JooOttaisiko lakujädeä?
JooOttaisiko lakujädeä?
kannattaakohan tuota trollia ruokkia?Jep, toi harmaa on oikee pikku paskiainen jolla on liian vilkas mielikuvitus & sairas pakkomielle toisten seksielämään.
Toi paska häiriköi mun omassa aloituksessa, sekö saa rauhassa siellä hillua ?kannattaakohan tuota trollia ruokkia?
se lopettaa jos sitä ei ruoki, jos jäät väittelemään sen kanssa niin se jatkaa maailman tappiin saakkaToi paska häiriköi mun omassa aloituksessa, sekö saa rauhassa siellä hillua ?
Tai sit ei lopeta. Kerta toisensa jälkeen samaa paskaa joko omassa tai toisten aloituksissa.se lopettaa jos sitä ei ruoki, jos jäät väittelemään sen kanssa niin se jatkaa maailman tappiin saakka
no ihan miten vaan, jos kerta haluat jatkaa jankkaamistaTai sit ei lopeta. Kerta toisensa jälkeen samaa paskaa joko omassa tai toisten aloituksissa.
Ei täälläkään kovin pitkään satanut,mut aika kovasti.Se siitä sateesta. Maa ei kerennyt tulla märäksi.
Täällä ei satanut kovaa.Ei täälläkään kovin pitkään satanut,mut aika kovasti.
eikait kukaan sateesta niin paljoa tykkääSe siitä sateesta, mä en kerennyt tulla märäksi.
Ok,harmiTäällä ei satanut kovaa.
Pöh mitään lopetase lopettaa jos sitä ei ruoki, jos jäät väittelemään sen kanssa niin se jatkaa maailman tappiin saakka
Mieluimmin sadetta kuin hellettä. Täällä ei ole ollut kunnon sadetta pitkään aikaan.eikait kukaan sateesta niin paljoa tykkää
Anteeksi, tiedän että et kirjoittanut inan noin mutta lukihäröni iski ja pahastiToi paska häiriköi mun omassa aloituksessa, sekö saa rauhassa siellä pillua ?
Tapa ne jotka tahtovat vertasi.Kaikki
No toi karkottaa karhunkin.
Monikäyttöinen ruoka.No toi karkottaa karhunkin.
Mun silmissä kaikki pörisijät on pelottavia, enkä mä uskalla niitä ohjailla ulos tai sisään saati sitten koskea tappaakseni.Tapa ne jotka tahtovat vertasi.
Ohjaa ulos ne jotka ovat eksyneet.
Niin minä teen.
Noin pieniä ei tarvitse pelätä koska näillä leveysasteilla eivät levitä vaarallisia tauteja paitsi punkit. Mutta malariasääskiä täällä ei ole.
Pienin pelättävä on ahma jota tuskin koskaan olet nähnyt mutta pystyy karkottamaan karhunkin, jos karhu ei ole tarpeeksi nälkäinen.
Paarmat ovat eniten minua inhottavia pörriäisiä ja tapan heti jos joku alkaa surrata ympärilläni. Se ny vaan ei lopeta jos sitä ei lopeta.
Mutta tavallaan ymmärrän paarmaa koska sillä on vain nälkä.
Mä vaan olen isompi joten se on tosi tyhmä.
Kyllä, ne on ihan hirveitä!!Huomentapäivää!
Ja jos itikoista puhutaan niin hirviökärpäset ovat kaikkein kamalimpia.