.

iK
@iK tuli mieleen että kuinka kauan olet pissaamatta ennen testin tekoa, juotko kuinka paljon tässä välissä? Itsessäni olen huomannut että liian vahva pissa antaa räikeän positiivisen milloin tahansa kiertoa, en tiedä sitten onko mulla hormonit koholla pitkin kiertoa vai miksi näin.
No aamuisin oon nyt mitannut päivän tokasta pissasta. Iltapäivisin vaihdellen vähän aikaa, mutta välillä juonut enemmän ja joskun vähemmän. Ei kuitenkaan samoilla menetelmillä tullut plussaa viime kierrossa, niin en usko että siitäkään johtuu. (n)

• Tykkää
Reactions: Miina-
@Helinä87 Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta ja tsemppiä tutkimuksiin.

@Miina- Yhdyn muiden mielipiteisiin, että tulokset eivät kuulosta lainkaan toivottomilta ja uskon myös, että miehesi tarvitsee vain aikaa tulosten käsittelyyn. Toivon kovasti onnea teille yritykseen.

@chili_ Onnea ovisplussasta!

@Keijukuningatar Onnea uuden kierron alkamiselle ja plussatuulia!

@papupata12 Joo, kyllähän tää välillä tuntuu kovasti elämää rajoittavalta tekijältä. On kyllä miehellä ymmärtämistä välillä, kun en vain pysty tekemään tiettyjä asioita, kun pelkään, että pumppu pettää. Onneksi ei odotusaikana tarvinnut pelätä paniikkikohtauksia. Olin jotenkin niin käsittämättömän rauhallisessa mielentilassa, että ei voi jälkikäteen käsittää. Kunpa sellaisen mielentilan löytäisi muutenkin.

iK
@Miina- Ihana juttu että mies nyt kuitenkin otti asiakseen soittaa tuloksista jne. Kuulostaisi siltä että vähän jo tekee kuitenkin ajatustyötä. <3

@Keijukuningatar Onnea uudesta kierrosta! Ihanaa kun sait puhtaan pöydän. :love:
:love:

@Sarianne81 Toivotaan, kiitos. Se olidi kyllä ihana lopputulos. Toivoisin kyllä että edes kierto normalisoituisi, sekin olisi ihanaa. :)

@kathii Suosittelen kokeilemaan. Ja monet hyötyy myös raskausajan pahoinvointiin. Itselle laitettiin myös esikoisen synnytyksessä kivunhoitona. (y)
(y)

• Tykkää
Reactions: Sarianne81
Klinikan labrasta vastattiin. Suositeltiin joka toinen päivä harrastelemaan koko kierron, pidättäytyminen saattaa huonontaa laatua. Siittiöiden rakennetta ei kuulemma tutkita juurikaan enää, tärkein näytteessä on nuo B-siittiöt joita meillä 28%. Hitaita mutta säännöllisesti kun lähettää matkaan niin mahdollisuudet paremmat kai kuin nopeilla. Liikuntaan ja ruokavalioon täytyy panostaa, lisäravinteita suositteli ja mies syönytkin erilaisia tässä pidemmän aikaa. Ei hälyyttävät tulokset :)

Helpotti kyllä huomattavasti, saapuispa ovis pian ;)

Täällä ollut ovistuntemuksia jo pari päivää mutta ei yhtä selkeinä kuin viime kierrossa. Silloin ovis olikin jo kp 10 kun nyt menossa kp11,jospa tää kierto oiskin normaalimpi..(y)

Meillä kans tuo joka toinen päivä-tekniikka käytössä niin paranee mahikset... haluais jo niiiin piinailla!

Kiitos kaikille tsempityksistä ja onnea muillekin tulevaan! :rolleyes:

Täällä on kiertopäivä 17 (ja dpo joku :geek:) ja eilisestä asti ollut hyvin erikoisia oireita, joita ei ennen ole ollut (paitsi vähän lievempinä silloin, kun viimeksi tärppäsi ja myöhemmin meni kesken). Voivat varmaan liittyä keskenmenosta johtuvaan hormonitoiminnan äksyilyyn, mutta kyllä toisenlainenkin veikkaus on. :barefoot:

Mikään teoria tai faktatietohan ei näin varhaista oireilua tue, eikä itselläkään täyttä varmuutta vielä tietty asiaan ole, mutta sanottakoon nyt niin, että on ollut oloja. :ROFLMAO:

iK
@Wintersun Voi että kun selviäis ettei enää uusia hoitoja tarvittaisi. Toivon kyllä teille niin helppoa tietä kuin mahdollista. <3 Mulle on myös tehty Loop-hoito, mitähän siitä nyt on, varmaan joskus 2010-2011. Sen jälkeen ei ole onneksi tarvinnut ja papa ollut puhdas. Edelleen kyllä näkyy joku ”ektopia” eli jotain rajapintaa ilmeisesti, mistä näkee poistetun solukon. Mutta se on ns. Vaaraton ja oireilematon. Gyne sanoi että jos joskus mies vaihtuisi niin uudet pöpöt voisivat kai vähän jotenkin ärsyttää tms... Paree olla vaihtamatta. :D Ja kiva kun kirjoittelet täällä silti, vaikka kuvio olisikin nyt vähän muuttunut. Onhan se vauva silti toiveena! :love:

@Miina- Ihania uutisia, varmasti helpottava tieto! :love:
:love: Kyllä nämä on asioita joissa tunteet menevät vuoristorataa...!

@Siltsu Sinnekin peukut normaalille kierrolle! (y) Samat fiilikset täällä. Toivon kyllä ettei kehoni nyt kyllästy tähän almost-ovikseen ja lopeta kiertoa taas lyhyeen..

• Tykkää
Reactions: Siltsu
iK
Voi vitsit mitä alamahajomoja, ihan erimoisia kuin hetkeen. Kypsy, kypsy! :D Pupuiluun kyllä mahikset EHKÄ tänään (oon kyllä ite hirveän väsynyt, js mies vasta myöhään kotona..) tai huomenna. Su ei mut maanantaina ehkä.. Ärsyttävää laskelmointia. Ja kuten oon sanonut niin mä oon ainut laskelmoiva tässä taloudessa. :LOL: Mies kyllä tykkää tallettelusta, mutta on niin tunne ja fiilistelyihminen näissä, että hänen fiiliksiä syö vaan jos on aikataulutettua. Eri asia olis toki jos olis jo pidempään yritetty. :)

Hain jonkun digin kuumemittarin. Mittaus alkakoon huomenna. Onkohan se huono idea jos mittais aina heti kun on noussut? Vaikka vessassa?:D Haluaisin ehkä mitata vähän vaivihkaa, ja varsinkin tuo 3v kainalotaapero sais vielä aamulla nukkua eikä herätä piipityksiin...

@iK eikun nimenomaan heti herättyä mittaus ja ennen nousemista muuten ei tulos luotettava!

Onko muillakin PALJON apuja yrityksessä? Kikkakolmosia mulla käytössä: Inofolic, verigreippimehu, omenaviinietikka, vadelmanlehtitee, arsenaali vitamiineja: b-monivita, d, kalkki, sinkki, rauta :D sit sylkiovistesti, liuskaovistestit, lämpöjen mittaus, kohdunnapukan tarkkailu.. ai miten niin vauvakuume? Täällä kans mies tjottailee, niin minäkin eikös siltä kuulosta:whistle:

iK
@Keijukuningatar No höh! Mä aattelin toiveikkaana että jos aina kävelee saman 5m vessaan istuskelemaan ja sit mittaa niin ois tarpeeksi vakioitu. :D

@Wintersun Ymmärrän niiiiin hyvin tuon kärsimättömyyden. Se asuu mussa, vahvana. Ja vielä tuollainen asia ooteltavana, niin kyllä se aika varmasti tuntuu pitkältä. :/ onneksi kuitenkin oikeasti kokoajan lähempänä! Mäkin asttelisin että lämmöt kyllä nousis, mut mietin et ne nousis yhtä paljon joka aamu. Ehkä ei, olin toiveikas. :D

Voi vitsit mitä alamahajomoja, ihan erimoisia kuin hetkeen. Kypsy, kypsy! :D Pupuiluun kyllä mahikset EHKÄ tänään (oon kyllä ite hirveän väsynyt, js mies vasta myöhään kotona..) tai huomenna. Su ei mut maanantaina ehkä.. Ärsyttävää laskelmointia. Ja kuten oon sanonut niin mä oon ainut laskelmoiva tässä taloudessa. :LOL: Mies kyllä tykkää tallettelusta, mutta on niin tunne ja fiilistelyihminen näissä, että hänen fiiliksiä syö vaan jos on aikataulutettua. Eri asia olis toki jos olis jo pidempään yritetty. :)

Hain jonkun digin kuumemittarin. Mittaus alkakoon huomenna. Onkohan se huono idea jos mittais aina heti kun on noussut? Vaikka vessassa?:D Haluaisin ehkä mitata vähän vaivihkaa, ja varsinkin tuo 3v kainalotaapero sais vielä aamulla nukkua eikä herätä piipityksiin...
Mä siirryn aina aamusin vessaan välittömästi ja mittaan siellä, hyvin toiminut joka kuukausi :)

• Tykkää
Reactions: iK
TOIVEENA VAUVA 2019

25.8.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

BlenQ....................kp 63/23.............yk 3
Lunart....................kp 59/24.............yk 5
Vanilla88...............kp 57/27.............yk 2
Pauliinaha.............kp 54/?...............yk 1
Autumnn...............kp 49/xx..............yk 12
Eufemia85.............kp 38/26.............yk 6
Jeyz84...................kp 35/xx.............yk 1
Toiveikas92............kp 34/38............yk 8
Kumiankka1...........kp 33/28............ya 5/17
Toiveli....................kp 32/26.............yk 13
KaikkiPojatJaTytöt..kp 31/25-28......yk 1
aanskuh................kp 29/35.............ya 7/17
Tiutau13...............kp 29/26-33.........tjot
Alinah92...............kp 29/28-29.........ya 2/16
Emerentia.............kp 29/28(?)..........yk 7
Hemppanen..........kp 28/29 .............yk 5
Sofi86....................kp 28/28-32.........yk 8
Pihlaja87...............kp 28/26..............yk 7
Tillukkainen...........kp 23/25-28.........yk 11
Rosemarie.............kp 23/xx...............yk 2
Saltsu_..................kp 21/28..............yk 1
chili_......................kp 20/28-29.........yk 2
Alviita.....................kp 20/33-36.........ya 8/18
Lillium....................kp 19/26-28..........yk 4
Laima.....................kp 19/28..............yk 2
Minimali..................kp 18/30-32..........yk 2
Appelsiiniomena.....kp 16/33................yk 9
Haavejuttu..............kp 15/30................yk 1
Janskusdff..............kp 15/28................yk 4
Sarianne81.............kp 15/xx................yk 1
iK............................kp 13/28...............yk 4
Miina-.....................kp 13/27................yk 6
papupata12............kp 12/29-32...........yk 2
Siltsu......................kp 12/?..................yk 2
Nelly31...................kp 12/35................yk 2
Wintersun...............kp 11/23-29..........ya 12/10
Mustikka89.............kp 10/23-25...........yk 3
Uhups.....................kp 10/26-28..........yk 7
Vuuti........................kp 10/28-32..........ya 2/17
Luumupuu_.............kp 9/30................yk 3
Bubble92.................kp 9/26...............yk 2
Jonxu.......................kp 7/21-38..........yk 14
Kathii.......................kp 6/28...............yk 1
Kissanainen87........kp 6/28...............yk 14
Vauvahaaveilija.......kp 6/28-30..........yk 9
Naissoturi................kp 5/23-29..........yk 6
Helinä87..................kp 3/27-32..........yk 13
Neltsuliini.................kp 3/27...............ya 5/16
Keijukuningatar.......kp 2/??................ya 5/18
Pillipöllö...................kp x/xx................ya 8/18
1986/13...................kp x/xx................ya 8/18
Vauvameille.............kp x/xx................yk 16
Beibihaaveilija.........kp x/xx................yk 1/tjot

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Kumiankka1.......dpo 18
Toiveli.................dpo 16
Tiutau13.............dpo 14
Emerentia...........dpo 14
Hemppanen.......dpo 13
Alinah92.............dpo 12
Vauvameille........dpo 8
Tillukkainen........dpo 8
Sarianne81.........dpo 7
Rosemarie..........dpo 5
Lillium.................dpo 4
Chili_..................dpo 0

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Cara-Mel, Reetaleena, mimmik,
Ensikatse, Emppuelkku, Sennay,
quinque, Pilvinentaivas,Herqqu,
ALLEIGRA, tylleröinen_21, Muropaketti,
midoo, tätimoonika, pandanen,
Momon, RUSKA82, opiaattina

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!

Viimeksi muokattu:
Täälläkin alkaa olee jotain nippailua meneillään molemminpuolin, että josko mullakin tulis ovis nyt vähä aikasemmin ettei tarvis odotella vielä viikkoa :) no sen näkee sitten. Nämä kivut saattaa kestää viikonkin ennenkuin irtoaa:cautious: noista vitamiineista on ollu aikaisemminkin puhe ja näistä ihme konsteista:LOL: mä siis olisin kiitollinen jos mun sisällä pysyisi edes se raskausajan vitamiini. Otan sen aina tunnollisesti kyllä jokapäivä mutta eipä siitä ole hyötyä varmaankaan kun menee 15min ja meen oksentamaan sen ulos. Kaikki vitamiinit on tullu kokeiltua ja aina eriaikaan päivästä,ruoan yhteydessä ja ilman ymsyms. Kun edellisessä raskaudessa luulin pahoinvoinnin kestävän puoleen väliin raskautta mutta ei... Oksensi vaan aina niiden vitamiinien jälkeen ja yritin ja kokeilin sillon ihan kaikki keinot.. ja imetyskin oli yhtä tuskaa alkuun kun suositeltiin vaan reippaasti syömään niitä,noh joka kerta oksentamaan. Pidin niistä tauon kunnes nyt parikuukautta olen taas syönyt ja sama jatkuu.. lapsetkin luuli yks aamu että mulla on oksennustauti kun kävin joku viisi kertaa oksentamassa.. ja tänään aamulla taas,en usko että niistä on hyötyä jos oksennan sen ulos samantien:sick:(n)

Huhhuh, olipas melkoinen luku-urakka, kun en pariin päivään jaksanut illalla täällä käydä. Toivottavasti nyt muistan oikein nimimerkit kelle kommentoin.

@Alinah92 ja @Toiveli , lupaavia uutisia teillä. Pitkään olette jo odottaneet ja Alinah92 teillä ollut takkuinen tie tähän pisteeseen, kunpa nyt viimein onnistuisi loppuun asti!

@Miina- , onneksi alkujärkytyksen jälkeen uutiset vaihtuivat kuitenkin vähän positiivisemmiksi. Varmasti teillä ihan hyvät mahdollisuudet raskautua luomusti. Mutta jotenkin kuvittelisin, että monessa suhteessa miehelle on kovempi kolahdus jos hänessä on vikaa kuin jos naisessa olisi. Itse ainakin odottelen tutkimuksia/hoitoja positiivisella mielellä, epäilen että minusta johtuu ja niille voi jotain tehdä (onhan mulla jo kaksi lasta, että raskautuminen kyllä onnistuu) mutta mies on ihan alamaissa jos asiasta yrittää puhua ja syyttelee "tavaran" laatua huonoksi. Vaikka hänen kanssaan ainoa yhteinen lapsi sai alkunsa ennen kun eded varsinaisesti yritettiin.

Tilasin nyt ovistestejä, jos viimein saisi varmistuksen oikeasta ovispäivästä. Toissapäivänä oli vaan yksi viiva, eilen himmeänä toinen. Koko ajan tuntuu nippailuja, jotain siellä on tapahtumassa.

@Naissoturi luteaalivaihe on juurikin se aika että munasolu ehtisi kiinnittyä kunnolla jne.. ja joo kai sitä suositeltaisi että olisi sen 12päivää ainakin,muistaakseni...mullahan on nyt ollut semmonen 10 eli tavallaan liian lyhyt aika.. en sitten tiedä kuinka pahasti se vaikuttaa raskautumiseen. En ole siihen sen kummemmin perehtynyt. Jospa joku muu olisi viisaampi tässä asiassa?

@iK eikun nimenomaan heti herättyä mittaus ja ennen nousemista muuten ei tulos luotettava!

Onko muillakin PALJON apuja yrityksessä? Kikkakolmosia mulla käytössä: Inofolic, verigreippimehu, omenaviinietikka, vadelmanlehtitee, arsenaali vitamiineja: b-monivita, d, kalkki, sinkki, rauta :D sit sylkiovistesti, liuskaovistestit, lämpöjen mittaus, kohdunnapukan tarkkailu.. ai miten niin vauvakuume? Täällä kans mies tjottailee, niin minäkin eikös siltä kuulosta:whistle:
Mulla.käytössä vain foolihappolisä, d vit ja ovistestit,kohdunnapukkaa tarkkailen säännöllisesti jotta tiiän miltä tuntuu missäki vaiheessa (y)

Ovistestiin napsahti melkein plussa aamulla eli varmaan pian ois the hetki.

• Tykkää
Reactions: iK
@Naissoturi luteaalivaihe on juurikin se aika että munasolu ehtisi kiinnittyä kunnolla jne.. ja joo kai sitä suositeltaisi että olisi sen 12päivää ainakin,muistaakseni...mullahan on nyt ollut semmonen 10 eli tavallaan liian lyhyt aika.. en sitten tiedä kuinka pahasti se vaikuttaa raskautumiseen. En ole siihen sen kummemmin perehtynyt. Jospa joku muu olisi viisaampi tässä asiassa?
Just näin, luteaali ois kai hyvä olla vähintään 12päivää jotta kerkeää kiinnittyä kunnolla, mutta onhan sitä ihmiset raskautuneet lyhyemmästäki..

iK
@Naissoturi Joo niin kuin @papupata12 laittoikin niin luteaalivaihe on juurikin se oviksen ja kuukautisten välinen aika. Munarakkula josta munasolu on irronnut, ylläpitää hormonituotantoa, ettei kohdun limakalvo ala poistua kuukautisina ennen kuin sinne on joku kiinnittynyt. Jos ei kiinnity —> munarakkula surkastuu, kuukautiset alkaa. Jos kiinnittyy, jatkaa munarakkula toimintaansa kunnes istukka on muodostunut, joka ottaa sen hommat. Luteaalivaiheen pitäisi siis olla tarpeeksi pitkä, että kiinnittyminen ehtii tapahtua kunnolla. Näin oon ymmärtänyt. :D

Mutta itekin mietin nyt että onko se sitten niin että munarakkula toimii huonosti jos luteaali on lyhyt? Mistäs se sitten johtuu? (n)

@Keijukuningatar kuulostaa ihan asianmukaiselta tjottailulta! :LOL:
:LOL: Täällä käytössä vaan monivita/d/foolihappo = otan mitä milloinkin. Nyt sitten ovistestit ja lämmöt, vaikka niin päätin ettei niitä :D. Kohdunnapukat olkoot vielä rauhassa! :D

@papupata12 Siis oksennat aina vitamiineista? Mulla on nimittäin aamuisin törkeän huono olo kun oon ottanut veden kanssa vitamiinit. Oon silti ajatellut että johtuis esim lievästä asentohuimauksesta, mutta oiskohan ne noi vitskut! Huomenna testaan etten otakasn heti tyhjään mahaan.

Yhteistyössä