Tekis mieli pottuapäivää. ja tsih kertaa 9.
kohta kanaa savupönttöön ja siiklit kiehumaan.
Tekis mieli pottuapäivää. ja tsih kertaa 9.
kohta kanaa savupönttöön ja siiklit kiehumaan.
sitten voi sen liata taasPäivää
Mullapa on nyt puhas kylppäri lällätiläälää!
Haluatko käydä mun luona? Täällä aurinko paistaa. *räpsyttää silmiään vienosti*Päivää
Mullapa on nyt puhas kylppäri lällätiläälää!
Eiku kaiken jynssäämisen jälkeen sen täytyy pysyä jopa niin puhtaana, että pytystä vois vaikka juuasitten voi sen liata taas
..ja annas kun mä arvaan, kylppäri pitäis pestä?Haluatko käydä mun luona? Täällä aurinko paistaa. *räpsyttää silmiään vienosti*
Mä puhuin kerran mun veljelle, että ois kiva taas mennä kouluun ja nimenomaan siihen samaan missä kävin peruskoulun ja hän oli sitä mieltä, että henkilökunta varmaan lukitsis äkkiä ovet kun näkisivät mun tulevan sinne reppu selässä ja reippaanaMä näin sellaista unta että halusin käydä kymppi luokan. Ja sitten hakea ammatilliseen koulutukseen.
Ysi luokan todistus on oikeasti huono. Mutta paras koko peruskoulun ajalta.
Olihan tuo kiva olla koulussa.
Juu Se ei ole iso. Eikä ole pyttyä.Eiku kaiken jynssäämisen jälkeen sen täytyy pysyä jopa niin puhtaana, että pytystä vois vaikka juua
..ja annas kun mä arvaan, kylppäri pitäis pestä?
Juu Se ei ole iso. Eikä ole pyttyä.
Juu Se ei ole iso. Eikä ole pyttyä.
Mulla on vessa erikseen. Ja se on siivottu.
Jos mää saisin uuden mahdollisuuden ysiluokkaan niin kävisin edes paikanpäällä muutenkin kun kokeet tekemässä.Mä puhuin kerran mun veljelle, että ois kiva taas mennä kouluun ja nimenomaan siihen samaan missä kävin peruskoulun ja hän oli sitä mieltä, että henkilökunta varmaan lukitsis äkkiä ovet kun näkisivät mun tulevan sinne reppu selässä ja reippaana
JuuhMulla on vessa erikseen. Ja se on siivottu.
se on tämä seksihelleTekis mieli kullia
Samoin ja just noin...mä kiusasin opettajiani...en kaikkia, niitä kivoja en koskaan..mutta yhtä kokoomuksen kannattajaa ja yhtä viherpiiperöä ihan kamalasti...ja sitten oli se yks matikan opettaja...sellanen pien kiltti miesJos mää saisin uuden mahdollisuuden ysiluokkaan niin kävisin edes paikanpäällä muutenkin kun kokeet tekemässä.
Opettajat kyl luultavasti eivät päästäisi luokkaan.
se on tämä seksihelleTekis mieli Rättiksen k*****
Onks banaanilla posket?Banaania poskeen.
Onks banaanilla posket?
se on tämä seksihelle
k***** tarkoitti arvatenkin kaljojase on tämä seksihelle
Ruutiksen sana, syytä häntä ja heittele pikkukivillä!!
Mutta missä seksi on?se on tämä seksihelle
Nöypk***** tarkoitti arvatenkin kaljoja
Mää en ainakaan saa mittää, että onnee vaan heille ketkä saa*jupisee katkerana ja juo novellee*..että toiset sitten saa ja toiset ei saa*jupisee*