The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mä puhuin kerran mun veljelle, että ois kiva taas mennä kouluun ja nimenomaan siihen samaan missä kävin peruskoulun ja hän oli sitä mieltä, että henkilökunta varmaan lukitsis äkkiä ovet kun näkisivät mun tulevan sinne reppu selässä ja reippaana:oops::notworthy:
Mua nyt ei sais peruskouluun niin millään jostain kumman syystä mutta lukioon kylläkin:)

Vaikka se aika menikin ihan hekotellessa ja kolmea ällää kerätessä:D...nyt muuten en ookaan enää ihan niin varma että oisko tuokaan oikein hjuva visiittiratkaisu:oops::D

Oothansääkinsaanunna:cautious:...justäskön oikein kehuskelit...ja vielä vallan jylinänkin kerakinko oikein, hmpfhmpfh

Täällä niin mitn.(n)
Ukkoneneiolemitäänsaamistavaankärsimystä!:eek:
Sitä paitsi täällä mitään ukkostanut vaan satoi niin, että nyt on partsi litimärkä ja ilma edelleen nihkee, vaikkakin ikkunasta puhaltelee leppeen kivasti viileempää niskaan:p

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ukkoneneiolemitäänsaamistavaankärsimystä!:eek:
Sitä paitsi täällä mitään ukkostanut vaan satoi niin, että nyt on partsi litimärkä ja ilma edelleen nihkee, vaikkakin ikkunasta puhaltelee leppeen kivasti viileempää niskaan:p
Muttakosielläonsentässatanunnareilusestikuntaastäällävaannäemmäroikotethaanlöysässähirressäjalupaillaanjauskotaanluullaanettäaamusenparitippaamukamaskoriittäänäihintahtomishaluihin:cautious:niikertataasenvaan:unsure:

Viimeksi muokattu:
Mä en ole käynyt lukiota. Enkä käy. En tarvitse sitä.
No eipävissiinkait oo haitannukaan joten(y)
En mäkään tainnu sitä käydä:oops: kun se meni höpötellessä ja hekotellessa mutta kivaa siellä oli vaikka sielläkin urpåilin ja olin kuutamolla mun tyylisesti:)

Mutta niitä maikkoja on oikeesti ikävä:eek:, olivat kyllä mahtavia tyyppejä(y)
Ja äikän tunnit niii-in ikimuistoisia:rolleyes::p

• Tykkää
Reactions: Boobabe

Yhteistyössä