@Appelsiiniomena voisiko olla ovulaationjälkeistä jomottelua? Hyvin vaikea kyllä aina tietää noista. Mutta voihan se ovis olla vasta tulossa kun monella tummenee viivat ja haalistuu taas ja tummenee taas kum munasolu vihdoin irtoaa!
Painoin ensin vahingossa peukun alas. Jos näkyi niin ei tarkoitus ollut painaa!@Keijukuningatar en usko, vaikka mistäs näistä tietää. äh, ennen olen aina saanut selkeän plussan. clue ennustaa ovulaatiota maanantaille. Ei auta kuin talletella huomenna ja ylihuomenna.
Kiitos. Pillerit lopetin toukokuun lopussa, jolloin oli myös viimeisimmät menkat/tyhjennysvuoto. Nyt menossa kp 91. Viikko sitten lauantaina viimeksi tein negatiivisen raskaustestin. Tiistaita odotan kuin kuuta nousevaa, kun on se neuvolalääkärin aika. Mä oon niin huono odottamaan mitään. Onneksi avopuoliso on tukena koko ajan ja vähän jarruttamassa ja rauhoittamassa mua.Kiitos Onko sulla kuinka pitkä kierto nyt ollut? Tsemppiä sinnekin!
Taustalla PCOS ja kilpirauhasen vajaatoiminta sekä runsaasti ylipainoa. En juurikaan muista, millon olisin ovuloinut, eikä menkkojakaan ole ollut ilman pillereitä, vaikka oon ollut laihempikin. Pillereitä oon syönyt enemmän ja vähemmän 11 vuoden ajan. Toivottavasti sais suht nopeasti apuja. Kuitenkin aika toivotonta, jos ei kerta ovulaatiota tapahdu. Välillä tuntunut pientä katkeruutta, kun ihmiset ympärillä raskautuu ja ku itse ei edes "pääse" yrittämään, mutta se on onneksi ohimenevä tunne ja kestää vain pienen hetken. Osaan silti iloita ja oon onnellinen, kun täälläkin ryhmässä joku saa plussan ovis- tai raskaustestiin tai pääsee aloittamaan yrityksen.Voi höh! Toivottavasti saatte sitten apua ja kierrot käyntiin! Oliko sulla joku tausta? (pcos?) Tsemppiä! Odottaminen ja epätietoisuus on inhottavinta!
Mä jouduin tuota testiä katselemaan uudestaan niin sitten vasta lähti tulemaan se pissa pitkin tikkua. Aluksi ei tapahtunut mitään.Täällä taisi olla kommentointia eri raskaustesteistä. Kaapissa on nyt ollut useampaa eri niin olen testaillut. Innostuin tilailemaan vähän liikaakin.
Plussasta on noin viikko ja on rv 7 (hedelmöittymisen perusteella 6). Ekassa on kaksi testiä eiliseltä. Liuska on Sofin ja puikko CB plus.
https://aijaa.com/Pe2YDO
Tokassa on tältä päivältä yllä Sofin liuska ja alla Pregcheck.
https://aijaa.com/kux03X
Clearblue nopea tulos -puikolla en onnistunut saamaan mitään, edes kontrolli-ikkunaan. Liotin samassa kuin alemman kuvan liuskoja. Oli siis ehkä viallinen.
Oijoi! Toivotaan parasta, eli plussaa!@Toiveli onnea! Aivan ihana uutinen!!!
Onnea kaikille plussanneille!
Minulla dpo9 ja kamppailen tässä että testaisinko vai en. Ehkä en. Huomenna vasta. Eilen olin nuotiolla lasten kanssa paiatamassa makkaraa ja kotona hätkähdin sitä kuinka etovalta savun haju tuntui. En pidä siitä normaalistikaan, mutta nyt haju oli sietämätön. Toiveita heräsi . Muuten ei oikein ole mitään oireita mahan nippailujen lisäksi. Rinnatkin ovat ihmeen rauhalliset, ei paljoakaan jomotuksia. Normaalisti (myös viime kierron kemiallisesta) rinnat on jo tässä vaiheessa hyvinkin arat.