Miulla hävisi kaikki vuodot hormonikierukalla .
Miulla hävisi kaikki vuodot hormonikierukalla .
Silloin mulla oli niukka vuoto. Ei ole enää kierukkaa.Miulla hävisi kaikki vuodot hormonikierukalla .
eikai susta vaan tullu joku hiekkapimppa?Miulla hävisi kaikki vuodot hormonikierukalla .
Ei tietenkään. Nythän sitä voi ilotella rauhassa vaikka joka päivä .eikai susta vaan tullu joku hiekkapimppa?
olin jo huolissaan että onko hyvät kelit historiaa jos ei yhtäänmitään vuotoa oleEi tietenkään. Nythän sitä voi ilotella rauhassa vaikka joka päivä .
Paljonkohan tuo lisää sähkölaskua?minä meinaan laittaa tämmösen, tämä lämmittää talvella siinä määrin että haukkuu hintansa noin 5-6 vuoden aikana
https://www.k-rauta.fi/rautakauppa/ilmalämpöpumppu-panasonic-vz9ske-cs-cu
se lämmittää talvella enemmän kuin jäähyttää kesällä joten sähkölasku ei isone vaan pikemminkin pieneneePaljonkohan tuo lisää sähkölaskua?
Miten se lämmitys talvella vaikuttaisi mun sähkölaskuun? Ei mitenkään as oy:ssä, tulee taloyhtiön puolesta.se lämmittää talvella enemmän kuin jäähyttää kesällä joten sähkölasku ei isone vaan pikemminkin pienenee
kuten aiemmin sanoin, se säästää itsensä noin 5-6 vuoden aikana
mitsupiskiki on hyvä, samoin daikinIlmalämpöpumpuissa, jos siihen päädytään, niin harkitsen Mitsubichiä.
Mutta, helteistä jotain hyötyäkin. Sähköä kuluu vähemmän. Kylppärin lattialämmitystä ei tarvita ja pyykki kuivuu aurinkovoimalla.
Okei, hyvä kuulla. Kerro enemmän panasonikista ja miksi parempi kuin mitsu?mitsupiskiki on hyvä, samoin daikin
panasokki kuitenni paras
kah, empäs tuota tiennyt että sulla lämpö kuuluu vastikkeeseenMiten se lämmitys talvella vaikuttaisi mun sähkölaskuun? Ei mitenkään as oy:ssä, tulee taloyhtiön puolesta.
parempi COP, helpompi huoltaa ja kestää kauemminOkei, hyvä kuulla. Kerro enemmän panasonikista ja miksi parempi kuin mitsu?
Paljonkohan sen käyttö maksaa kesäkaudella? Euro on häviävä luonnonvara tässä huushollissakah, empäs tuota tiennyt että sulla lämpö kuuluu vastikkeeseen
sillonhan se tietenni lisää sähkölaskua, suuruus riippunee siitä kuinka paljon sitä käyttää
Tänks, se on sitten panasonikki, jos ilmalämpöpumpun raaskin kustantaa.parempi COP, helpompi huoltaa ja kestää kauemmin
sulle sillä cop-luvulla ei ole merkitystä koska et tarvi sitä lämmittämiseen, sulle merkkaa seerTänks, se on sitten panasonikki, jos ilmalämpöpumpun raaskin kustantaa.
Täytyy perehtyä tuohon, kiitos.sulle sillä cop-luvulla ei ole merkitystä koska et tarvi sitä lämmittämiseen, sulle merkkaa seer
täällä on selostettu noita termejäTäytyy perehtyä tuohon, kiitos.
Kiitti, luin juuri Vattenfallin sivuilta näistä termeistä. Tukesin sivuilta löytyy lisäksi rekisteri luvansaaneista asentajista.täällä on selostettu noita termejä
http://www.ilmalampopumput.fi/fi/mika-ihmeen-lampopumppu/energian-saasto
Mulla eiMiulla hävisi kaikki vuodot hormonikierukalla .
Jep, vaatii sähkärin käynnnin. Meillä on rempan yhteydessä kaikki sähköt uusittu, paitsi parvekkeella ja pihalla. Tästä olisi tarkoitus jatkaa kohta puoleen ja sähkötoissä otetaan huomioon myös mahdollinen ilmalämpöpumpun asennus.lisäksi pitää järjestää ilmaläpöpumpun ulkoyksikön luokse 16A sähkönsyöttö ja 16A turvakytkin
https://www.taloon.com/turvakytkin-katko-kum310u/S-3600454/dp?openGroup=4351