Pinna kireällä, muita oireita ei oo 5.9. on eka neuvola, missä kurkataan, mitä siellä näkyy jännittää!@rubikinkuutio Miten oot voinut?
Pinna kireällä, muita oireita ei oo 5.9. on eka neuvola, missä kurkataan, mitä siellä näkyy jännittää!@rubikinkuutio Miten oot voinut?
Dpo7 kiinnittynisvuoto kuulostaa järkeenkäyvältä! Siitä olen kuullut! Jospa se kipukin jos ois porautunut kohdunseinämään? Siitä tosin en muista lukeneeni. En tiedä tosiaan. Toivotaan parasta!Mun oli pakko tulla tänne kertomaan ja auttakaa joku pikaisesti. Oltiin miehen kanssa hetki sitten Ikeassa shoppailemassa, kun mua alkoi yhtäkkiä sattumaan alamahaan, kipu oli sen verran kova ja kesti sen 20 min ja loppui, shoppailut jäi siihen.
Kotona kävin vessassa ja pyyhittäessä paperiin jäi vaaleanpunaista limansekaista vuotoa.
Ei satu yhtään enää, alkaako mulla menkat vai mitä toi on voinut olla onko kenellekään käynyt vastaavaa, millaista on kiinnittymisvuoto/kipu?
No nyt kuljen side pöksyissä mutta vuotoa ei näy, oon kyllä ihan sekaisin nyt.
Luen paremmalla aikaa palstaa, nyt toivoisin jotain vastausta, MIINA, WINTERSUN, joku!!!
T. Sarianne Dpo 7
Sylkitippa aamuisin kun ei ole juonut tai syönyt mikroskooppilinssiin ja kuivuttua siitä voi tiirailla saniaismaisia kuvioita. Sylki muodostaa noita kuvioita kun estrogeeni alkaa nousta, nousee vähän aiemmin kuin lh hormooni jota pissaovistestit mittaa kun ovulaatio lähestymässä. Itellä kierto tosin niin sekaisin yhä että viime kierrossa näytti mitä sattuu.. kuten pissatestitkin :/@Keijukuningatar
Ai onko sylkiovistestejäkin olemassa? Miten tuo kohdunnipukan tarkkailu, mitä siitä pitää tarkkailla ja miten sen löytää?
Mitä verigreippimehun pitäisi vaikuttaa?