The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Kun herää ennen kissanpierua*ufopääkkönen* niin - on sujuvasti jo pikkusen ennen puoltapäivää kivasti hekotinkekotin helleväsynä mutta pääsee livahtamaan kuuminta aikaa pakoonkarkuun(y):D

Tiistaita!
Koko päivän on siintänyt silmissä kuva jääpälakoneesta eli hjuvin tarkenee tänäänkin. Nauru ollut herkässä, kuumuudesta huolimatta tekemisen meininkiä ja onnistumisen riemua - ei huono päivä ollenkaan:)

Päivän silmäniloina toimi herkunväriset ikivihreet jenkkiautot sekä pari tyylikästä avoautoa:love:...sieluni silmin näin jo kuinka ajan avoautoa umpisokkona hiuskasan pyöriessä valtoimenaan silmien edessä:ROFLMAO::oops:...

Jatketaan päivän viettoa, mä funtsin mitä ihmettä ja kummaa sitä ipanapasille laittais ruuaksi:confused:....tällä "sujuvuuden" vauhdilla saattaa olla riskit sille että mun pakaroista löytyy tuonnempana parit kolmet haarukat:eek::ROFLMAO::notworthy:....

Ahti silliä ja uusia pottuja sekä perunoille voita:p

Uimassa kävin ja vesi oli niiiiiiiiiii.....iiiin ihanaa etten olis malttana lähtee ollenkaan pois, kunnes muistin että tirppa oottaa kotona.
Nyt se leikkii olkkarissa uudella lelullaan ja on tappanut sitä niin, että jo 5 sulkaa on irronnut, jep on ne todella kestäviä....leluto_O

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja ruuttis
Seifileitä ja tonnikalasmetanatahna päälle.
Uuniin.
Tahnassa mukana myös punasipulisilppua, valkosipulia, omenaa tosi pieninä kuutioina, tuoretta chiliä, inkivääriä ja goudaa myös pieninä kuutioina eli leikattu ensin julienne ja sit kuutioiksi.
Mie luvin ensin selfieta ja tonnikalatahnaa. :D
Mietin että sääkö otat itestäs kuvia tahnan kanssa :rolleyes::LOL::oops:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Seifileitä ja tonnikalasmetanatahna päälle.
Uuniin.
Tahnassa mukana myös punasipulisilppua, valkosipulia, omenaa tosi pieninä kuutioina, tuoretta chiliä, inkivääriä ja goudaa myös pieninä kuutioina eli leikattu ensin julienne ja sit kuutioiksi.
Täällä lohiselfieitä
smetanaa, suolaa & pippuria päässä.

Smetanaselfiepäivitykseni vieläkin uunissa. Unohdin että uunissani alavastukset ei toimi niin kun jäisinä laitoin selfiefileet uuniin niin eihän tullutkaan neljässäkymmenessä minuutissa valmista.
Luulis, että tuon tason kokilla on pelit ja pensselit kunnossa.:barefoot:
Toisaalta...hyvä kokki tekee seiselfiet vaikka avotulella just buenoks.:D

Kaasuhella kai se olis paras?
Ihan normi kiertoilmauuni ois hyvä, 60cm levyisenä että mahtuu kunnon kinkkukin sisälle.
Puuhella on kyllä jos haluaa hifistellä esim wokkaamisen tai vaikka kun paistelee intialaisia leipiä niin ihan siinä hellan levyn päällä.
Sähköhellan levyiltä ei oikein tule tarpeeksi lämpöä niin jos tosiaan haluaa hifistellä wokkaamisen kanssa niin ei käy.

Mä en nyt tiiä miten aatella....kun mun mielestä tää kisu on poika, mutta poika sanoi hänen olevan tyttö...kaverit ja sisarukset taas sanovat, että hää on vaan äärettömän söpö...eli vissiin tässä täytyy luottaa ell:n mielipiteeseen ens viikolla ja vasta sitten päättää onks hää Einari (eikka) vai Olga/Lotta/Lola vaiko Doris/Bella:cautious:

Yhteistyössä