Sama juttu, oikee polvi jouduttiin leikkaamaan kun olin esiteini ja sitä särkee jatkuvasti huonolla säälläHaa. Mullakin on teiniajan vamma särkevän kintun polvessa. Oiskohan se osasyy.
Sama juttu, oikee polvi jouduttiin leikkaamaan kun olin esiteini ja sitä särkee jatkuvasti huonolla säälläHaa. Mullakin on teiniajan vamma särkevän kintun polvessa. Oiskohan se osasyy.
Mistäs tiedät?
Jep, näin kävi.??
Siis joku mursi sun jalan tahallaan??
Eikö sitä nyt voisi noudattaa nopeusrajoituksia?Salamankin näin ainoastaan kun vissiin oli turhan painava kaasujalka.
Mitä sillä tievolla tehet?Mistäs tiedät?
Nokun en mä mun mielestä! Mittari näytti alle viittäkymppiä ja just vaihtui viidenkympin alueesta neljäänkymppiin.Eikö sitä nyt voisi noudattaa nopeusrajoituksia?
Vai oletko niitä joiden mielestä lait eivät koske juuri sinua kun olet just niin hyvä kuski ja autoki niiin hyvä?
No en usko ellei sulla oo esittää faktaa etteikö se vaikuttaisi.Mitä sillä tievolla tehet?
Kurjaa Mua kiusattiin henkisesti.Jep, näin kävi.
Kaiken muun ohessa...oi, niitä kultaisia kouluvuosia*huokaa*
Ei se kuvaa takana tulevaa.Nokun en mä mun mielestä! Mittari näytti alle viittäkymppiä ja just vaihtui viidenkympin alueesta neljäänkymppiin.
Tosin olin jo ihan tolpan kohdalla ku välähti. Saattoi se kuvata takanatulevaakin.
Eihän kellään ole, puolesta tai vastaan täysin 100% pitävää faktaa.No en usko ellei sulla oo esittää faktaa etteikö se vaikuttaisi.
Mulla käytössä ihan koko kiusaamisen kirjon arsenaaliKurjaa Mua kiusattiin henkisesti.
Hui kamala minkä läpi sä olet käynytJep, näin kävi.
Kaiken muun ohessa...oi, niitä kultaisia kouluvuosia*huokaa*
Jollekin se nakki aina napsahtaa.Hui kamala minkä läpi sä olet käynyt
Vi**u, piti vastata ettäEihän kellään ole, puolesta tai vastaan täysin 100% pitävää faktaa.
Haahaa nalkkiin jäit!Vi**u, piti vastata että
"Mitä sitte"
Mua ei noin kiusattu, yks poika kyllä uhkas hukuttaa ja kerran kivitti kaverinsa kanssa minua ja toista tyttöä...(yksikään kivistä ei osunut muhun ) mutta se kiusaaminen oli enemmän sellasta ''ei me sun kaa haluta olla ku me halutaan nyt leikkii kahestaan'' ja sen takia leikin sitte enemmän poikien kanssa kun kelpasin heijjen inkkarileikkeihin jostain kumman syystä muutaman muun poikatytön kanssaJollekin se nakki aina napsahtaa.
Tuolloin mulle
Se johtuu ilmanpaineestaHaahaa nalkkiin jäit!
Selitäs sitte se miksi mun jalkaa särkee just ennen ukkosta tai lumimyrskyä/myrskyn aikaan? Niin että kerropa kuule se?
Jotkut eivät ole vahvoja. Mä kärsin hiljaa ne vuodet ala-asteella.Kiusaaminen on ihan paskaa, itse kanssa sen kohteena joskus ollut mutta päättelin että väkivalta lopettaa vittuilun ja niin se tekikin.
Suosittelen väkivaltaa kaikkien kiusaamisen uhrien selviytymiskeinoksi.
Haaa!!!Se johtuu ilmanpaineesta
Ei tarvitse olla vahva työntääkseen sormet silmiin. Isoinkin mies laantuu siinä.Jotkut eivät ole vahvoja. Mä kärsin hiljaa ne vuodet ala-asteella.
Tuo on kaikkein pahinta kiusaamista, fyysinen kiusaaminen toki myös mutta tuo on kaikkein pahinta mun mielestä ja raukkamaisintakin.Tosin henkinen kiusaaminen onkin pahempaa.
Ok.Haaa!!!
Juuri niin eli säästä eli ei magnesiumin ja suolan puutteesta!