Joku oli käynyt nussimassa salaisessa panopaikassani tai sitten oli vain sovittanut kortsua
Haha ei oo enää niin salainen paikkaJoku oli käynyt nussimassa salaisessa panopaikassani tai sitten oli vain sovittanut kortsua
Itse asiassa kuuma auttaa.Muuta
..mutta voi jukupätkänen kun pääsiskin saunasta suoraan pulahtamaan veteen
Oletkos koskaan jäänyt kiinni runkkamisesta vaatekaapissa?Joku oli käynyt nussimassa salaisessa panopaikassani tai sitten oli vain sovittanut kortsua
ei näin kuumalla tartte pyyhettä, menee vaan märkänä pihalle niin pienen hetken päästä on ihan kuivaEi kyllä oo mitään järkeä käydä näillä keleillä saunassa...vaikka ihanaahan siellä on...
Mutta suihkun jälkeen kun on saanu ittensä kiedotuksi pyyhkeitten sisään niin johan on taas hikikuumuus päällänsä
Oletkos koskaan jäänyt kiinni runkkamisesta vaatekaapissa?
En minäkään.
Eikös olekin pahuksen hyvä paikka?
Haha ei oo enää niin salainen paikka
ei näin kuumalla tartte pyyhettä, menee vaan märkänä ja nakki pystyssä pihalle niin pienen hetken päästä on ihan kuivana maijan takapenkillä
Pystynakki?
Unilaatikoksi tai sohvaksi minä tuota kutsun.jos niin harvinaisesti sattus että prinssinnakki olis pystyssä niin seuraava osote ei olis maija vaan peräkamari
kutsu miksi haluatUnilaatikoksi tai sohvaksi minä tuota kutsun.
Keittiönpöytä kelpaa kovin harvalle.
Siis jos prinssinnakista joskus olisi johonkin.
Mulla on varaa kutsua mitä tahansa miksi haluan enkä kovasti pelkää asioiden oikeita nimiä.kutsu miksi haluat
Nolottaa.Aksun karhea kieli poskea vasten on muuten ihanan tuntuinen