The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Eikö sitä nyt voisi noudattaa nopeusrajoituksia?
Vai oletko niitä joiden mielestä lait eivät koske juuri sinua kun olet just niin hyvä kuski ja autoki niiin hyvä?

:D
Nokun en mä mun mielestä! Mittari näytti alle viittäkymppiä ja just vaihtui viidenkympin alueesta neljäänkymppiin.

Tosin olin jo ihan tolpan kohdalla ku välähti. Saattoi se kuvata takanatulevaakin.

Kiusaaminen on ihan paskaa, itse kanssa sen kohteena joskus ollut mutta päättelin että väkivalta lopettaa vittuilun ja niin se tekikin.
Suosittelen väkivaltaa kaikkien kiusaamisen uhrien selviytymiskeinoksi.

Jollekin se nakki aina napsahtaa.
Tuolloin mulle
Mua ei noin kiusattu, yks poika kyllä uhkas hukuttaa ja kerran kivitti kaverinsa kanssa minua ja toista tyttöä...(yksikään kivistä ei osunut muhun:eek: ) mutta se kiusaaminen oli enemmän sellasta ''ei me sun kaa haluta olla ku me halutaan nyt leikkii kahestaan'' ja sen takia leikin sitte enemmän poikien kanssa kun kelpasin heijjen inkkarileikkeihin jostain kumman syystä muutaman muun poikatytön kanssa:X3:

Jotkut eivät ole vahvoja. Mä kärsin hiljaa ne vuodet ala-asteella.
Ei tarvitse olla vahva työntääkseen sormet silmiin. Isoinkin mies laantuu siinä.

Tosin henkinen kiusaaminen onkin pahempaa. Et voi tehdä sille mitään, fyysiselle kiusaamiselle voit keksiä heikompanikin keinot niinkuin mie tein mutta toi toinen on vielä paskempaa.
Mustelmat ja jopa murtuneet luut paranee mutta ei välttämättä sanojen aiheuttamat haavat.

Yhteistyössä