Öööhh..nomuttakuikinäkoskaanmilloinkaanennenkäänoosiinäpuskassaviihtyneetkään...ja oishan ne kait kuhissu punaviineissäkin...Veikkaan rastasparvea.
Tää on taas jotain salaliittoteoriaa
Öööhh..nomuttakuikinäkoskaanmilloinkaanennenkäänoosiinäpuskassaviihtyneetkään...ja oishan ne kait kuhissu punaviineissäkin...Veikkaan rastasparvea.
Joo Jameralta saa helposti ja nopeasti kirjat, tosin sieltä puuttui yks kirja minkä tarvitten, uuden opsin takia vaan kaikki kirjat oli edelleenkin vaan uusina, ei yhtään käytettyä ollutEhtinet vielä kirjatilaukset tekemään, tää nettitilaustsydeemi on kyllä nopsaa.
Ostat kaupasta suunmakusta sapuskaa, just sitä mitä tekee mieli. Ite meinasin olla kauppailematta mutta joudunkin turskatti siellä pyörähtämään pakastepusseja ainakin hankkimassa...ja lisää salaattitarpeita..ja wc-papruakin muuten hei...
Ja - taijat olla tämmösen tarpeessakatso liitettä 4389
Mulla ei ole puskaa joten kävin sun puskan tyhjentämässä.Öööhh..nomuttakuikinäkoskaanmilloinkaanennenkäänoosiinäpuskassaviihtyneetkään...ja oishan ne kait kuhissu punaviineissäkin...
Tää on taas jotain salaliittoteoriaa
Tsäh eli siivekkäät sitte. No kuten sanottua - tarpeeseen menivät.Oisko linnut syöneet kun ei vettä ole missään ollut aikoihin?
Meillä ainakin talolla aina linnut söi valkoset ja punaiset, eli tarkoitti sitä että aika haipakalla piti poimia marjat, jos meinas jotain saada pakkaseen/mehuks/hilloks/sellasenaan suuhun.
Täällä on to-del-la paljon mustikoita, senkun vaan menee metsään ja laittaa poimurin heilumaan, hetkessä täyttyyTsäh eli siivekkäät sitte. No kuten sanottua - tarpeeseen menivät.
Kun en mustikoita nyt saanu - - niun toivottavasti sitten tuonnempana puolukoita... Vaikka ne hirvikärpiäiset on aivan kamalia ällötyksiä
Jamitäänetmulletullunnakertomaanettäootpuskassakunmääoisinhetiviipottanutullunnapaikalleruttaamaanhalaamaan!*pipattaa*Mulla ei ole puskaa joten kävin sun puskan tyhjentämässä.
Sä nukuit silloin.Jamitäänetmulletullunnakertomaanettäootpuskassakunmääoisinhetiviipottanutullunnapaikalleruttaamaanhalaamaan!*pipattaa*
pitäskö tästä nyt olla sitten jotenki mörtsillään, hähnytkä? Että ei tarvii niiq nähä ja silleesti...en mä kyllä nyt jaksais vähänkään myrtsyillä joten johonki ens vuoteen ehkä menis
VainiTäällä on to-del-la paljon mustikoita, senkun vaan menee metsään ja laittaa poimurin heilumaan, hetkessä täyttyy
Tää on hyvä.
katso liitettä 4390
...ja ovat mokomat vielä niin herkullisen mehukkaitaki, saa kielen äkkiä siniseksVaini
Ki-va jut-tu
..."..senkunvaanlaittaapoimuriaheilumaan.."...tasantarkkaantaasoomitkäännapittasasestijaossaollenkaan..*jupiseemutisee*
NiimpätietenniiSä nukuit silloin.
Ei ole tullut yhtäkään öttiäistä. Mä olen käyttänyt tuota.
...mutku tuolta helmuksesta kuitenni hulmahtavat iholle mönimään ja siitä sitten hiuksiin jajaja..! Hyyyyi yöks muuten kun ajatuskin tuntuu huonolta
...päivää*sipisee ihan hiljaa ja hissukseen ottaa perääntyviä askeleita*Helvetissä on ihan oma lokero muumimukitrokareille
Päivää kaikille.
Oih, ne maistuu niin hyvältä myöskin jäätelön tai pannareiden tai vaikkapa molempien kanssa...kato esmes näin:No kerropa vielä lissääkatso liitettä 4391
JooHitsi, nyt alkoi tekemään mieli kinuskijäätelöä ja marjoilla...pitiki kiusata
Noni!*huikkaa nurkasta* nii-i että kannattiko vaan mitähähtäh tolleen ollenkaan alotellakaan heruttamaan..että siinäpä sitte vaan oot mielissäs nikerta, yymmm- mm!Hitsi, nyt alkoi tekemään mieli kinuskijäätelöä ja marjoilla...pitiki kiusata
Kannatti, ehottomasti joo kyllä ja kannatti!!!Noni!*huikkaa nurkasta* nii-i että kannattiko vaan mitähähtäh tolleen ollenkaan alotellakaan heruttamaan..että siinäpä sitte vaan oot mielissäs nikerta, yymmm- mm!
*kirjottaa kauppalappuun..kinuskijäätelöä...*
Mä raapustan kans mutta ei kinuskia.Noni!*huikkaa nurkasta* nii-i että kannattiko vaan mitähähtäh tolleen ollenkaan alotellakaan heruttamaan..että siinäpä sitte vaan oot mielissäs nikerta, yymmm- mm!
*kirjottaa kauppalappuun..kinuskijäätelöä...*