The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Tapa ne jotka tahtovat vertasi.
Ohjaa ulos ne jotka ovat eksyneet.
Niin minä teen.

Noin pieniä ei tarvitse pelätä koska näillä leveysasteilla eivät levitä vaarallisia tauteja paitsi punkit. Mutta malariasääskiä täällä ei ole.

Pienin pelättävä on ahma jota tuskin koskaan olet nähnyt mutta pystyy karkottamaan karhunkin, jos karhu ei ole tarpeeksi nälkäinen.

Paarmat ovat eniten minua inhottavia pörriäisiä ja tapan heti jos joku alkaa surrata ympärilläni. Se ny vaan ei lopeta jos sitä ei lopeta.
Mutta tavallaan ymmärrän paarmaa koska sillä on vain nälkä.
Mä vaan olen isompi joten se on tosi tyhmä.

Tapa ne jotka tahtovat vertasi.
Ohjaa ulos ne jotka ovat eksyneet.
Niin minä teen.

Noin pieniä ei tarvitse pelätä koska näillä leveysasteilla eivät levitä vaarallisia tauteja paitsi punkit. Mutta malariasääskiä täällä ei ole.

Pienin pelättävä on ahma jota tuskin koskaan olet nähnyt mutta pystyy karkottamaan karhunkin, jos karhu ei ole tarpeeksi nälkäinen.

Paarmat ovat eniten minua inhottavia pörriäisiä ja tapan heti jos joku alkaa surrata ympärilläni. Se ny vaan ei lopeta jos sitä ei lopeta.
Mutta tavallaan ymmärrän paarmaa koska sillä on vain nälkä.
Mä vaan olen isompi joten se on tosi tyhmä.
Mun silmissä kaikki pörisijät on pelottavia, enkä mä uskalla niitä ohjailla ulos tai sisään saati sitten koskea tappaakseni.
Olen siinä mielessä pohjattoman nynny, enkä etes häpeä sitä asiaa myöntää:notworthy:

Yhteistyössä