Kohtapa on mullakin!
Ei sada. On viileää.Kohtapa on mullakin!
Mitäs - sataako siellä?
Tjah, mun tykökökökö sää puhkuit ja puhalsit ne teijän trooppiset lämmötOnneksi on ees pikkuisen viileämpi yö,niin sai vähän paremmin nukuttua.
Joo,sori piti saaha nukuttua. Monta yötä menny huonoilla unilla.Tjah, mun tykökökökö sää puhkuit ja puhalsit ne teijän trooppiset lämmöt
Hyvä kun saitte nukutuksi, mulla varmaan riesana yössäni tais olla myös kropan yliväsymys...mytta tasoittunee varmasti jossain vaiheessa
Onko sulla amme? Vuokrataloista ne on poistettu.Keittiö siivottu ja myöhemmin tänään on kylppärin vuoro saada kylpy itelleen
Ei ooOnko sulla amme? Vuokrataloista ne on poistettu.
Tiiätkö, oispa toisaalta aivan ihanaa omistaa kylpyamme...semmonen tassullinen ja vanhanaikaisilla hanaviritelmillä...laitojakin siinä sais olla että vois johonkin kohtaan vaikka viritellä pikku kynttilöitä...mutta tilaa sais olla rutkasti moiselle kylpyläviritelmälle...Ei oo
Meinasin ensiks yrittää sellaseen kämppään missä oli amme, mutta sinne ei olis saanu sitte pesukonetta lainkan
Älä muuta sano, olken haaveillut ammeesta jo vaikka kuinka kauan!Tiiätkö, oispa toisaalta aivan ihanaa omistaa kylpyamme...semmonen tassullinen ja vanhanaikaisilla hanaviritelmillä...laitojakin siinä sais olla että vois johonkin kohtaan vaikka viritellä pikku kynttilöitä...mutta tilaa sais olla rutkasti moiselle kylpyläviritelmälle...
*nielaisee muuta-sanan*Älä muuta sano, olken haaveillut ammeesta jo vaikka kuinka kauan!
en asu mutta tunnen seudun aika hyvinHei ei kukaan asu asu Suomussalmi-Hossa-Kuusamo suunnilla?
Kun lomareissu lähestyy niin ois kiva seurata vaikka jonkun paikallislehden uutis-nettisivuja (kunhan löytäisi moiset!) ja sekin ois kiva tietää että onko sielläpäin esimerkiksi sinilevää.
Jopa helpotti. Kiitos!en asu mutta tunnen seudun aika hyvin
Kuusamon paikallislehti on Koillissanomat ja Suomussalmen Kainuun Sanomat
sinilevä on noilla korkeuksilla tosi harvinaista enkä muista että tänä kesänä olis seudun fb.ryhmässä ollut mainintaa
Täällä on melkein kylmäKuuma
*nielaisee muuta-sanan*
Meillä oli kanssa kotona ammeMä oon asunu pikkulikkana semmosessa paikassa missä oli amme
oot vuokraamassa jotain mökkiä Hossan suunnalta?Jopa helpotti. Kiitos!
Alkoi jo hieman ahdistaa kun pitäisi viikko pärjätä järvivedellä. Juomavesi tosin pitää keittää joten sitä kai raahataan perille tonkissa.
Ja Koillissanomia en ois kyllä ite keksinyt.
Ulkona on viileää mutta sisällä paistuu.Täällä on melkein kylmä