereille ja toimintaan, niin tuntui kyllä niin tahmaiselta tervanjuonnilta ja "valot on päällä mutta mitään ei tapahdu"- ololta :D. Siihen nähden olikin sitten äkkiseltään positiivista yllätystä kun kaiken tekemisen ja kouhotuksen tiimoilta tajusin kattoa kelloon ja hämmästyin säikähtäen että mitäkä hittojako?!, joutuuko täältä ihankohtajustiinsa JO poislähtemäänkin :D!

Toivottavasti sulla on ollu kiva päivä:)?

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Terjens Kais:)!
...ja tässä mitn ihanuuksia olla kun aivan täysin työpäivästä pöllämystynyt ja sänkyyn valmis ilmestys:D

Aamulla kun yritin saada päätäni hereille ja toimintaan, niin tuntui kyllä niin tahmaiselta tervanjuonnilta ja "valot on päällä mutta mitään ei tapahdu"- ololta :D. Siihen nähden olikin sitten äkkiseltään positiivista yllätystä kun kaiken tekemisen ja kouhotuksen tiimoilta tajusin kattoa kelloon ja hämmästyin säikähtäen että mitäkä hittojako?!, joutuuko täältä ihankohtajustiinsa JO poislähtemäänkin :D!

Toivottavasti sulla on ollu kiva päivä:)?
:D:) Ihanuus höpsötin oot ihan varmana :DTahneaa on välillä juuh.
Hyvä ku aika menee nopeesti ja vauhilla. :)
Juu,mikäs tässä,ihan kiva päivä. Sairasloma viellä 3.10 asti,käsi parantuu hyvin,onha siinä viellä lieviä kipuja ja varsinkin arven kohalla,mut muuten hyvä. Pieniä hommia saa/ pystyy tekemään. :)

Tänään oon juoksennellu ostoksilla :D ruokaa tehny, lukenut :)

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
:D:) Ihanuus höpsötin oot ihan varmana :DTahneaa on välillä juuh.
Hyvä ku aika menee nopeesti ja vauhilla. :)
Juu,mikäs tässä,ihan kiva päivä. Sairasloma viellä 3.10 asti,käsi parantuu hyvin,onha siinä viellä lieviä kipuja ja varsinkin arven kohalla,mut muuten hyvä. Pieniä hommia saa/ pystyy tekemään. :)

Tänään oon juoksennellu ostoksilla :D ruokaa tehny, lukenut :)
:oops:...kyllä mä taijan aikamoinen höpsönen olla...mitä sitte
:D

Voi kun on kiva kuulla, että toipuminen edistyy ja vissiin huimaa vauhtia kuitenkin :)? Pidä pää kuitenkin kylmänä eli tekemisissäsi vielä jarruja päällä vaikka tuntuisikin hyvältä ja siltä että käsi kestäisi. Saikun jälkeenkin hiukan tunnustellen aloittelet hommiasi ettet heti ryntäile pullistelemaan voimissasi :)

Tarttuiko mitään erityistä mukaan shoppailureissultasi:)? Ja mitäpä kirjaa lueskelet? Mä oon muuten melkosen surkee shoppailija:notworthy:, siis itelleni. Muillehan kyllä oon hankkimassa vaikkajamitä, noutaisin sen kuunkin taivaalta tähtineen :)....

• Tykkää
Reactions: Kais
:oops:...kyllä mä taijan aikamoinen höpsönen olla...mitä sitte
:D

Voi kun on kiva kuulla, että toipuminen edistyy ja vissiin huimaa vauhtia kuitenkin :)? Pidä pää kuitenkin kylmänä eli tekemisissäsi vielä jarruja päällä vaikka tuntuisikin hyvältä ja siltä että käsi kestäisi. Saikun jälkeenkin hiukan tunnustellen aloittelet hommiasi ettet heti ryntäile pullistelemaan voimissasi :)

Tarttuiko mitään erityistä mukaan shoppailureissultasi:)? Ja mitäpä kirjaa lueskelet? Mä oon muuten melkosen surkee shoppailija:notworthy:, siis itelleni. Muillehan kyllä oon hankkimassa vaikkajamitä, noutaisin sen kuunkin taivaalta tähtineen :)....
Mut ihana höpsötin :love::D päivänpiristys. :)
Joo,hyvin parantuu ja joka päivä pystyy paremmin ja enemmän tekemään. Arpi on vähän kipee ja kiristävä,mutta niin lievästi ettei haittaa. :)
Juuh,pittää vähän iisisti viellä ottaa ja raskasta ostoskassia en oo viellä kantanut.
Ihan vaan ruokaa ostin,en sen kummempaa :) Syksyistä ruokaa,kurpitsaa yms :p

Mie luen Lars Keplerin kaniininmestäjä kirjaa. Ja pari sarjamurhaajakirjaa oottaa lukemista :D:D

• Tykkää
Reactions: FreezeCat ja r0s
r0s
Iltaa!

Piipahdin kaupoilla. Piti ostaa rommia ja teetä kun köhittää ja on muutenkin nuutunut olo.

Ja sit juttelin tovin juniorin kanssa. Sillä alkaa taas suomenkielen sanat muistua mieleen ja kommunikointi sujuu suht mutkattomasti. Ja siitä on selkeästi tullut aikuinen! Kaikkea se lapsensaanti näemmä teettää. :)

Täytyy sanoa, että on meillä niiiiin hyvä työpoppoo nyt kasassa!

Yhteistyössä