Naisystävä ei anna paljaalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi sinun nautintosi on tärkeämpää kuin naisystäväsi terveys?
(Kenenkään terveydelle ei tee hyvää pumputa ylimääräisiä hormoneja/lääkkeitä kehoon.)

Luin tämän miehelleni. Hän oli sekunnin hiljaa ja totesi:" Ei helvata! Tyyppi saa nautintoa ja omistamisen tunteen siitä, että sotkee naisensa. Tajuton idiootti!"
Sen jälkeen mies otti älyluurinsa ja soitti veljelleen: "Et usko mitä just kuulin.."

Moni on tässäkin ketjussa suositellut ultraohuita kondomeja. Kannattaisi oikeasti edes kokeilla, ja miettiä ylipäätään sitäkin, että siinä seksissä on mukana kaksi, joiden molempien nautinto ja hyvinvointi on ihan yhtä tärkeää. Ei vain sinun.
Kai ymmärrät, että miehesi on vässykkä ja vetää siihen kuuluvaa roolia sinun edessäsi? Ei varmaan ole sitä porukkaa, joka ottaa naisensa sängyssä.

kaikille eivät pillerit käy. esim.minulla on aurallinen migreeni jolloin hormooniehkäisy ei käy, koska aurallinen migreeni on yhdistelmäehkäisyvalmisteiden (pillerit, laastari, rengas) ehdoton vasta-aihe korostuneen aivoinfarktiriskin vuoksi.
Joten jos ei kondomi käy niin äijä voi painua hevonv*ttuun, mä en sen vuoksi rupea terveydelläni leikkimään.

Voin kai suositella näin naisena peppulaajennus settiä. Itse näen hyvin ongelmallisena jos mies ei tohdi edes laittaa kondoomia. Abortti ei missään nimessä ole hauskaa. Abortin jälkeinen depressio on aika piilevä ja voi tappaa suhteita. Oikeiden pillerien löytäminen taas voi viedä naiselta sen verran aikaa jos on vasta aloittanut. Joten kärsivällinen pitää olla, joten ehkä pitäisi harkita jotain muuta puuhaa sen sijaan. Peppupano ei ole itselleni mieleinen, mutta niin kauan kun mies on tyytyväinen, olkoon niin.

Koko ongelman ytimessä on kaksi perusvirhettä ihmisten ajattelussa. Ensimmäinen on se, että virheelle ei anneta mitään sijaa elämässä. Lapsen hankkimisesta on tehty täysin binäärijuttu. Ykkösiä ja nollia. Joko tai. Eli että ensin ei missään nimessä koskaan ehdottomasti lasta ja sitten jossain vaiheessa sitä oikein ruvetaan tekemällä tekemään mielellään vielä hoitojen kautta. Vähän niin kuin ostaisi lähikaupasta maitoa.

Ja sitten toinen juttu on se, että seksuaalikasvatus ja -valistus on johtanut ihmiset kuvittelemaan, että raskautuminen on niin kuin joku flunssan saaminen. Että riittää kun ei pese käsiään tarpeeksi, niin kohta on taas se jokavuotinen pulla uunissa. Kun oikeastihan se ei ole ihan niin helppoa ja luonnonmukaisilla konsteillakin on kohtalaisen helppoa välttää raskaus aika pitkään. Ei siis niin, että ehkäisyteho olisi 100 prosenttia, mutta niin että hyvin voi mennä 3-4 vuotta ilman sitä vahinkoa, jos laskee päiviä ja välttää laukeamista sisään.

Näistä kahdesta voi johtaa sellaisen vähän rennommankin elämäntavan, jossa ei ole pakko sohlata kondomien kanssa tai pumpata kehoonsa hormoneja. Jos kaksi ihmistä elävät vakituisessa parisuhteessa, miksi se lapsen ilmaantuminen olisi niin paha asia? No 20-vuotiaan kohdalla tietysti, mutta 26-vuotiaan? Miksi ei antaisi luonnollekin vähän valtaa. 30-vuotiaana (omasta mielestäni, en puutu muiden asioihin) voi jättää asiat jo täysin sattuman varaan. Siinä vaiheessa, jos se parisuhde on kunnossa, lapsen hankkiminen on jo ajankohtaista eikä sillä pitäisi olla niin suurta merkitystä tuleeko se ensi vuonna vai kolmen vuoden päästä. Naisen hedelmällisyys alkaa jo laskea eikä se ole sanottu, että raskaus edes alkaisi, jos ei sitä ala yrittää.

Aikaisempi naisystävä hommas pillerit ja sit ku harrastettiin seksiä, olin tosi innoissani kun pääsin oleen paljaalla. Sit totta kai laukesin sisään ni muija kysy et mitä sä luulet tekeväs! Mä sanoin et tietty mä tuun sisään ku sitä vartenhan ne pillerit on keksitty.

hyvin voi mennä 3-4 vuotta ilman sitä vahinkoa, jos laskee päiviä ja välttää laukeamista sisään.
Tietääkö tai ymmärtääkö kukaan, että pelkästä touhutipasta voi tulla raskaaksi. Ei tarvitse koko lastia lapsen tekoon. Käsittämätöntä elää kuvitelmissa ja vedellä paljaalla "varmoina päivinä", ei kaikilla kierto ole säännöllinen saatika varmat ovulaation merkit ilmassa joka kuukausi.

Mies nyt vain etsii kondomivastaisen muijan tai yrittää kerrankin luoda kestävän ihmissuhteen, kondomin käyttö kun on pienimpiä kulmakiviä pitkässä parisuhteessa.

Touhutipasta voi tulla raskaaksi, mutta todennäköistä se ei ole. Kierron aikana on useampi päivä, joiden aikana ei voi tulla raskaaksi luonnollisesti. Tänään uutisoitiin, että suomalaiset avioparit harrastavat seksiä 1,4 kertaa viikossa. Eli kuutisen kertaa kuukaudessa. Tällä on vaikutuksia todennäköisyyksiin. Kukaan ei ole kehoittanut luottamaan varmoihin päiviin 100 % ehkäisykeinona, mutta jos se ei ole ihan niin tarkkaa ja jos ei sisään tarvitse ihan aina laskea ja jos osaa vähän seurata sitä kiertoakin (tai käyttää tietokonetta), niin katastrofaalisen lapsihelvetin todennäköisyys on aika pieni.

Ota seksin aikana kondomi pois niin ettei naisesi huomaa, esim kun vaihdatte asentoa. Sen jälkeen jatkat työtämistä ja laukeat sisään. Naisystäväsi varmasti nauttii ja ehkä innostuu jatkossa olemaan ilman kumia

Meillä on kaikin puolin hyvä suhde muuten, mutta vaimo vaatii kondomin käyttöä, koska hän ei halua hormonaalista ehkäisyä.

Minä olen ratkaissut asian. Käyn pari kertaa kuukaudessa erään yh-mamman luona nautiskelemassa. Hänellä on kierukka ja on todella taivaallista painaa paljaalla ja ruiskia ihanan pillun pohjaan lastit. Sitten jaksaa taas leikkiä kumin kanssa vaimoa nussiessa.

Meillä on yhdentoista vuoden avioliitto ja kaksi lasta. Lastentekoa lukuunottamatta vaimo on vaatinut minulta kondomin käyttöä. Hänellä on kyllä ihan hyvät perustelut. Pari kuukautta sitten etsin makuuhuoneen kaapista puvun takin rintataskuun nenäliinaa. Siellä yhden korin pohjalla oli pessaari ja Caya-tuubi. Samassa korissa oli myös stringejä ja stay upeja, joita en ollut koskaan vaimoni nähnyt käyttävän. En puhunut mitään löydöstäni vaan päätin seurata tilannetta. Vaimolla on keskiviikkoisin pari tuntia töiden jälkeen alkava zumbatunti. Hän ei tule välillä kotiin. Huomasin kerran että hän oli ottanut keskiviikkona yhdet stringit, stay upit, pessaarin ja Caya-tuubin mukaan töihin lähtiessään. Illalla kotiin tullessaan hän oli tosi iloisella tuulella: Kylläpä teki hyvää, mutta nyt on joka lihas hellänä ja varmaan vielä huomennakin. Se tarkoitti sitä, että minä pääsisin naimaan vasta ylihuomenna. Torstai-iltana tarkistin vaatekaapin. Pessaari ja Caya-tuubi olivat paikoillaan ja lisäksi uusi Caya.
Mietin, miten etenisin, onko ideoita?

Yhteistyössä