kamarissahan sitä, ainaski näin lapsiperheissäMutta missä seksi on?
passaa touhuilla missä sattuu...
kamarissahan sitä, ainaski näin lapsiperheissäMutta missä seksi on?
Piti oikeesti tarkistaa, että meniks mun kronklaus oikein vai miks sitä ei ymmärretä...johtuu varmaan tästä ruutiksen seksihelteestä..murMutta missä seksi on?
Mua nyt ei sais peruskouluun niin millään jostain kumman syystä mutta lukioon kylläkinMä puhuin kerran mun veljelle, että ois kiva taas mennä kouluun ja nimenomaan siihen samaan missä kävin peruskoulun ja hän oli sitä mieltä, että henkilökunta varmaan lukitsis äkkiä ovet kun näkisivät mun tulevan sinne reppu selässä ja reippaana
Ihan varmasti oisMua nyt ei sais peruskouluun niin millään jostain kumman syystä mutta lukioon kylläkin
Vaikka se aika menikin ihan hekotellessa ja kolmea ällää kerätessä...nyt muuten en ookaan enää ihan niin varma että oisko tuokaan oikein hjuva visiittiratkaisu
En ole saanut yhtään mitään.Hmpfh*ufopääkkönen*
..että toiset sitten saa ja toiset ei saa*jupisee*
Mutta siis teinköhänkö mää äsken kuules niin mahdottoman hyvää kasvishässäkkäsapuskaa ettei mun tarviikaan syyä ennää justniinkomelkein ollenkaan*örpburp*#vattakillillään
Oothansääkinsaanunna...justäskön oikein kehuskelit...ja vielä vallan jylinänkin kerakinko oikein, hmpfhmpfhNöyp
Mää en ainakaan saa mittää, että onnee vaan heille ketkä saa*jupisee katkerana ja juo novellee*
Täällä ei ole edes kamarissa.kamarissahan sitä, ainaski näin lapsiperheissä
passaa touhuilla missä sattuu...
*tarkistaa*En ole saanut yhtään mitään.
Ukkoneneiolemitäänsaamistavaankärsimystä!Oothansääkinsaanunna...justäskön oikein kehuskelit...ja vielä vallan jylinänkin kerakinko oikein, hmpfhmpfh
Täällä niin mitn.
Mä en ole käynyt lukiota. Enkä käy. En tarvitse sitä.Mua nyt ei sais peruskouluun niin millään jostain kumman syystä mutta lukioon kylläkin
Vaikka se aika menikin ihan hekotellessa ja kolmea ällää kerätessä...nyt muuten en ookaan enää ihan niin varma että oisko tuokaan oikein hjuva visiittiratkaisu
No mutta et kai sä ole kokonaan yksin niin kuin minä?*tarkistaa*
Juu, tervetulloo vaan unohettujen ja syrjäytyneitten joukkoon
ai gauheeta, pitäisköhän muuttaa?Täällä ei ole edes kamarissa.
MuttakosielläonsentässatanunnareilusestikuntaastäällävaannäemmäroikotethaanlöysässähirressäjalupaillaanjauskotaanluullaanettäaamusenparitippaamukamaskoriittäänäihintahtomishaluihinniikertataasenvaanUkkoneneiolemitäänsaamistavaankärsimystä!
Sitä paitsi täällä mitään ukkostanut vaan satoi niin, että nyt on partsi litimärkä ja ilma edelleen nihkee, vaikkakin ikkunasta puhaltelee leppeen kivasti viileempää niskaan
Herttinen sentään, teltassako sää...?Täällä ei ole edes kamaria.
Minun vai sinun?ai gauheeta, pitäisköhän muuttaa?
Siisniinköhähtäh...mistäs me oikein puhutaan..tai niinku sää kun mää tosta vesisateesta vaanNo mutta et kai sä ole kokonaan yksin niin kuin minä?
*huokaus*Herttinen sentään, teltassako sää...?
En ainakaan sateesta.Siisniinköhähtäh...mistäs me oikein puhutaan..tai niinku sää kun mää tosta vesisateesta vaan
Mä tajusin kunnolla tosta vaan sanan 'tippa'Muttakosielläonsentässatanunnailusestikuntaastäällävaannäemmäroikotethaanlöysässähirressäjalupaillaanjauskotaanluullaanettäaamusenparitippaamukamaskoriittäänäihintahtomishaluihinniikertataasenvaan
No eipävissiinkait oo haitannukaan jotenMä en ole käynyt lukiota. Enkä käy. En tarvitse sitä.
Mä en tajunnu mitnMä tajusin kunnolla tosta vaan sanan 'tippa'
Mä en edes sitä.Mä tajusin kunnolla tosta vaan sanan 'tippa'
Nojoo, et niin, mai bäädEn ainakaan sateesta.
Mä en tajunnu mitn
Olkhoot