Raha siinä on puhunut, mutta lasten hyvinvoinnista ei ainakaan ole kyse - ei ole ollut sitten vuoden 2010, kun se testi on tilattu. Jotakin on sahattu linssiin rankasti, mutta nyt on myöhäistä selitellä.Jos terve ihminen kuolee moisen testin seurauksena niin ihmisten aika on ohi.
Eipä mulla muuta sit.
Raha siinä on puhunut, mutta lasten hyvinvoinnista ei ainakaan ole kyse - ei ole ollut sitten vuoden 2010, kun se testi on tilattu. Jotakin on sahattu linssiin rankasti, mutta nyt on myöhäistä selitellä.
Tuo testi on ollut käytössä jo 80-luvulla, eikä pelkästään suomessaRaha siinä on puhunut, mutta lasten hyvinvoinnista ei ainakaan ole kyse - ei ole ollut sitten vuoden 2010, kun se testi on tilattu. Jotakin on sahattu linssiin rankasti, mutta nyt on myöhäistä selitellä.
Oletko sinä suorittanut kyseisen testin?Jos terve ihminen kuolee moisen testin seurauksena niin ihmisten aika on ohi.
Eipä mulla muuta sit.
Vastaavan noin kymmenen kertaa peruskouluaikoina.Oletko sinä suorittanut kyseisen testin?
Jaa, en mä vaan muista.Tuo testi on ollut käytössä jo 80-luvulla, eikä pelkästään suomessa
Ok. Mä en kyllä muista yhtään, vaan Cooperin testin.Vastaavan noin kymmenen kertaa peruskouluaikoina.
Kuin myös, tosin en mene vannomaan oliko matka just ton 20m vai joku muu. Coppperia ei juostu montaakaan kertaa.Vastaavan noin kymmenen kertaa peruskouluaikoina.
Meillä oli toi testirypäs ja sit juostiin yläasteelta alkaen 1500 metriä.Ok. Mä en kyllä muista yhtään, vaan Cooperin testin.
Ai jaa. Mä en tosiaan yhtä jaksa muistaa, vaikka yllä sanottiin, että oli käytössä jo 1980-luvulla. Tosin olin yläasteella 1980-luvun alussa, et jos meillä ei sitten sitä ollut.Meillä oli toi testirypäs ja sit juostiin yläasteelta alkaen 1500 metriä.
Testistä sain aina liki kympin mutta kestävyys oli silloin olematon kun poltin tupakkaa -paljon.
Mun muistini mukaan ensimmäisen kerran tein moisen testin ehkä -85. Tai -86.Ai jaa. Mä en tosiaan yhtä jaksa muistaa, vaikka yllä sanottiin, että oli käytössä jo 1980-luvulla. Tosin olin yläasteella 1980-luvun alussa, et jos meillä ei sitten sitä ollut.
Okei, no mä olin sit jo lukiossa tuolloin. No niin tai näin, sen Cooperin muistan kyllä.Mun muistini mukaan ensimmäisen kerran tein moisen testin ehkä -85. Tai -86.
Muistaakseni seiskalla tehtiin, eli samoihin vuosiin osuu mullakinMun muistini mukaan ensimmäisen kerran tein moisen testin ehkä -85. Tai -86.
Pitkänmatkanjuoksu teininä joo... happi loppuu, keuhkot rahisee, vatsaan sattuu, jalat ovat hyytelöä, silkkaa kärsimystä!Okei, no mä olin sit jo lukiossa tuolloin. No niin tai näin, sen Cooperin muistan kyllä.
Mikä kenellekin on kärsimystä. Vähemmän ketterälle telinejumppa saattaa olla yhtä kärsimystä.Pitkänmatkanjuoksu teininä joo... happi loppuu, keuhkot rahisee, vatsaan sattuu, jalat ovat hyytelöä, silkkaa kärsimystä!
YäkPitkänmatkanjuoksu teininä joo... happi loppuu, keuhkot rahisee, vatsaan sattuu, jalat ovat hyytelöä, silkkaa kärsimystä!
Olen juossut kiitettävän cooperista aikoinaan 1976, mut en edes muista, paljonko se oli matkanaMulla oli vain cooperin testi. Kävelin koko matkan. 80-luvun alkupuolella. Piip testi pitäisi kieltää.
Mitä se asiassa auttaa? Myyty joku sekunda Hölmöläisille?Tuo testi on ollut käytössä jo 80-luvulla, eikä pelkästään suomessa