siis tahallaanko ?Mulla toisinaan ihan selkeesti kelien muuttuessa - tai siis näin olen sen asian itelleni tulkannut - särkee tuota koulukiusaajani murtamaa jalkaa
Tosin voihan toki suolojen puutekin saada paikkoja repimään...
siis tahallaanko ?Mulla toisinaan ihan selkeesti kelien muuttuessa - tai siis näin olen sen asian itelleni tulkannut - särkee tuota koulukiusaajani murtamaa jalkaa
Tosin voihan toki suolojen puutekin saada paikkoja repimään...
Jep, helppo hyökätä aran ja ujon kimppuun.Tuo on kaikkein pahinta kiusaamista, fyysinen kiusaaminen toki myös mutta tuo on kaikkein pahinta mun mielestä ja raukkamaisintakin.
höspis höpsis, ostin viime kauppareissulla banaania ja sitä oon pistänyt poskeen niin että napa ruskaa ja kummasti loppui suonenveto oikeessa pohkeessaOk.
Älä ikinä enää syö mitään missä on suolaa tai magnesiumia.
Koska mikään ei johdu niistä.
Halaus,johan on ollu.Jep, näin kävi.
Kaiken muun ohessa...oi, niitä kultaisia kouluvuosia*huokaa*
Banaanissahan on runsaasti mangesiumia ja jonkun verran myös suolaa.höspis höpsis, ostin viime kauppareissulla banaania ja sitä oon pistänyt poskeen niin että napa ruskaa ja kummasti loppui suonenveto oikeessa pohkeessa
Onks siinä suolaakin muka?Banaanissahan on runsaasti mangesiumia ja jonkun verran myös suolaa.
eli olitkin väärässä?
Mä syön ainakin 5 banaania viikossa.höspis höpsis, ostin viime kauppareissulla banaania ja sitä oon pistänyt poskeen niin että napa ruskaa ja kummasti loppui suonenveto oikeessa pohkeessa
OnOnks siinä suolaakin muka?
Shh sovitaan etten ollu väärässä
Ala-asteella tulin paremmin toimeen poikien kanssa kuin tyttöjen, mikä taas ei ollut tyttöjen mieleen ollenkaan mikä puolestaan kirvoitti haukkumista ja syrjintää.Mua ei noin kiusattu, yks poika kyllä uhkas hukuttaa ja kerran kivitti kaverinsa kanssa minua ja toista tyttöä...(yksikään kivistä ei osunut muhun ) mutta se kiusaaminen oli enemmän sellasta ''ei me sun kaa haluta olla ku me halutaan nyt leikkii kahestaan'' ja sen takia leikin sitte enemmän poikien kanssa kun kelpasin heijjen inkkarileikkeihin jostain kumman syystä muutaman muun poikatytön kanssa
Muhun jätti ainakin, hirveän vaikea luottaa ja päästää ketään lähelle..pettymyksen jälkeen on vielä vaikeampaa luottaa enää ikinä.Minusta tuntuu että kiusaaminen on jättänyt jäljet ja vaikuttaa ihmissuhteissa.
Daasiis tahallaanko ?
On
Ei
Niinpä ja halaus sulle.Halaus. katso liitettä 4214
Se on kurjaa kun kiusaaminen vaikuttaa vielä parisuhteeseen / elämään.
Henkinen väkivalta on toisaalta rankempaa kuin fyysinen.Halaus,johan on ollu.
Mua kiusattiin vain henkisesti.
Oho...mua on kanssa muutama tyttö nyt aikuisena lähestynyt, yks heistä pyysi anteeks..kaksi muuta olivat niinkuin oltais hyviäkin frendejä oltu aina..en ole sen koommin kenenkään heijän kanssaan sitten kiinnostunut juttelemaan sen enempiä..mutta kaikkea hyvää toki toivon jne..Pyysi anteeksi sanojaan ja tekojaan, halas ja plaaplaa...
Joo,totta. Henkinen kiusaaminen jättää syviä arpia sieluun& sydämeen eikä ne parannu helposti. Oli se rankkaa silloin,mut mä päätin ettei kukaan murra minua.Henkinen väkivalta on toisaalta rankempaa kuin fyysinen.
Mustelmat paranevat kyllä.
Mieli ja sydän ei niinkään. Ainakaan nopeasti.*halaaruttaan*
Tuoksuisi...burbIhanku kakki tuoksuisi.