The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Muuta:ninja:

..mutta voi jukupätkänen kun pääsiskin saunasta suoraan pulahtamaan veteen:love:
Itse asiassa kuuma auttaa.
Kuuma sauna, kuuma suihku tai kuuma juoma.

Nelkytä vuotta sitten olin edesmenneen setäni kanssa saunassa ja hän sanoi mulle, että pese niin kuumalla kuin nahka palamatta sietää niin ei vaivaa itikanpuremat, helle tai halla.
Maailman viisain mies.

kutsu miksi haluat
Mulla on varaa kutsua mitä tahansa miksi haluan enkä kovasti pelkää asioiden oikeita nimiä.
Mutta fakta on se, että tässä iässä (no vittu vasta viiskymppinen) kaipaa rinnalleen aikuista naista. Pohjalaisemäntää joka sanoo milloin on aika kuoria perunoita, imuroida tai nussia.
Vaadin mahdottomia, tiedän
Itse olen jotain muuta kuin kokovartalokyrpä joten saan vaatia naiselta muutakin kuin reidet levällään 24/7

Punainen tukka ja söpö peppu on toki plussaa.

..oonkomää hengissäkään....:notworthy:...

Pitäiskö ruveta lottoamaan (jos muistaisinkaan)? Vois olla olematonta saumaa sille rantaviipaleelle ja vaikka useammalle jääpalakoneelle ellei ihan omalle Grönlannin ikijään palstalle taitaitai....taitais mun kohdalla tosin mennä ihan hukkaan koko mahdollinen potti:notworthy:...

Mutta onneks voi mahdottomista haaveilla:D

Hei, hörhöillääntz taas lisää(y), ja muista juoda ja syödä!

Nyt on kyllä suihku ollut ahkerassa käytössä näillä helteillä...en etes viiti hiuksia harjailla väliajoilla, kun ne on kohta kumminkin taas märät joten voitte vaan arvata minkälainen säkkärä mulla on pääppäni päällä ja ympärillä tällä hetkellä...kissa tyksii siitä, yrittää jatkuvasti sotkea ittensä ja minut yhteen ja samaan takkusykkyrään:X3:

Kissan karhea kieli poskea vasten on muuten ihanan tuntuinen:love:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat

Yhteistyössä