Oispa mullakin...taloyhtiössä on toki sauna, mutta arvaappa 2 miljoonaa x saako minua sinne yksinäni!!!Saunailta
Tiiä kuka sarjamyrhaaja sinne hiippailee samaan aikaan
Oispa mullakin...taloyhtiössä on toki sauna, mutta arvaappa 2 miljoonaa x saako minua sinne yksinäni!!!Saunailta
Varsinkin sinua. Sun kynsiin en halua.Ei suinkaan, kuvaa erittäin hyvin molempia kissoja ja itseäni
mmmm haluatpas, et vaan tiiä sitä..*röyh*Varsinkin sinua. Sun kynsiin en halua.
Minäkään en halua käydä yksin saunassa. Ei pelota mutta muuten en viitsi. Seurassa on kivempaa.Oispa mullakin...taloyhtiössä on toki sauna, mutta arvaappa 2 miljoonaa x saako minua sinne yksinäni!!!
Oispa mullakin...taloyhtiössä on toki sauna, mutta arvaappa 2 miljoonaa x saako minua sinne yksinäni!!!
Mulla on jäänyt trauma. 12v. yksi likka kynsi mua naamaan.mmmm haluatpas, et vaan tiiä sitä..*röyh*
Minäkään en halua käydä yksin saunassa. Ei pelota mutta muuten en viitsi. Seurassa on kivempaa.
Eli minut.Sulla pitää ottaa bodyguard mukaan
Tuo on vielä mukavampi tapa.Mun saunaillan kohokohta on, kun tyttöystävä pesee mun peeniksen, siinä menee noin 5min ku se on niin iso
Joo mun kissa..*Sulla pitää ottaa bodyguard mukaan
Joo, juuri noin..ei haittaa, rohkeesti vaan kaapista ulos..kaikki on oolsprait...............mokoma minipippeli...........Mun saunaillan kohokohta on, kun tyttöystävä pesee mun peeniksen, siinä menee noin 5sec ku se on niin pieni
Onko taloyhtiössäsi sarjamurhaajia?Oispa mullakin...taloyhtiössä on toki sauna, mutta arvaappa 2 miljoonaa x saako minua sinne yksinäni!!!
Mistä sitä ikinä tietääOnko taloyhtiössäsi sarjamurhaajia?
Ainakin elokuun jatkEi kun 15-20+. Kuumuudesta on kärsitty jo liikaa.
Tuo olis hyväEi suinkaan, kuvaa erittäin hyvin molempia kissoja ja itseäni
Tuo olis hyväSit sinun pitää vaihtaa avattareen vähän pienemmän kissan kuva.
Ainakin elokuun jatk
U,mmarratpasAnd here we go again. Viittaan kisu&epek ketjuun. Ei ymmärrä.
MitäU,mmarratpas
Ei kai sinne kukaan tuu. Voihan joku hiippailla kun oot nukkumassaOispa mullakin...taloyhtiössä on toki sauna, mutta arvaappa 2 miljoonaa x saako minua sinne yksinäni!!!
Ite oot kännissä^^Mitä
Elä ota enää.
Ite oot kännissä^^
Omenistakin voi tulla känniinIte oot kännissä^^