Mies hajottaa minulle ostamiaan tavaroita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Vauva.fi ei suostunut julkaisemaan tätä vaan jostain syystä poisti keskustelun koko ajan joten yritän etsiä vertaistukea ja apua täältä.

Miehellä on tapana laittaa koneellisesta pyykkiä vain omansa kuivumaan tai vastaavasti ottaa pyykkikopasta vain ne omat paidat ja jättää loput märät siihen mihin ne sattuvat jäämään. Tästä johtuen olen joutunut pyörittämään useat koneelliset ihan turhan takia uudelleen, kun mies ei vain laita kaikkia kerralla vaikka saattaa lupailla miten ripustaa pyykit.

Eilen illalla todella väsyneenä löysin taas vessan lattioille levitellyt pyykit ja miehen omat housut ripustettuna kuivumaan. Sanoin aiheesta aika kärkkäänä ja siitä se riita sitten lähti. Mies meni sohvalle kiukkuisena ja paiskasi läppärini pois tieltään. Kun sanoin ettei paiskoisi sitä, niin mies naurahti ylimielisenä "Ei oo sun". Kyllä, hän osti sen minulle lahjaksi kun lähdin opiskelemaan ja itselläni ei olisi varaa ostaa läppäriä näillä tuloilla. Tästä taas riita vain jatkui hiljaisena mököttämisenä mutta se vihamielisyys oli käsin kosketeltavaa mitä miehen puolelta tuli.

Aloin vain ajatella, että suhteemme ei voi kovin hyvin. Minut on tehokkaasti siivottu ulos asunnosta, kaikki mukanani tuomat tavarani on heitetty pois miehen aloitteesta ja toiveesta ja havahduin siihen että minut on saavutettu ulos jopa omasta työhuoneestani.

Miten lähteä purkamaan tilannetta, koska voin todella huonosti näiden alituisen ongelmien takia joita tulee ihan perus arjen pyörittämisestä? Olen edelleen loukkaantunut miehen heitosta miten hän saa paiskoa tavaroitani niin paljon kuin haluaa, vaikka toisaalta en ole pyytänyt häneltä mitään.

Meillä on lapsi, jos joku ihmettelee. Opiskelen ja etsin töitä. Vuosi naimisissa.

Miehesi on väkivaltainen. Velvollisuutesi on suojella lasta ja itseäsi. Eroa ja muuta pois mahdollisimman pian. Soita Naisten linjalle, niin saat keskusteluapua.

Ihan todella ihania vastauksia. Oikein koko päivän odotin, että näitä voi lukea kun pääsee taas koneelle ajan kanssa.

Kas kummaa kun en tajua lyödä rahoiksi tällä aloituksella, koska tämä on totta, mutta just nyt ei jaksa teidän palstahäiriintyneiden jutut naurattaa. Itseäni rassaa alkanut koulu, rahojen riittävyys ja tilanteen sekavuus - ennen niin mukavasta miehestä on kuoriutunut tuollainen ihmeellisyys. Onko tuo tavallistakin, että sabotaatio alkaa heti kun vaimo palaa pois äitiyslomalta opiskelemaan?

Miehesi on väkivaltainen. Velvollisuutesi on suojella lasta ja itseäsi. Eroa ja muuta pois mahdollisimman pian. Soita Naisten linjalle, niin saat keskusteluapua.
Mies on ollut todella ilkeä ja herkkä räjähtelemään viime aikoina. Tämä alamäki alkoi sen jälkeen kun hän aloitti työt eräässä suuressa yhtiössä. Jokainen aamu menee kiukutellessa ja paiskoessa tavaroita, ja jos tavarat ovat minun, ne lentävät kaaressa pois tieltä.
Lapsi itkee aamuisin todella paljon ja yhtenä aamuna kun seurasin, niin mies oli se suurin kiukuttelija. Olen vain hämmästynyt, koska tuntuu niin pahalta herätä entistä pahenevaan tilanteeseen.

Mies on ollut todella ilkeä ja herkkä räjähtelemään viime aikoina. Tämä alamäki alkoi sen jälkeen kun hän aloitti työt eräässä suuressa yhtiössä. Jokainen aamu menee kiukutellessa ja paiskoessa tavaroita, ja jos tavarat ovat minun, ne lentävät kaaressa pois tieltä.
Lapsi itkee aamuisin todella paljon ja yhtenä aamuna kun seurasin, niin mies oli se suurin kiukuttelija. Olen vain hämmästynyt, koska tuntuu niin pahalta herätä entistä pahenevaan tilanteeseen.
Mun mies on saman tyyppinen... On aivan ihana noin muuten mutta stressin puskiessa päälle muotoutuu totaali kusipääksi. Ja minä olen se kärsijä. Ja kaikki vika luonnollisesti on minussa sillä jos minä tekisin oikein (siis hänen "sääntöjensä" mukaan) niin mitään ongelmaa ei olisi, mutta kun olen "niin tyhmä". Monesti mietin että ainoastaan tyhmyyteni näkyy siinä että täällä vielä olen enkä aio tästä kyllä lähteäkkään, on kuitenkin niitä hyviäkin jaksoja.

Omat pyykkikopat eivät auta jos pestään kaikki samassa. Läppäri oli pakko hankkia jos meinaan käydä koulua. Oman elämän järjesteleminen alkoi jo, mutta vaikeaahan se on kun tilanne tuntuu todella sekavalta.,

Kukin pesee omat pyykkinsä.
Läppärin voi ostaa vaikka osamaksulla elisalta. 10€/kk on ehkä summa, josta selviää opiskelijakin.
Elämä on sekavaa...

Ihan todella ihania vastauksia. Oikein koko päivän odotin, että näitä voi lukea kun pääsee taas koneelle ajan kanssa.

Kas kummaa kun en tajua lyödä rahoiksi tällä aloituksella, koska tämä on totta, mutta just nyt ei jaksa teidän palstahäiriintyneiden jutut naurattaa. Itseäni rassaa alkanut koulu, rahojen riittävyys ja tilanteen sekavuus - ennen niin mukavasta miehestä on kuoriutunut tuollainen ihmeellisyys. Onko tuo tavallistakin, että sabotaatio alkaa heti kun vaimo palaa pois äitiyslomalta opiskelemaan?

:ROFLMAO::D:LOL::D:LOL::ROFLMAO::LOL::D

Kukin pesee omat pyykkinsä.
Läppärin voi ostaa vaikka osamaksulla elisalta. 10€/kk on ehkä summa, josta selviää opiskelijakin.
Elämä on sekavaa...
Sä et tiedä mun rahatilanteesta yhtään mitään. Tuollaiset äkkinäiset neuvot eivät toimi ja en todellakaan käsitä miksi tähän suhtaudutaan kuin olisin kertonut hyvänkin vitsin. Mä kerron miehen väkivaltaisuudesta ja täällä tulee samoilta kommentoijilta mitä typerimmät vastaukset. Kertoo enemmän teistä kuin minusta. Jos ostan kytkyllä uuden läppärin, sekin hajoaa pian miehen käsittelyssä.

Mun mies on saman tyyppinen... On aivan ihana noin muuten mutta stressin puskiessa päälle muotoutuu totaali kusipääksi. Ja minä olen se kärsijä. Ja kaikki vika luonnollisesti on minussa sillä jos minä tekisin oikein (siis hänen "sääntöjensä" mukaan) niin mitään ongelmaa ei olisi, mutta kun olen "niin tyhmä". Monesti mietin että ainoastaan tyhmyyteni näkyy siinä että täällä vielä olen enkä aio tästä kyllä lähteäkkään, on kuitenkin niitä hyviäkin jaksoja.
Samalla kuullostaa. En tajua mikä siihen mieheen menee että kaikki käytöstavat unohtuvat saman tien kun on paha paikka ja olisi ajateltava muitakin kuin itseäänkin. Pelkään milloin tuo käytös leviää ja suuntautuu ihmisiin - tai hän todella joku päivä heittääkin minut pihalle löydettyään salamana uuden tai jotain muuta vastaavaa. Tilanteeseen on valittu pikku hiljaa. Olin alkuun äitiyslomalla ja hoitovapaalla, ja nyt pitäisi jaksaa käydä koulu loppuun että pääsisin elämä syrjään kiinni itsenäisesti.

Logiikka? Eiköhän ne ole pesty samassa jos samaan laatikkoon ovat päätyneet. Olet idiootti.
Sitten olen..ja mun mielestä on hölmöä jatkaa samaan aikaan pesemistä, jos kerran lopputulos on se että ap:n vaatteet päätyvät lattialle. Sinuun verrattuna me kaikki muut olemme tässä asiassa järjenjättiläisiä.

Sä et tiedä mun rahatilanteesta yhtään mitään. Tuollaiset äkkinäiset neuvot eivät toimi ja en todellakaan käsitä miksi tähän suhtaudutaan kuin olisin kertonut hyvänkin vitsin. Mä kerron miehen väkivaltaisuudesta ja täällä tulee samoilta kommentoijilta mitä typerimmät vastaukset. Kertoo enemmän teistä kuin minusta. Jos ostan kytkyllä uuden läppärin, sekin hajoaa pian miehen käsittelyssä.

Mitä haluat? Että sinua taputellaan selkään ja voivotellaan kuorossa, miten paskaa sulla on? Ota vastuu elämästäsi ja tee siitä sellainen, että sinun on hyvä olla. Mikäli kuitenkin päätät jäädä suhteeseesi, niin turha siitä on parkua?