V
vierailija
Vieras
Olen muuttamassa jenkkeihin. Jostain luin, että siellä saa rahaa aika hyvinkin, jos käy verta luovuttamassa. Onko kellään kokemusta, ja millaisista summista nyt puhutaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Noin 50-70 taalaa saa yhdestä luovuksesta. Suomessa saat keksin ja iloisen olon, että edistit taas SPR mamutusohjelmaa.
Jenkeissä voi saada verenluovutuksessa tarutnnan,adsia,yms.
Eli kandee kattoo missä luovuttaa.
Suomessa kannattaa luovuttaa,vaikka rahaa ei saakkaan.Pelastaa monta henkeä,lapsia..
Voi olla että spr myy verivalmisteita ulkomaille ja näin tukee mamujen muuttokin suomeen..
Ma asua taalla American Uhdusvallat ja ma puhua hoono soomi you know, mu on kolkyt donaa päällä you know.Tama on totta, mutta pitaa katsoa asiallinen paikka, niita on. On totta, etta taala tosiaan on ikava kylla, ilmio, etta verta myydaan, ja rahan takia. Jotkut kay antaa joka kerran viikossa, ja sitten ne on kuin zombie. Yleensa narkit ja juopot. Sen nyt sitten tajuaa, että materiaali ja veri ei ehkä ole paras laatua. Se on sitten kuin lottery kouhille, et mitä saa suoneen.
Ne joilla vakuutus, ei huolta ole. Mutta taalla kaikki vakuutus, jos ei ole, aika ikava homma!
Oletko siellä pohjoisessa, Kanadan rajalla?Jos Punaisen Ristin kautta pyrit USAssa luovuttamaan verta tai plasmaa tai muita vaihtoehtoja, ei siita makseta mitaan. Ja jos olet asunut Suomessa tahan asti niin Punainen Risti USAssa ei hyvaksy sinua veren luovuttajaksi. Kysely kelpoisuudesta veren luovuttajaksi on aika seikkaperainen ja yksi vaatimus on etta ei ole asunut USAn ulkopuolella yli viitta vuotta vuoden 1980 jalkeen.
Mista tiedan taman: uuudenvuoden lupaukseni tana vuonna oli ryhtya aktiiviseksi verenluovuttajaksi. Mutta taustakyselyn jalkeen minua ei hyvaksytty luovuttajaksi - olen asunut USAssa vuodesta 1983.
Noin 50-70 taalaa saa yhdestä luovuksesta. Suomessa saat keksin ja iloisen olon, että edistit taas SPR mamutusohjelmaa.
OlenOletko siellä pohjoisessa, Kanadan rajalla?
T kanatalainen.
No miten pyyhkii? Kävitkö Vanhassa maassa kesällä?Olenhei kaveri
![]()
Kavin kesakuun alussa,,, ja sita ennen maaliskuussa,,, isa oli vahan huonossa kunnossa. Kavitko sina?No miten pyyhkii? Kävitkö Vanhassa maassa kesällä?
Kävin kesä- heinäkuun vaihteessa.Kavin kesakuun alussa,,, ja sita ennen maaliskuussa,,, isa oli vahan huonossa kunnossa. Kavitko sina?
Oikeesti en oikeen osaa sanoa - asustelen airbnb asunnossa Suomessa ollessani enka edes autoa vuokraa joten en bensoista tieda. Enka ole shoppaaja tyyppia joten en niistakaan hinnoista oikein. Hah olen tosi huono vastaamaan tahanKävin kesä- heinäkuun vaihteessa.
Oliko mielestäsi kallista siellä vanhassa maassa?
On kallista, minkä maksan täällä taaloina, maksan sen siellä euroina ja vähän lisääkin.Oikeesti en oikeen osaa sanoa - asustelen airbnb asunnossa Suomessa ollessani enka edes autoa vuokraa joten en bensoista tieda. Enka ole shoppaaja tyyppia joten en niistakaan hinnoista oikein. Hah olen tosi huono vastaamaan tahan
Oletan etta sinusta siella oli kallista?
No juu - palvelun kanssa oli kylla vahan niin ja nain. Mikas muu siella sulla hammasta kivisti?On kallista, minkä maksan täällä taaloina, maksan sen siellä euroina ja vähän lisääkin.
Kuppi kahvia 1,5 eurosta neljään euroon, täällä Timissä pikkukuppi on puolitoista taalaa ja vastaa sikäläista kahta tai kolmea kuppia. Eikä siinä kaikki, palvelut kalliita ja ala arvoista, eikä siinäkään kaikki.
No en nyt viitsi itkeä tämän enempää siitä.No juu - palvelun kanssa oli kylla vahan niin ja nain. Mikas muu siella sulla hammasta kivisti?