.

@kathii mieluummin ennen kuin jälkeen että siellä olisi siittiöt paraatipaikalla kun munasolu irtoaa. :) jos on mahdollisuus niin vaikka joka päivä. Mutta jos on mahdollisuus vain yhteen kertaan niin ajoittaisin sen kyllä ovulaatiopäivään. Jostain luin joskus että paras aika yhdynnälle olisi juuri silloin kun munasolu irtoaa, tiedä tästä sitten.

Enpä usko, että tämä kierto oli vielä meidän :cry: Nyt Dpo 10 ja eilen illalla ja tänään aamulla niin kovaa menkkajomotusta, että eiköhän sieltä kohta ala vuoto. Laitoin yöksi jo varuuksi siteenkin. Ei alkanut vielä, mutta eiköhän tämän päivän aikana ala.. :unsure:

@kathii Tsemppiä tähän kiertoon! (y) Hyvät ovioireet olet bongaillut.

Huomenta kaikki!

Rosemarie, voi olla hyväkin merkki. Mulla hulahteli myös onnistuneissa raskauksissa valkovuotoa.

Älä vielä luovuta Beihihaaveilija, mulla on jokaisessa raskaudessa ensimmäisinä oireina olleet ihan jäätävät menkkajomotukset. Koska ajattelit testailla?

Tiinaliina1 , tsemppiä sinne. Nega masentaa aina:( aiotko testata vielä?

Tänne ei juuri mitään uutta, seksiä olemme harrastaneet kun se saa mulla menkat alkamaan mutta nyt ei vaan vuoda mitään, menkkajomotuksia silloin tällöin.
Piina jatkukoon perjantai aamuun asti, silloin näyttää jo oikein. Ääh perjantaihin niin pitkä ja oon malttamattomuuden huippu:cautious:

Huomenta! Ja tsemii piinailijoille(y)

Käyttääkö kukaan letroja kp 2-6? Jos niin minkä pituiseen kiertoon teille määrätty?
Ajan takaa vain sitä kun itteleni määrättiin kp 3-7 ja kierron pituus 28 silloin mutta nyt lyhentynyt niin pitäisikö letrojakin aikaistaao_O Kaikkia konsteja sitä epätoivoisen tulee miettittyä.

@Tiinaliina1 On siinä jokin viiva, herkemmällä saattaisi näkyäkin, jos ei ole viivanpaikka. Tuliko ihan testiajan puitteissa? Minulla ensimmäisessä raskaudessa tuli ekaan testiin niin hentoinen viiva, että en tiennyt onko viivanpaikka vai plussa, mutta testin kuivuessa tuli selkeämmin nähtäville.

iK
@Tiinaliina1 Mäkin näen!

Höh ja pöh. Oon aika varma että ovis ehkäolikin eilen koska tänään jotenkin on ollut oireettomampaa. BLAAH. No, jään piinaamaan vanhoilla dpo:illa, ja jännään edes että mikä on luteaalivaiheen pituus. Toki elättelen vielä toiveitakin...;)

Herkemmässä ei sitten näkynyt mitään:poop:. Mä vihaan one step liuskoja:poop:. Vihaan vihaan. Aivan peeaskoja:poop:. Nih.
Että semmoset fiilikset täällä.

@Sarianne81 sä tuskin haluat näitä mun selkeästi menkkoihin viittaavia oireita. Huomaako että oon vaihteeks heittäny kaiken toivoni.

Mulla ei oo enempää testejä ees kaapissa.(n) (n) Postissa on totkai matkalla uus setti:ROFLMAO: mutta niitä tuskin tarvitaan, kun täti tulee kahville. Mä en jaksaaaaa....:ninja:

@Tiinaliina1 eikä. :( Mut oota nyt vielä. Älä heitä krivestä kaivoon, ennen ku menkat sieltä sitte tulee, jos tulee. Muutkin just sanonu sitä, että ei välttämättä vielä tossa vaiheessa näy. Tsemppiä nyt (y)

Vielä vähän lisää omaa napaa ja ällöysvarotus! :confused: Aamusella tuli sellasta todella voimakkaan ruskeaa vuotoa ihan vain paperiin pyyhkiessä ja vähän. Jos mulla alkaisi menkat, kuten pillereiden kanssa alkoi, niin niihin olisi vielä 5pv. Voiko tässä olla mistään kivasta asiasta kyse, vai enteileeköhän vaan menkkoja.. Ikinä ei kyllä ole menkat alkaneet tollaisella vuodolla. Menkkoja edeltävä ollut sellaista tosi haalean ruskeaa. Nyt tooooosi tummaa ja vain vähän. :whistle: Onko toivoa? Menkkamaiset jomotukset tosin jatkuu edelleen, ni se masentaa.. :(

Tiinaliina1, älä luovuta vielä, jos vuoto ei ole alkanut niin on toivoa. Voimahaleja sinne.

Beibihaaveilija, Kuulostaisi kiinnittymisvuodolta, olen saanut kahdessa edellisessä raskaudesssa juuri saman tapaista vuotoa ja raskaana olin ja tuntui kokoajan että lorahtaa kunnolla veret. Toivotaan että siellä olisi pieni tarrannut kiinni:love:

@Tiinaliina1 Älä vielä luovuta. Toivoa on niin kauan ku menkat ei ala.

@Beibihaaveilija Onko kuin kauan ovulaatiosta? Tuli vaan mieleen, ettei ois kiinnittymisvuotoa.

Mulla on parina viime päivänä nippaillu kummasti alamahassa. Tänään ihan jäätävä selkäkipu. Vähän rajalla, että pitäiskö ottaa särkylääkettä. Yleensä on ennen menkkoja kipuilua alavatsassa/-selässä, mutta ei koskaan mitään tämmöstä. What is happening? :confused:

@Sarianne81 Apua, voiskohan olla :love: Nyt vaa tarkistelen abaut 5min välein, ettei oo menkat alkanu :ROFLMAO: Onneks illaks töihin, ni saa muuta ajateltavaa.

@lillium Nyt on ilmeisesti jotain Dpo10, mut en tosiaan varma, kun en testannut tikulla.
Voisikohan nuo sun kivut olla joku pieni :love: Sanoit, että on normaalisti kipua myös, mutta siis onko erilaista kuin nykyinen kipu? Tollanen nippailuhan on ilmeisesti aika hyvä merkki (y)

@Beibihaaveilija Kiinnittyminen tapahtuu muistaakseni 6-7 päivän päästä hedelmöittymisestä. Toivotaan, että kyse on siitä. :love: Normaalisti mulla on kipu enemmän sellaista juilintaa/jomotusta munasarjoissa, joka heijastuu myös selkään. Nyt koko alaselkä ihan liekeissä. Oishan se ihanaa, jos siellä oliskin pikkunen :love:, mut jotenkin pelkään enemmän, että on alkamassa jonkunlainen megamonsuuni. :confused:

Yhteistyössä