Naisystävä ei anna paljaalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ollaan seurusteltu 7kk ja ollaan ihan siveellisiä nuoria aikuisia ihmisiä. Nainen kuitenkin vaatii kumin käyttöä, eikä lämpiä pillereihin yn. Haluaisin jo tosi paljon seksiä paljaalla kun aikaisemmassa suhteessa totuin siihen.

Tää asia alkaa rasittaan hyvin alkanutta suhdetta, miten kandeis edetä asiassa?

Ollaan seurusteltu 7kk ja ollaan ihan siveellisiä nuoria aikuisia ihmisiä. Nainen kuitenkin vaatii kumin käyttöä, eikä lämpiä pillereihin yn. Haluaisin jo tosi paljon seksiä paljaalla kun aikaisemmassa suhteessa totuin siihen.

Tää asia alkaa rasittaan hyvin alkanutta suhdetta, miten kandeis edetä asiassa?

Ei kannata edetä lainkaan vaan laittaa kiertoon mokomakin hannari. Ties mitä muita kommervenkkejä siitä paljastuu ajan mittaan.

Kondomi tuhoaa miehen nautinnon ja ehkäisypillerit vievät naisilta halut. Siltä pohjalta luulisi päätöksen olevan helpon. Kyllä vakiintuneessa parisuhteessa pitäisi olla sen verran riskinsietokykyä, että seksiä voidaan harrastaa ilman kondomia. Varmojen päivien aikana voi laueta sisäänkin ja muulloin hoitaa kliimaksin jotenkin toisin. Jos sattuisi vahinko käymään, minkä todennäköisyys on kuitenkin suhteellisen pieni asiansa hyvin hoitavien kohdalla, niin sitten perustetaan perhe tai tehdään abortti. Sitä vartenhan se oikeus on lakiin taisteltu ja saatu moraalisestikin hyväksytyksi. Herrasmies toki investoisi ehkäisytietokoneeseen.

Kondomi tuhoaa miehen nautinnon ja ehkäisypillerit vievät naisilta halut. Siltä pohjalta luulisi päätöksen olevan helpon. Kyllä vakiintuneessa parisuhteessa pitäisi olla sen verran riskinsietokykyä, että seksiä voidaan harrastaa ilman kondomia. Varmojen päivien aikana voi laueta sisäänkin ja muulloin hoitaa kliimaksin jotenkin toisin. Jos sattuisi vahinko käymään, minkä todennäköisyys on kuitenkin suhteellisen pieni asiansa hyvin hoitavien kohdalla, niin sitten perustetaan perhe tai tehdään abortti. Sitä vartenhan se oikeus on lakiin taisteltu ja saatu moraalisestikin hyväksytyksi. Herrasmies toki investoisi ehkäisytietokoneeseen.
Miehen näkökulmasta abortti on ilmeisen helppo ratkaisu. Naiselle ei ehkä niinkään.

Minulla oli samanlainen tilanne. Ongelma ratkesi sillä, että etsimme ohuen ja oikean kokoisen kondomin. Samaten kondomin päälle laittamisesta tehtiin usein osa esileikkiä, joten nopeasti tuli tilanne, että en edes osannut kiihottua ilman kondomia. Oikein käytettynä kondomi on kuitenkin miellyttävä ja varma ehkäisykeino.

Älä vaan anna sen naisesi syödä e-pillereitä. Siitä on moni alamäki alkanut. Mielialavaihtelut, haluttomuus sun muut sivutuotteet. Jos ei niitä kerran joudu menkkakipuihin syömään, niin parempi ilman. Sulttaanin ultra thin on kyllä hyvä jos kortsussa meinaatte jatkossakin pysyä. Tietty riippuu siitä että mahtuuko se sulle=)

Se on ihan sama kuinka ohutta kondomia käyttää, sitä ei voi läheskään verrata samaan kun että olisi paljaalla.
Ja yleensä se, että pääsee laukeamaan naiseen ja näkemään sperman valuvan alapäästä tuo varmasti jokaiselle miehelle tietynlaisen omistamisen tunteen.
Varsinkin jos on tottunut laskeen aina sisään niin siitä on vaikee palata enää kondomeihin

Tollanen mies sais lähtöpassit.Tai sitten katkasemaan piuhat.
Minä en esim voi syödä pilsuja en epilsuja enkä minipilsuja.Kierukat ja muut on poissuljettu joten vaihtoehto on kortsu tai vasektomia tai selibaatti. Toi tietokone on kätevä mutta kallis.Harkittu on.

Tollanen mies sais lähtöpassit.Tai sitten katkasemaan piuhat.
Minä en esim voi syödä pilsuja en epilsuja enkä minipilsuja.Kierukat ja muut on poissuljettu joten vaihtoehto on kortsu tai vasektomia tai selibaatti. Toi tietokone on kätevä mutta kallis.Harkittu on.

Tollanen lehmä sais lähtöpassit. Minä ajelen vaan paljaalla ja jos nainen ei pysty hoitamaan omaa osaansa niin voi painua sinne missä pippuri kasvaa.

No nyt viimeistään tuo kannattaa nostaa keskusteluun. Jos et meinaa lopun elämääsi kumilla rakastella, niin tuosta kannattaa nostaa keskustelu. Mulla käytännössä aikoinaan parisuhde lopahti tuon takia. Tyttöystävä ei halunnut pillereitä ja mä kyllästyin kondomilla panemiseen. Seksi jäi siten aika vähäiseksi ja varmaan sen vähäisen seksin takia parisuhde lopulta lopahti. Ei vaan ollut enää mitään intohimoa.

No nyt viimeistään tuo kannattaa nostaa keskusteluun. Jos et meinaa lopun elämääsi kumilla rakastella, niin tuosta kannattaa nostaa keskustelu. Mulla käytännössä aikoinaan parisuhde lopahti tuon takia. Tyttöystävä ei halunnut pillereitä ja mä kyllästyin kondomilla panemiseen. Seksi jäi siten aika vähäiseksi ja varmaan sen vähäisen seksin takia parisuhde lopulta lopahti. Ei vaan ollut enää mitään intohimoa.

Mulla kävi vähän samalla tavalla. En suostunut ottamaan pillereitä nuorena tyttönä (18v) ja seksin määrä alkoi vähentyä. Tai usein se oli sitten käsihoitoa toiselle tms. Ja kun tositoimiin päästiin, niin pariin kertaan silloisella poikaystävällä meni fibat kun kortsua alettiin kaivamaan. Suhde päättyi vähän kuin siihen.

Pillerit aiheuttaa haluttomuutta eli käytännössä seksi loppuu siihen kun naisesi alkaisi niitä syödä.

Ap:n kannattaisi miettiä, haluaako seksiä kumilla vai haluaako olla ilman seksiä.

Sen voin omakohtaisesti sanoa, että ehkäisykapseli tuhosi omat halut 100% varmuudella. Hyvä ehkäisy siis kun aloin jo epäillä olevani aseksuaali. Joten puhukaa mitä voi kokeilla sen sijaan. Nyt käytän matalan hormoonitason pillereitä ja ero on selkeä. Vihaan menkkoja, joten siksi niitä vedän.

Mä olen oppinut käyttämään kondomia vasta vanhemmalla iällä. Nuorempana se kun kaivoi kortsun esille ja alkoi laittamaan sitä, niin tuntui että seksi on jotenkin suunnitelmallista. Että nyt sitten pannaan. Kun siinä halailun ja kyhertelyn lomassa se olisi mennyt niin mukavasti ilman kumia. Käytännössä joka kerta sain erektio-ongelmia, kun kumia lähdettiin rullaamaan paikoilleen. Yksi parisuhde oli kariutua tämän takia, mutta lopulta tyttö sitten otti pillerit ja seksi saatiin toimimaan.

Käytin yhdessä vaiheessa elämääni steroideja ja silloin ehkäisy toimi ihan hyvin kun siittiöntuotanto oli käytännössä pysähtynyt. Hormonaalisessa ehkäisyssä pitäisikin mennä siihen, että miehet saisivat testosteronia sen sijaan, että naiset myrkyttävät itsensä estrogeenilla. Testosteroni laskee rasvaprosenttia, kasvattaa lihasmassaa ja lisää seksihaluja. Estrogeeni lähinnä tuhoaa parisuhteita.

Jos vakisuhteessa nainen ehdottomasti haluaa kondomin käyttöä, on turha jättää sitä miehen vastuulle. Olemassa on myös naisten kondomeja. Totean samalla niille, jotka valittavat sen kanssa sähläämisen vievän tunnelmaa: aivan :sneaky:

woman-holding-female-condom-close-up-of-hands-close-up-200245428-001-57e492745f9b586c35f491d7.jpg

Ja yleensä se, että pääsee laukeamaan naiseen ja näkemään sperman valuvan alapäästä tuo varmasti jokaiselle miehelle tietynlaisen omistamisen tunteen.
Varsinkin jos on tottunut laskeen aina sisään niin siitä on vaikee palata enää kondomeihin

Luin tämän miehelleni. Hän oli sekunnin hiljaa ja totesi:" Ei helvata! Tyyppi saa nautintoa ja omistamisen tunteen siitä, että sotkee naisensa. Tajuton idiootti!"
Sen jälkeen mies otti älyluurinsa ja soitti veljelleen: "Et usko mitä just kuulin.."

Moni on tässäkin ketjussa suositellut ultraohuita kondomeja. Kannattaisi oikeasti edes kokeilla, ja miettiä ylipäätään sitäkin, että siinä seksissä on mukana kaksi, joiden molempien nautinto ja hyvinvointi on ihan yhtä tärkeää. Ei vain sinun.

Yhteistyössä