.

Kuin moni teistä tulkittee ovistestejä vielä sen ns maksimi ajan jälkeenkin vaikkei ohjeitten mukaan pitäs? (n)
Täällä malttamattomana oottelen ovista ja vertailen aina edelliseen tulokseen, mut ei kyl vielä oo tumma,liekö lähelläkään.
Ei edes tuntemuksia juurikaan. Satunnaista toispuoleista vihlontaa, mut menkkajomotuksia ei. En kyllä edes muista mitä tuntemuksia missäkin välissä on aikasemmin ollut. Sillä aloinkin pitämään kirjaa oireista niin on jotain mihin verrata. Olenko ainoa? (n):D

Kiitos lillium, beibihaaveilija ja sarianne81. :love:. Ihanaa kun ei tarvi yksinään piinailla.
Ilmoitin miehelle negasta... se teki tästä jotenkin varman nyt.

Nii ja arvatkaa kolahtiko postiluukkuun 3 uutta herkkää puikkoa :ROFLMAO::ROFLMAO:. Saa huomennaki ihailla negaa:cautious::rolleyes::eek::confused:.

Vitsi tää on sairaus (n):LOL::devil:

@Tiinaliina1 todellakin sairaus :whistle::whistle::whistle:

Itekki tietyn väliajoin viikossa testailee vaikka tietää varsin hyvin ettei voi mitään näyttää, :LOL::LOL:

Mulla on kahtena kertoa menkat alkanu jo dpo7. Mikä se sillon ei pelitä kunnolla? O Plussaa saanu siinä kp 15-16.

Täällä on myös ihan outoja tuntemuksia (n) Flon mukaan ovulaatio on ollut perjantaina. Maanantaina alkoi alavatsan aaltomainen lievä kipuilu oikealta puolelta ja sama jatkui eilen aamulla. Illalla kivut poissa. Aamulla ei myöskään kipuja mutta nyt n. tunnin ajan koko alavatsaan sattunut ja olo on sellainen että olisi menkat o_O Nännit on ollut myös maanantaista asti kosketusarat jota ei ole IKINÄ ennen ollut. Hämmentävää, koska raskausoireita nämä ei voi olla (ellei sitten ovis olisi ollut heti pillereiden lopetuksen jälkeen) mutta en keksi myöskään mitään fiksua selitystä näille kivuille kun koskaan ennen ei tämmöstä ole ollut (n)

Huomenta! Ja tsemii piinailijoille(y)

Käyttääkö kukaan letroja kp 2-6? Jos niin minkä pituiseen kiertoon teille määrätty?
Ajan takaa vain sitä kun itteleni määrättiin kp 3-7 ja kierron pituus 28 silloin mutta nyt lyhentynyt niin pitäisikö letrojakin aikaistaao_O Kaikkia konsteja sitä epätoivoisen tulee miettittyä.
Mulla käytössä kp 3-7. Kierto oli viimeksi 26pv. Mulla tosin kierto on heitellyt aika paljon mutta viimeiset kolme kiertoa ollu 30 päivän tuntumassa, joten kyllä nuo näyttää lyhentävän kiertoa (n) ovulaationki aikaisti. Normisti ollu kp 16-17, nyt oli kp14.

@peanut_butter kiva, että mennään samoissa. Saa piinailla yhessä (y)

@Wintersun Meillä ei ole yrityshistoriaa, eikä varnasti tulevaisuuttakaan. Meillä on kaks ihanaa lasta, jotka syntyi pienellä ikäerolla ja molempien vauva aika oli helvettiä. Miehellä kuitenkin kävi pieni aamuviiden "sisäänheitto" just oletetun oviksen aikaan, mä en edes ollu kunnolla hereillä:ROFLMAO:. Romanttista, i know. Mutta mä haluaisin kolmannen vauvan, mies ei. Tais mies saada toiveensa mukaisesti, mutten siis usko, että ihan heti tulee toista vahinkokertaa. :unsure:

Mulla oli ennen lapsia ovulaatiovaikeuksia, pitkiä kiertoja ja clomit käytössä. Kaks keskenmenoa myös sillon. Mut tokan lapsen jälkeen kierto ollut tasaisesti 29-34. Esikko sai alkunsa kp50:eek:o_O. Oletin että siis ovis olis ollut tollon 13 pv sitten mutta voin toki olla väärässäkin. Haluisin vaan tietää mistä nää pirun oireet tuli??:poop::poop:

Huomenta! Ja tsemii piinailijoille(y)

Käyttääkö kukaan letroja kp 2-6? Jos niin minkä pituiseen kiertoon teille määrätty?
Ajan takaa vain sitä kun itteleni määrättiin kp 3-7 ja kierron pituus 28 silloin mutta nyt lyhentynyt niin pitäisikö letrojakin aikaistaao_O Kaikkia konsteja sitä epätoivoisen tulee miettittyä.
Mulle määrättiin Letrot kp 2-6 ja oon ihmetellyt, miksi monille on määrätty just toi kp 3-7. Mulla kiertopäivät huiteli aikaisemmin siellä 30-44, mutta lääkäri ei erikseen ainakaan maininnut tätä syyksi. En siis tiedä miksi kp 2-6. :D

Täällä on monella kovat piinailut käynnissä :) Mä oon ihan "tyytyväinen" kun tuli flunssa päälle, niin muutenkin viluttaa ja heikottaa niin peittyy kyllä siihen alle kaikki muut mahdolliset "oireet" :ROFLMAO: yöllä ja tänään tosin on ollut TODELLA märkää, sellaista voidemaidta vv ja pari kertaa ihan "klönttinä" tullut" sori ällötys! :D Menkat pitäs ma alkaa suurinpiirtein, jokohan se menkkoja sitten enteilee, eikös jollain täällä ollut tällainen kokemus, että menkat tulee sit pian kun vv voimistuu?? (n)

@Tiinaliina1 Pahoittelut negasta, mutta toivotaan että miehesi lämpenee vielä ajatukselle kolmannesta :)

Täällä ei oikeestaan vieläkään mitään oireita.. Paitsi koko ajan takaraivossa sellanen fiilis, että koska lorahtaa menkat housuille. Siteet kulkee tiivisti laukussa mukana ja vähän väliä töissä pysähtyy miettimään, että mahtoiko nyt..

• Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Kopsasin tän "esittelyni" tuosta toisesta ketjusta, eli..

Olen uusi täällä. Pakko oli tulla mukaan kun melkoista piinaa on tämä elo ja täällä mua varmaan ymmärretään.. :whistle:

Mieheni kanssa meillä on uusperhe (mulla 2 lasta, miehellä 2) ja ensimmäistä yhteistä yritetään.

Nyt on vasta toinen kierto (YK 2) yritystä menossa, ja tänään KP 27/30. Oviksen tikutin 10 päivää sitten ja jännitys vaan kasvaa..
Aamulla tehty raskaustesti näytti negaa.
Mitään "raskaustuntemuksia" ei ole, vaikka yleensä pitäisi olla olot ennen kuin menkat alkaa. Toivon että se olisi hyvä juttu.

Tämmöistä kuumeilua en ole koskaan kokenut, kun edelliset raskaudet 11v. ja 6v. sitten en tikutellut ja jännittänyt, vaan tulee sitten kun tulee -asenteella.

Hyviä yrittelyjä ja onnistumisia toivotan teille kaikille.(y)

Yhteistyössä