Nyt pitää lähteä etsimään lapselle hyvää ja ergonomista koulutuolia.
Mä raapustan kans mutta ei kinuskia vaan peppuani.
Haluatko hiukset solmuun?
En nytkyllä rehellisesti sanottuna kovin haluis, kun kesti taas aikansa saada ne ees jonkinsortin järjestykseen suihkun jälkeenHaluatko hiukset solmuun?
Meillä hyvä ja ergonominen koulutuoli joustavan selkänojan sekä istuimensa ansiosta muuntuikin käytännössä tosi nopsasti - kuinka yllättävää - erikivaksi kiikustuoliksi eli siinä sujuvasti heijattiinhytkyttiin sillä seuraamuksella että selkänoja sanoi naps!Nyt pitää lähteä etsimään lapselle hyvää ja ergonomista koulutuolia.
Selkeästi kerjäät sitä.En nytkyllä rehellisesti sanottuna kovin haluis, kun kesti taas aikansa saada ne ees jonkinsortin järjestykseen suihkun jälkeen
Käy kaupassa ja nuku sitten päikkärit.Voi apuaaa mun kanssa..!
Oikeesti ei kyllä naurata yhtään kun melkeestä itkettäänolottaahävettää...
Kauppaanlähtöyritelmä vol.2!!
Eka meni ihan reisille...ulko-ovella olin kaatua kumoon ritolat haluavien farkkushortsien kanssa*ufopääkkönen*..kaikki tapahtui niin äkkiä..mulla ei oo kunnon vyötä vaan tässä on semmonen piiitkän seitinohuen huivin ja monta kertaa rullattujen vyötärökaistaleen tsydeemi....
No siis selviydyin autoon ja mun piti tuo yks pärrääjä hakee, kun soitti että sopis tulla, ja sitten meinasin vielä hajatelmissani mennä ko.paikan ohikin!!! Eli äkkijarrutusta ja oho! ja elokuvarenkailua ja kääntöä oikeelle...muttasiis kaikesta huolimatta tarkotus siis oli myös käydä kaupassa
Kun kyrvasin tohon pihaan niin hokasin etten taijakaan olla kaupan pihassa
Pitäskö mennä päikkäreille?
Kutakuinkin nuinKäy kaupassa ja nuku sitten päikkärit.
KyrvasitKun kyrvasin tohon pihaan
Hae janojuomaa. Täällä on niin kuuma että ei jaksa siivota. Aja kävelytiellä.Hirveä siivousvimma iski! Pitäiskö fillaroida pitkäripaiseen jotta sais kuohuvaa siivousjuomaksi?
Tosin mä en muista yhtään mitään fillarointisääntöjä. Kaik täällä ajelevat tuolla kävely/pyörätiellä niin siellä vissiin munkin sit pitäisi? Kamalan monimutkaista ja vaikeaa.
Tuu mun luo tiskaamaan, saat tsihiä ja halauksia palkaksiHirveä siivousvimma iski! Pitäiskö fillaroida pitkäripaiseen jotta sais kuohuvaa siivousjuomaksi?
Tosin mä en muista yhtään mitään fillarointisääntöjä. Kaik täällä ajelevat tuolla kävely/pyörätiellä niin siellä vissiin munkin sit pitäisi? Kamalan monimutkaista ja vaikeaa.
Tuota mäkin aattelin sanoa, panet mummot ja taatat väistämään ja annat palaa tukka putkella sekä helmat korvissa vaanHae janojuomaa. Täällä on niin kuuma että ei jaksa siivota. Aja kävelytiellä.
Muistanko väärin vai eikös sinulla ollu isompikin kissa?Ihana oli tulla kaupasta kotiin...olkkarin matot oli rullalla (kissa tykkää tehdä tunneleita niiden alla) ja töllö päällä (kissa tykkää halailla ja läpsiä kaukosäädintä)..onneks puhelimella ei ollut soitellut maksullisiin numeroihin tai Kiinaan
Sellanen soma vintiö
En nyt isommasta tiiä mutta jäi toisaalle asumaan kun ei ole tottunut kerroslatoihin ja pelkää täällä käytävistä kantautuvia ääniä iäkkäämpänä leidinä...mutta muistat juu oikeinMuistanko väärin vai eikös sinulla ollu isompikin kissa?
Sit sinun pitää vaihtaa avattareen vähän pienemmän kissan kuva.En nyt isommasta tiiä mutta jäi toisaalle asumaan kun ei ole tottunut kerroslatoihin ja pelkää täällä käytävistä kantautuvia ääniä iäkkäämpänä leidinä...mutta muistat juu oikein
Tää nykyinen neito rakastaa viettää kaiken aikansa kanssani, eli teeveetä katsellessa, nukkuessa, leikkiessä, ruokaa laittaessa, siivotessa (hän sotkee), suihkussa käydessä, vessareissuilla ja tiskatessa (istuu olkapäällä tai tiskipöydällä)...ihan oikeesti, olen totaalisen myyty ja kiedottu tuon kisuneitosen tassun ympärille
Ei suinkaan, kuvaa erittäin hyvin molempia kissoja ja itseäniSit sinun pitää vaihtaa avattareen vähän pienemmän kissan kuva.