Oon testannu hätäpäissä jo dpo8,9 ja 10. Kaikki näytti selvää negaa raskauskeijun tikulla. Aattelin huomenna ja sunnuntaina testata uudelleen (dpo12/13). Mut ei mulla oo rinnatkaa yhtää kipeet eikä nännit koholla. Viime raskaudes mikä meni kesken nii nännipihat oli tummat jo ennen plussaa (dpo14) ja rinnat turpeat.@RUSKA82 koska ajattelit testata? Vai vasta, kun kk myöhässä? Josko nämä poikkeukselliset oireet olisivat merkki raskaudesta
@joojoo1 kylläpä pitää jännityksessä mitäs sulla nyt on viikkoja? Toivotan, että ensi viikolla sykekin sieltä löytyisi
Mun menkat on ihan kamalat ja näiden peräänkö mä täällä itkin
Mulla on siis aina runsaat vuodot,nyt tuntuu olevan ehkä vielä inan runsaammat, mikäli se enää on edes mahdollista eilen oli myös maha kipeä, niin että piti ottaa särkylääkettä näin kovia menkka kipuja ei ole enää ollu synnytysten jälkeen.
Mutta nyt näköjään vähän joutuu kärsimään, liittyisköhän tuokin tähän kkm..
Nyt vaan odotellaan ja jännitetään koska ollaan siinä vaiheessa kiertoa, että pääsee taas piinailemaan miten niin malttamaton, onhan nyt jo kp2
Ihan varmasti jäi traumat km:stä. Voiku sitä osaisi olla stressaamatta ääh.Kiitos kaikille taas tsempeistä! Ressaavaa aikaa tämä alkuraskaus nähtävästi.. Ennen tuota km osasin luottaa ja olla sen suuremmin huolehtimatta, mutta nyt on jotain aivan toista! Että kyllä tuo km jonkinlaiset traumat on jälkeensä jättänyt.
@Nonsk tervetuloa mukaan! Ja pahoittelut keskenmenosi vuoksi..
Täällä on mukava ja intiimi pieni porukka, joiden kanssa on hyvä purkaa tuntoja! Tm on lyhenne tuulimunasta.
Mäkin täällä vielä roikun, vaikka periaatteessa pitäisi siirtyä jo kai muualle.
Niin ja tuosta oviksesta. Olen ymmärtänyt, että niin kauan kuin on raskaushormonia elimistössä vähänkin enemmän niin ovulaatiota ei voi tapahtua. Muutenhan tulisit raskaaksi raskaana. Toisilla tulee myös raskauden aikana helposti kystia, jotka voivat kipuilla. Tai sitten siellä follikkelit jo kasvavat kovaa vauhtia!