.

@Toiveli ihana plussa!! Onnea!:love:

@iK lla hyviä ultrakuulumisia! Jes! (y) jospa sieltä irtoais solunen näillä näppäimillä ja kahden viikon kuluttua oiskin 4 päivää peräkkäin positiivinen raskaustesti!(y):love:

@Miina- varmasti tyrmistyttävä tuo siittiötilanne , mutta olen samaa mieltä kuin muut: ei tilanne toivoton ole! :) oletteko miettineen inssiä jos ei muuten plussaa ala pian kuulumaan? :)

Tänään oli niin hirveästi tekemistä, että jäi jopa rästiin hommia! Ei paljoa kerennyt onneksi aamuista negaa surkutella!:) huomiselle on vielä apteq -testi. Sen jälkeen on enää niitä onesteppejä sekä jotain apteekin 50miu puikkotestejä. Mut niitä tuskin tarvii uitella, jos huominenkin apteq on nega niin peli on selvä!:poop::ROFLMAO:

iK
Kiitos kaikille myötäelämisestä ja vinkeistä! :love: Omakin nuppi on vähän ulalla. Nyt tulee varmaan samaa jauhava pitkä viesti, mutta tuntuu että johonkin pitää jauhaa asiaa.... :rolleyes: Mieskin esittää kuuntelevansa, mutta taitaa mennä puolet ohi. :D

Nyt tosiaan kp11, ovistesti plussalla neljättä päivää ja folli oli 13,9mm. Tässä kierrossa kunnon menkat, tätä edeltävä kierto 21pv ja menkat oli vähän vaan tuhrua, sitä edeltävä kierto alkoi varhaisen keskenmenon vuodolla ja kierron aikana väliin tiputtelua ja kystakin löytyi. Että onhan tässä ollut monenmoista. Gyne oli hyvinkin sitä mieltä että kaikki näyttää tosi otolliselta raskautta ajatellen, mutta että voi vielä tämä kierto olla vähän sekaisinkin nyt kaikesta muutoksesta, mutta tasaantumaan päin kuitenkin. Jäi siis erittäin hyvä fiilis! :)

Sehän voi olla ettei ovulaatiota oo tosiaan nyt hetkeen edes ollut. Jotain isoa (ilmeisesti positiivista) hormonimylläkkää kyllä on kehossa meneillään, sillä tosiaan on ollut vloppuna jo kovia sappikipuja (mulla hormonaalisia) ja ne on aina ennen tulleet ovulaation aikaan. Tuntuu että mun keho vähän nyt ylireagoi, onkohan se vähän innoissaan. :D Ei vaan, mutta on hassua tietysti että LH on kokoajan korkealla, vaikka periaatteessa vielä ei olisi minkään aika irrota. Että turhaan se yrittää, jos follin pitäs kuitenkin kasvaa +18mm enne kuin se voi irrota? Että toivon siis kasvua, ja hyvää irtoamista!!:D

Koko ajanhan jomottaa kyllä alamahaa, että nyt vaan luotan sen olevan sitä kasvua. Periaatteessa vois nyt loppu/alkuviikosta irrota. Ja jos olis vielä ok luteaali, niin sehän jo lähestyy normikierron pituutta.

Huh. Nyt vielä vastsilen teille. :)

@Miina- Miehet usein sanoo ennen kuin ajattelee. Varmasti kolahtaa miehen egoon mutta ei asia ole ollenkaan toivoton. Eikä aina tarvitse varsinaisiin hoitoihin lähteä,pienillä buustauksilla voi saada suuren käänteen. Anna miehellesi hetki aikaa,hän saattaa syyttää itseään ja samalla haluaisi antaa sulle kaiken mitä voi ja enemmän!

@Miina- miehellähän voi olla meneillään alkujärkytys ja siksi tulee noin kielteinen reaktio. Sehän voi olla, että jonkin aikaa sulateltuaan tuleekin sitten toisiin aatoksiin. Monesti itsekin miettii, että ei jaksa yrittää ja jos pitäisi hoitoihin mennä niin antaa olla. Mutta sitten se kaipuu kuitenkin on niin kova,
Että tietää ettei ole tosissaan.

iK
@Miina- Ok! Kiitos! Pitänyt muutenkin hankkia digimittari, ehkä nyt on sit aika. :D

@Appelsiiniomena Kiitos kun kirjoittelin follikkelin koosta, mä en oikein ollut niihin edes perehtynyt. Nyt oon! :D

@Keijukuningatar Toivotaan! :) ja täytyy ottaa varmaan lämmötkin syyniin.

@Helinä87 Tsemppiä tutkimuksiin! Toivottavasti saisitte nopeasti apua. <3

@Miina- Voi että. Uskon että tuntuu tosi kurjalta. :( Mä luulen että nuo miehet tarviivat vähän enemmän aikas noiden asioiden sulatteluun. Että voi olla että tuumailtuaan hetken hänkin vähän selvittää asioita ja olisi hoitoihin myötämielinen. Tai toivotaan että teillä tärppäisi ihan ilman hoitoja! :love:

@Tiutau13 :LOL: voi toivotaan!!! Kiitos!

@Miina- Uskon myös, että miehelläsi on jonkinlainen "alkujärkytys" ja tulee ehkä sanottua ajattelemattomia.

@iK Kiva, että pääsit käymään gynellä ja asiat vähän selveni! :)

Mulla alko tänään illasta endometrioosimaiset kipuilut. Nyt on jotenkin niin sellanen fiilis, että eihän mikään alkio pysty edes kohtuun kiinnittymään kun on "viallinen".. :unsure: Täysinhän mulla ei ole endoa diagnosoitu, sillä ultralla se ei (useinkaan) näy ja oon käyttänyt e-pillereitä, joka on "hoito" endoon.

Omalla äidilläni on laajalle levinnyt endometrioosi (nykyään poistettu kohtu yms) ja hänen kanssa ollaan paljonkin juteltu. Ihan samanlaiset oireet meitä yhdistää.

TOIVEENA VAUVA 2019

24.8.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

BlenQ....................kp 62/23.............yk 3
Lunart....................kp 58/24.............yk 5
Vanilla88...............kp 56/27.............yk 2
Pauliinaha.............kp 53/?...............yk 1
Autumnn...............kp 48/xx..............yk 12
Eufemia85.............kp 37/26.............yk 6
Jeyz84...................kp 34/xx.............yk 1
Toiveikas92............kp 33/38............yk 8
Kumiankka1...........kp 32/28............ya 5/17
Toiveli....................kp 31/26.............yk 13
KaikkiPojatJaTytöt..kp 30/25-28......yk 1
aanskuh................kp 28/35.............ya 7/17
Tiutau13...............kp 28/26-33.........tjot
Alinah92...............kp 28/28-29.........ya 2/16
Emerentia.............kp 28/28(?)..........yk 7
Hemppanen..........kp 27/29 .............yk 5
Sofi86....................kp 27/28-32.........yk 8
Pihlaja87...............kp 27/26..............yk 7
Tillukkainen...........kp 22/25-28.........yk 11
Rosemarie.............kp 22/xx...............yk 2
Saltsu_..................kp 20/28..............yk 1
chili_......................kp 19/28-29.........yk 2
Alviita.....................kp 19/33-36.........ya 8/18
Lillium....................kp 18/26-28..........yk 4
Laima.....................kp 18/28..............yk 2
Minimali..................kp 17/30-32..........yk 2
Appelsiiniomena.....kp 15/33................yk 9
Haavejuttu..............kp 14/30................yk 1
Janskusdff..............kp 14/28................yk 4
Sarianne81.............kp 14/xx................yk 1
iK............................kp 12/28...............yk 4
Miina-.....................kp 12/27................yk 6
papupata12............kp 11/29-32...........yk 2
Siltsu......................kp 11/?..................yk 2
Nelly31...................kp 11/35................yk 2
Wintersun...............kp 10/23-29..........ya 12/10
Mustikka89.............kp 9/23-25...........yk 3
Uhups.....................kp 9/26-28..........yk 7
Vuuti........................kp 9/28-32..........ya 2/17
Luumupuu_.............kp 8/30................yk 3
Bubble92.................kp 8/26...............yk 2
Jonxu.......................kp 6/21-38..........yk 14
Kathii.......................kp 5/28...............yk 1
Kissanainen87........kp 5/28...............yk 14
Vauvahaaveilija.......kp 5/28-30..........yk 9
Naissoturi................kp 4/23-29..........yk 6
Helinä87..................kp 2/27-32..........yk 13
Neltsuliini.................kp 2/27...............ya 5/16
Keijukuningatar.......kp 1/??................ya 5/18
Pillipöllö...................kp x/xx................ya 8/18
1986/13...................kp x/xx................ya 8/18
Vauvameille.............kp x/xx................yk 16
Beibihaaveilija.........kp x/xx................yk 1/tjot

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Kumiankka1.......dpo 17
Toiveli.................dpo 15
Momon...............dpo 14
Tiutau13.............dpo 13
Emerentia...........dpo 13
Hemppanen.......dpo 12
Alinah92.............dpo 11
Vauvameille........dpo 7
Tillukkainen........dpo 7
Sarianne81.........dpo 6
Rosemarie..........dpo 4
Lillium.................dpo 3

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Cara-Mel, Reetaleena, mimmik,
Ensikatse, Emppuelkku, Sennay,
quinque, Pilvinentaivas,Herqqu,
ALLEIGRA, tylleröinen_21, Muropaketti,
midoo, tätimoonika, pandanen,
Momon, RUSKA82, opiaattina

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!

Viimeksi muokattu:
@Miina- Niin kuin muut jo sanoivat niin nuo tuloksethan ovat ihan ok. Miehelläsi on varmasti alkujärkytys meneillään, eikä vielä halua ajatella tai hyväksyä sitä mahdollisuutta, että saattaisitte tarvita ulkopuolista apua lapsen hankinnan kanssa. Itse näkisin, että jos siinä tekstissä luki "hieman alentunut" niin plussa teille varmaan luomustikin tulee jossain vaiheessa, mutta on kyllä varmasti hidastava tekijä.

@Naissoturi minulla kokemusta yhdestä viikolla 6 tapahtuneesta keskenmenosta. Minulla oli silloin vuoto todella runsasta ja paksua ja klimppistä.

@LaTiLa kyllähän tuossa on selkeästi erotettavissa pystyviivaa. Jos on sitä itseään niin lähtee kyllä lähipäivinä vahvistumaan eli uutta testiä kehiin viikonlopun aikana(y)

@iK kirjoitit, että paikat hellänä. Minullakin on yleensä ovulaatioaikoihin paikat tosi hellät. Välillä miettinyt, että mikä luonnontarkoitus silläkin on, jos pitäisi maksimoida naisen halukkuus seksiin juuri silloin.

Itsellä tosi tuskallinen olo. Niin kuin aiemmin kirjoitin niin migreeni alkaa AINA kp4-10 välillä ja eilen iltapäivästä taas sitten alkoi voimakkaat migreenioireet ja pääsinpä harjoittelemaan pöntön halaamistakin. Välttelen tällä hetkellä täsmälääkkeitä eli triptaaneita, joten halusin selvitä kohtauksesta ilman lääkkeitä. Tuntui taas että kuolen siihen kipuun, mutta sain tilanteen onneksi hallintaan menemällä nukkumaan jo klo 17 aikaan ja laittamalla kylmää päähän. Nyt pää on tosi hellänä (mutta ei särje) ja on tosi iso todennäköisyys, että kohtaus jatkuu tänään, joten otin aamulla yhden 1g panadolin. Se ei auta enää kohtausvaiheessa, mutta saattaa estää kohtauksen, kun otan hyvissä ajoin. Nyt kun selviän tästä n. 3 päivän migreeniputkesta niin seuraava koetus on ovulaatioaika, koska LH-piikki aiheuttaa minulle yleensä yhden päivän mittaisen migreenin. Toivottavasti migreeni helpottuu taas sitten kun joskus plussaa. Edelliset raskaudet olen selvinnyt ihan parilla kohtauksella. Täytyy varmaan tämän pikkukolmos-projektin jälkeen pohtia jonkin sortin estolääkitystä..

@Miina- voisin kuvitella, että miehesi asenne hieman pehmenee, kun saa vähän pureskella asiaa rauhassa:) Ei varmasti ole hällekään mikään helppo juttu kuulla. Aikaa ja juttelua hyvässä hengessä :)

On: noniii tulihan se plussa sieltä:LOL: Tiedoksi vaan muillekin, että näköjään voi olla muutama päivä ovista jo hyvinkin vahva o-testi :LOL: Olen vaan niin onnellinen, että sain kuin sainkin tikkuun vahvan ja LEVEÄN viivan :LOL: Tänään tallettelemaan :love: Vähän harmittaa, että jääkö taas luteaalivaihe liian lyhyeksi ja menkat alkaa. Mikäs se minimi luteaalivaiheen pituus tulisi olla raskauden alkamisen kannalta?

Attachments

Kiitos teille rohkaisevista kommenteista, tää on kyllä huippu ketju :love: shokki tää varmasti oli miehelle, hän ei osaa oikeen sanoilla tuoda esille ajatuksiaan niin tuli itselle fiilis ettei hetkauttaisi. Mies sanoi soittavansa klinikalle tänään jos saisi ongittua lisätietoa, siittiöiden rakenteesta ei ollut paperissa mainintaa joten se jäi painamaan mieltä. Mikäli nämä liikkuvat yksilöt on rakenteeltaan hyviä niin voisi kuvitella että tilanne ihan ok :)

Onnea ovisplussasta @chili_ (y)

Viimeksi muokattu:
Miehen tulokset tuli...

Määrä normaalin rajoissa mutta tiheys ja liikkuvuus normaalin alarajoilla. Paperissa lukee aika tylysti diagnoosi: hedelmöityskyky hieman alentunut. :(
Nopeita siittiöitä 1%, hitaita 28% ja näiden yhteissumma jää alle normaalin rajan joka on 32%
Paikallaan olevia 11% ja liikkumattomia 60% :eek:

Tiheys on 13mill/ml (mitä toi tarkottaa edes?) ja viitearvo ois 15mill/ml tai enemmän.

Eli se kotitesti oli osittain oikeassa.. mä en tiedä mitä pitäs ajatella, ei tuo tilanne huonoin mahdollinen ole mutta miten jatkossa? Pitääkö seksiä rajoittaa ettei saa päivittäin harrastaa? Hoitaja oli miehelle sanonut että papereissa lukee jos suositellaan jatkoa mutta ei tässä mitään ole.

Anteeksi oma napa :oops:
Miina vastaan nyt ainoastaan sulle jos osaan tämän oikein tehdä:)

Kaivoin kansiosta ex mieheni paprut ja hänen spermatesti analyysi oli nopeita siittiöitä 1%, hitaita 17% ja 82% liikkumattomia, ilmeisesti näitä paikallaan olevia ei tuolloin 2007 laskettu, tiheys oli täysin sama. Meillä diagnoosi oli hedelmällisyyskyky selvästi alentunut. Lisäksi oli 99% epämuodostuneita ja vain tuo 1% normaaleja siittiöitä.

Hänelle määättiin clomifenit ja 3kk naposteltiin. Tulokset paranivat jonkun verran, tehtiin jopa 4 inseminaatiota koska lääkärit sanoivat että koska minulla kellontarkka kierto niin kokeillaan että pienikin määrä voi riittää mutta kaikista Nega:( ja eka IVF vasta onnistui.

Miehesi tulokset olivat paremmat, ja uskon että teillä on oikein hyvät mahdollisuudet luomuraskauteen, se voi vaan viedä vähän pidempää aikaa, saanko kysyä kauan olette yrittäneet?

Silloinen lapsettomuuslääkärimme ei osannut selittää miksi tulin sitten raskaaksi ihan normaalisti kun esikoinen oli 1,5v, emmekä edes yrittäneet koska tulos oli noin tuomitseva, emme uskoneet raskauteen. Mutta näköjään ihmeitä tapahtuu.
Raskaustestin uskalsin tehdä vasta kun menkat oli jo 3vko myöhässä, heti pamahti toinen viiva, oli siinä ihmettelemistä.

@Siltsu @lillium No en siis ole ainut sentään jolla on tuommoinen inhottava riesa seuranaan ainakun pitäisi olla sosiaalinen jossain isossa porukassa tai ylipäätään ihmisten ilmoilla(n) Välillä en oikeesti pysty menee edes sinne helkutin kauppaan vaan ajan ohi ja tuun takasi kotiin:unsure:

@Miina- mä kans veikkaan että ehkä vähän otti miehesi itsetunnolle tuo ja tarvitsee aikaa miettiä asiaa,miehet kun saattaa tommosen asiaan reagoida just tavallaan kieltäytymällä ja sillä että tavallaan tyrmää koko ajatuksen pois mielestä.tai näin mä näkisin asian niinkuin moni muukin tuolla on veikannut:)
@chili_ no nyt on plussa! Toivotaan että nyt tärppää teillä!:love:

Ääh..täällä on tylsät päivät menossa ku vasta kp10 ja odottelen ovista varmaankin reilu viikon päähän,tällä kerralla yritän olla tikuttelematta. En ole ainakaan tilaillu tikkuja, vielä:) niin tekisi mieli tilata kuitenkin. Katsotaan saanko pidettyä itseni kurissa enkä tilaa :whistle:
@LaTiLa kyllähän siinä niinkun viiva näkyisi:love:mut mä en ole niin ahkerasti ikinä mitään testaillu ku eka kerta ikinä oli nyt viime kierrossa kun raskaustestejä aikasin tein ja kaikkiin tuli viivaa(n) ja menkat alkoi kuitenkin, että en mä tiedä onko tuokin viivanpaikka vai josko se kuitenkin lähtisi siitä vahvistumaan:love:toivotaan parasta:):love:

@iK hyviä uutisia olet saanut gyneltä!(y) nyt on sit hyvät mahdollisuudet, että teillä käy tärppi tässä kuussa:love:

Ihan kaikille en nyt varmastikaan muistanut vastata(n)

iK
@chili_ No nyt on mehevät viivat!!! Hyvää tallettelua! :love::D:D

@kathii Ihan samaa oon miettinyt. Kummallinen luonto.:LOL: Oli kyllä jo alkuviikosta pupuillessa ihan eri tavalla arkaa, että taitaa olla mun sisuskalut aikamoisessa myllerryksessä. Voi sulla on kyllä hurja migreeni. Onko siihen ikinä kokeiltu akupunktiota? Voi toki olla ettei noin toimi mutta tosiaan usein estolääkityksen kanssa varsinkin toimiva yhdistelmä.

• Tykkää
Reactions: chili_
iK
@papupata12 No toivotaan. Vähän on hankaluuksia aikatauluissa kun miehellä on niin typerä työ ja itekin oon reissussa su-ma. (n) Mutta pitää toivoa että ehdittäs hyvään saumaan. Muutenkin ärsyttää kun miehellä aina syksy niin stressaavaa työssä niin aina vähän hiljaisempi kausi meillä. Tsemppiä sulle myös oviksen odotteluun! :)

Täällä kp12. Yhä se tuttu plussa tuli. Hyvä, nyt olis ollu ehkä väärä hetki sille hiipua.

Koitan vähän laskea että nyt tänään vois olla 15-16mm folli. Toki mistäs noista kasvuista oikeasti tietää. :D

Miina vastaan nyt ainoastaan sulle jos osaan tämän oikein tehdä:)

Kaivoin kansiosta ex mieheni paprut ja hänen spermatesti analyysi oli nopeita siittiöitä 1%, hitaita 17% ja 82% liikkumattomia, ilmeisesti näitä paikallaan olevia ei tuolloin 2007 laskettu, tiheys oli täysin sama. Meillä diagnoosi oli hedelmällisyyskyky selvästi alentunut. Lisäksi oli 99% epämuodostuneita ja vain tuo 1% normaaleja siittiöitä.

Hänelle määättiin clomifenit ja 3kk naposteltiin. Tulokset paranivat jonkun verran, tehtiin jopa 4 inseminaatiota koska lääkärit sanoivat että koska minulla kellontarkka kierto niin kokeillaan että pienikin määrä voi riittää mutta kaikista Nega:( ja eka IVF vasta onnistui.

Miehesi tulokset olivat paremmat, ja uskon että teillä on oikein hyvät mahdollisuudet luomuraskauteen, se voi vaan viedä vähän pidempää aikaa, saanko kysyä kauan olette yrittäneet?

Silloinen lapsettomuuslääkärimme ei osannut selittää miksi tulin sitten raskaaksi ihan normaalisti kun esikoinen oli 1,5v, emmekä edes yrittäneet koska tulos oli noin tuomitseva, emme uskoneet raskauteen. Mutta näköjään ihmeitä tapahtuu.
Raskaustestin uskalsin tehdä vasta kun menkat oli jo 3vko myöhässä, heti pamahti toinen viiva, oli siinä ihmettelemistä.
Kiitos kokemuksen jakamisesta, huippua kuulla että teillä tuloksista huolimatta uusi raskaus alkoi luomusti! Luo uskoa itsellekin :love:
Me on yritetty ”vasta” puoli vuotta eikä varsinaisesti tarkoitus ollut vielä miettiä hoitoja kun lääketieteellisesti ollaan vielä normaalin hedelmällisyyden iässä, minä 30v ja mies 35v. Spermatesteihin lähettiin vain sen takia että se kotitesti oli negatiivinen ja ohjeistettiin tekemään kunnollinen analyysi mikäli raskaus ei puoleen vuoteen ala.

@iK tuli mieleen että kuinka kauan olet pissaamatta ennen testin tekoa, juotko kuinka paljon tässä välissä? Itsessäni olen huomannut että liian vahva pissa antaa räikeän positiivisen milloin tahansa kiertoa, en tiedä sitten onko mulla hormonit koholla pitkin kiertoa vai miksi näin.

@iK onhan tämä, sitä ei vaan tule ajatelleeksi, kun triptaaneilla saan niin hyvin aina hoidettua oireet ja kivun pois. En ole kokeillut akupunktiota, monesti sitä olen kyllä miettinyt. Muutaman pisteen tiedän, joita painamalla saa kipua hillittyä :) Pitää kyllä ehdottomasti tulevaisuudessa kokeilla, koska lääkkeettömyys on aina plussaa!

Akupainannasta tuli mieleen raskauspahoinvointi:sick:.. Mulla oli viime raskaudessa se sea band ranneke. Liekö lumevaikutusta vai ei, mutta mulla se auttoi tosi hyvin. Eihän se koko pahoinvointia vienyt pois, mutta auttoi etten oksentanut aamusta iltaan. Ei ole kyllä sitä aikaa ollenkaan ikävä ja siksi, sitä välillä miettii, että onkohan sitä ihan hullu, kun tähän touhuun on vielä kerran ryhtymässä.

Miina se on vielä normaali aika, me kituutettiin vuosi ja aina sai pettyä. Olin silloin 25 ja mies 23v. Te olette vielä nuoria:love: mahdollisuudet todella hyvät ja parempi olla ajoissa liikkeellä.

Mahtavaa Chili, nyt kunnolla tallettelemaan. Se sitten haki kunnolla ovulaatiota kun oli eka haalea ja nyt sitten noin tumma. Toivotaan että pieni saa alkunsa:love:

Ik, toivottavasti irtoaa pian ja tämä on teidän kuukausi.

Mieheni kysyi eilen että tuntuuko kulta yhtään että voisit olla raskaana, olisin niin halunut sanoa jotain positiivisempaa mutta kun ei ole oireita mihinkään raskauteen viittaavaan. Luulen että vielä ei ole meidän vuoro:unsure:

@kathii Hurjan kuuloisia tosiaan nuo sinun migreenikohtaukset. Itsellä ollut nyt myös viime aikoina tosi kovia päänsärkyjä ja laatta meinannu tosissaan lentää. Toivottavasti nyt pillereiden jätön jälkeen ei pahentanut asiaa. :cautious:

Itsekin miettinyt tota pahoinvointiranneketta. Voiko se oikeasti toimia? :D Teen työtä, jossa tuo mahdollinen pahoinvointi voi koitua hieman riesaksi, kun ei aina pääse yrjölle niin helposti. Onko se kauhean selkeästi tunnistettava ranneke? Tarkoitan, että arvaako jengi heti, että toihan on raskaana. :whistle:

@Miina- Tsemppiä :love:

@Sarianne81 Sama fiilis :D Ovulaation aikaan on niin mukavasti kaikkia oireita ja sit bädäm.. ei mitään.

Milloin muuten voisi näkyä raskaustestissä, jos olisi joku tarttunut matkaan? :love: Ei malttaisi odotella, vaikka nyt ilmeisesti vasta Dpo 4 tai jotain, jos yhtään kehoa tunnen. Ja onko muuten jollain suosituksia hyvistä r-testeistä? Sellaisista, joiden tulkinta olisi mahd. helppoa. (y)

Tsemppiä kaikille tähän kiertoon! Toivotaan, että tarttuisi monta pientä matkaan ennen syyskuuta. :love:

• Tykkää
Reactions: Sarianne81
@Beibihaaveilija marketissa tavattu PregCheck liuskatesti on suosittu, olen lukenut sen antaneen plussaa joillekin jo dpo8. Itse sain vasta dpo12 mitään viivaa, mutta yksilöllistä hcg nousu ja millon alkio kiinnittyy jotka vaikuttaa testissä näkymiseen.

Olen nyt helpottunut, onnellinen, luteaali kipusi n.15 päivään (ollut tätä ennen 10)koska tänään kp 1!!!! 60 päivää kesti km kierto. Tuntuu että pääsee alottaa puhtaalta pöydältä. Toki se uus raskaus ois ollu toivotumpi, mutta ei nyt vaan ollut mahdollista talletella.. eli kp1/?? Ya 5/18

Tuntuu että koko ajan saa odottaa. Melkein 1,5v ensin että kierto käynnistyy, vaikka ehkäisy jätetty jo 5kk kohdalla pois. Sitten tää km episodi, kovin pitkittyi kyllä. Plussasin 13.6 ja siitä tuntuu olevan ikuisuus. Mutta nyt ainakin huuhtoutuu kaikki kohdusta pois!

@Miina- oletkin paljon saanut hyviä vastauksia, tsemppiä! Onneksi tilanne ei kuulosta niin toivottomalta ja lääkekin miehelle saattaa auttaa :love:

Yhteistyössä