The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Aamun piristykseksi(y)
Ha! Mä oon ollu parissa Semmareitten konsertissa mukana ja jösses sentään kun ovat energistä mukaansatempaavaa porukkaa(y)! Oli pepussani tekemistä että ois nätisti pysynyt penkillä paikallaan kun koko ajan teki mieli singahtaa pystyyn ketkuttamaan.....mutta kyllä mä siinä penkissä keikuttelin kun ei siinä vaan voi olla paikallaan halvaantuneena:oops:
 
No viisautta kyllä sekin:D
Mä simahdin eilen illalla kyllä nopeasti kun oli aamulla ollu kissanpierunaikasta herätystäkin koiranunien tiimoilta... Tovin nukuinkin hyvin ennen kuin havahduin unesta potilaan levottomaan liikehdintään... Siinä se yö sitten menikin...
Mitä sitä myöhään valvomaan. Väsytti ja telkun katsominen ei kiinnostanut. :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
Oi wau, sä oot ihan aktiivi tuossa eläinsuojeluyhdistyksen toiminnassa? Tosi hieno juttu että kannat toimintaa mikä on yllättävän tärkeäksi noussut(y)
En mä oo siinä muuten aktiivisesti mukana,muuten ku aina mahollisuuksien mukaan vien keräykseen ruokia ja hiekkaa ja joskus lahjoitan pikkusummia.. Onha se tärkeää hommaa viattomien eläinten puolesta,moni eläin olisi kärsinyt ja kuollut ilman toimintaa & meijän tytöt on eläinsuojeluyhdistykseltä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mokoma oot ollu tietysti vähillä eväillä :unsure:
Eip ihmeitä. Lomat lusittu ja työ jatkuu.
Niin ja se puukonheilutus sitte luult. 22.8 ellei taas muutu.
Nokutommosillatämmösillähellekeleilläeiedelleenkäänmaistuniinmikäänoikein...:oops:
"..ellei taas muutu.."..onko tuohon leikkausaikaan sitten tullu jo jotain? Toivottavasti nyt tuossa olis, kurjaa jos ajankohta muutuu kun olet kuitenkin parannusta tilanteeseen odottanut jo tosi kauan...
 
En mä oo siinä muuten aktiivisesti mukana,muuten ku aina mahollisuuksien mukaan vien keräykseen ruokia ja hiekkaa ja joskus lahjoitan pikkusummia.. Onha se tärkeää hommaa viattomien eläinten puolesta,moni eläin olisi kärsinyt ja kuollut ilman toimintaa & meijän tytöt on eläinsuojeluyhdistykseltä. :)
Äläpäskuulepas ollenkaan siellä nytkyllä vähättele omaa osallistumistasi:)! Juuri tommoset asiathan ne ratkaisevat että homma pyörii, että on niitä vapaaehtoisia aktiiveja mukana tukemassa ja auttamassa. Mä olinkin muistelevinani että sun kissat olis sieltä mutta en uskaltanu siitä ääneen mainita:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Nokutommosillatämmösillähellekeleilläeiedelleenkäänmaistuniinmikäänoikein...:oops:
"..ellei taas muutu.."..onko tuohon leikkausaikaan sitten tullu jo jotain? Toivottavasti nyt tuossa olis, kurjaa jos ajankohta muutuu kun olet kuitenkin parannusta tilanteeseen odottanut jo tosi kauan...
No joo alkuperäinen leikkausaika oli 29.8 niin hoitaja siirti sen 22.8. Eilen oli yrittänyt sieltä joku soittaa,mutta kaupungilla en kuullut puhelua eivätkä oo uuvestaan soittanut,varmaan sit sit maanantaina soittavat.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Päivää

Apya, tajusin just että kohta alkaa mulla opiskelut taas ja enkä ole ees kirjoja vielä tilannut!
Suihkussa sentään kävin, kuten joka päivä, ja mietin että mitä sitä ostais tänään kaupasta?
Terassikin vois kutsua, vaan ei oikeesti huvittais sekään...nykyään ei oikein mikään huvittais, muuta kun toi kissa...onneksi on toi kissa edes antamassa iloa ja lohtua.
Kaipa tää tästä taas...jonakin päivänä.
 
r0s
Päivää

Apya, tajusin just että kohta alkaa mulla opiskelut taas ja enkä ole ees kirjoja vielä tilannut!
Suihkussa sentään kävin, kuten joka päivä, ja mietin että mitä sitä ostais tänään kaupasta?
Terassikin vois kutsua, vaan ei oikeesti huvittais sekään...nykyään ei oikein mikään huvittais, muuta kun toi kissa...onneksi on toi kissa edes antamassa iloa ja lohtua.
Kaipa tää tästä taas...jonakin päivänä.
Osta tänään jotain missä on terveellisiä rasvahappoja. Lohta tai makrillia vaikka. Tai avokadoa ellet kalaan koske. Ja seuraksi kesäkurpitsaa ja herneitä. Ja jälkkäriksi mansikoita kun pian nekin loppuvat. Sit oot buustannut aivojasi ja välkyimmilläsi kun koulut alkavat.

Ja jep. Täälläkin on ihan vaiheessa ja tiistaina se lapsilla alkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
Osta tänään jotain missä on terveellisiä rasvahappoja. Lohta tai makrillia vaikka. Tai avokadoa ellet kalaan koske. Ja seuraksi kesäkurpitsaa ja herneitä. Ja jälkkäriksi mansikoita kun pian nekin loppuvat. Sit oot buustannut aivojasi ja välkyimmilläsi kun koulut alkavat.

Ja jep. Täälläkin on ihan vaiheessa ja tiistaina se lapsilla alkaa.
Toissapäivänä söinkin jo savulohta ja mansikoita/puna/valkoherukoita on jääkaapissa ja karviaisia pakastimessa..
Just söin proteiinivanukkaan, kun tuntuu ettei mitään huvita ees laittaa syömistäkään..vaikka olotila ja kroppa yrittää vinkkailla välillä, että jotain pitäis popsia ees vähän.

Taidan ostaa tänään tsihijuomaa vähän ja lösähtää illaks töllön ääreen ihmettelemään maailmanmenoa:unsure:
 
Mitäihmettäkummaa*ufopääkkönen*:confused:?!


(n) on se kiva että vissiinnäemmä muillakin nappasee suu mutta että...

Meijän vaalea karviaispuska on ihan tyhjä.
Kokonaan. Kaputt. Nietu. Inkentinken.

Ja kun se oli täynnänsä marjoja!!
Ipanapaset eivät ole puskassa käyneet, se on aivan satavarmaa faktanakkia.

No, tarpeeseen sitten menivät jollekin?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Mitäihmettäkummaa*ufopääkkönen*:confused:?!


(n) on se kiva että vissiinnäemmä muillakin nappasee suu mutta että...

Meijän vaalea karviaispuska on ihan tyhjä.
Kokonaan. Kaputt. Nietu. Inkentinken.

Ja kun se oli täynnänsä marjoja!!
Ipanapaset eivät ole puskassa käyneet, se on aivan satavarmaa faktanakkia.

No, tarpeeseen sitten menivät jollekin?
Veikkaan rastasparvea.
 
Päivää

Apya, tajusin just että kohta alkaa mulla opiskelut taas ja enkä ole ees kirjoja vielä tilannut!
Suihkussa sentään kävin, kuten joka päivä, ja mietin että mitä sitä ostais tänään kaupasta?
Terassikin vois kutsua, vaan ei oikeesti huvittais sekään...nykyään ei oikein mikään huvittais, muuta kun toi kissa...onneksi on toi kissa edes antamassa iloa ja lohtua.
Kaipa tää tästä taas...jonakin päivänä.
Ehtinet vielä kirjatilaukset tekemään:), tää nettitilaustsydeemi on kyllä nopsaa.

Ostat kaupasta suunmakusta sapuskaa, just sitä mitä tekee mieli. Ite meinasin olla kauppailematta mutta joudunkin turskatti siellä pyörähtämään pakastepusseja ainakin hankkimassa...ja lisää salaattitarpeita..ja wc-papruakin muuten hei...


Ja - taijat olla tämmösen tarpeessa:)lataus.png
 
Mitäihmettäkummaa*ufopääkkönen*:confused:?!


(n) on se kiva että vissiinnäemmä muillakin nappasee suu mutta että...

Meijän vaalea karviaispuska on ihan tyhjä.
Kokonaan. Kaputt. Nietu. Inkentinken.

Ja kun se oli täynnänsä marjoja!!
Ipanapaset eivät ole puskassa käyneet, se on aivan satavarmaa faktanakkia.

No, tarpeeseen sitten menivät jollekin?
Oisko linnut syöneet kun ei vettä ole missään ollut aikoihin?
Meillä ainakin talolla aina linnut söi valkoset ja punaiset, eli tarkoitti sitä että aika haipakalla piti poimia marjat, jos meinas jotain saada pakkaseen/mehuks/hilloks/sellasenaan suuhun.
 

Yhteistyössä