The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mä näin sellaista unta että halusin käydä kymppi luokan. Ja sitten hakea ammatilliseen koulutukseen.:ROFLMAO:
Ysi luokan todistus on oikeasti huono. Mutta paras koko peruskoulun ajalta. :unsure:

Olihan tuo kiva olla koulussa. :rolleyes::D
Mä puhuin kerran mun veljelle, että ois kiva taas mennä kouluun ja nimenomaan siihen samaan missä kävin peruskoulun ja hän oli sitä mieltä, että henkilökunta varmaan lukitsis äkkiä ovet kun näkisivät mun tulevan sinne reppu selässä ja reippaana:oops::notworthy:

Mä puhuin kerran mun veljelle, että ois kiva taas mennä kouluun ja nimenomaan siihen samaan missä kävin peruskoulun ja hän oli sitä mieltä, että henkilökunta varmaan lukitsis äkkiä ovet kun näkisivät mun tulevan sinne reppu selässä ja reippaana:oops::notworthy:
Jos mää saisin uuden mahdollisuuden ysiluokkaan niin kävisin edes paikanpäällä muutenkin kun kokeet tekemässä.
Opettajat kyl luultavasti eivät päästäisi luokkaan.

Jos mää saisin uuden mahdollisuuden ysiluokkaan niin kävisin edes paikanpäällä muutenkin kun kokeet tekemässä.
Opettajat kyl luultavasti eivät päästäisi luokkaan.
Samoin ja just noin...mä kiusasin opettajiani...en kaikkia, niitä kivoja en koskaan..mutta yhtä kokoomuksen kannattajaa ja yhtä viherpiiperöä ihan kamalasti...ja sitten oli se yks matikan opettaja...sellanen pien kiltti mies:notworthy::notworthy:

Hmpfh*ufopääkkönen*:unsure:
..että toiset sitten saa ja toiset ei saa*jupisee*

Mutta siis teinköhänkö mää äsken kuules niin mahdottoman hyvää kasvishässäkkäsapuskaa ettei mun tarviikaan syyä ennää justniinkomelkein ollenkaan*örpburp*:p(y)#vattakillillään

• Tykkää
Reactions: Boobabe

Yhteistyössä