The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mua ei noin kiusattu, yks poika kyllä uhkas hukuttaa ja kerran kivitti kaverinsa kanssa minua ja toista tyttöä...(yksikään kivistä ei osunut muhun:eek: ) mutta se kiusaaminen oli enemmän sellasta ''ei me sun kaa haluta olla ku me halutaan nyt leikkii kahestaan'' ja sen takia leikin sitte enemmän poikien kanssa kun kelpasin heijjen inkkarileikkeihin jostain kumman syystä muutaman muun poikatytön kanssa:X3:
Ala-asteella tulin paremmin toimeen poikien kanssa kuin tyttöjen, mikä taas ei ollut tyttöjen mieleen ollenkaan mikä puolestaan kirvoitti haukkumista ja syrjintää.
Yläasteella taas...no, sielläkin lähinnä tulin poikien kanssa juttuun kun en tajunnut meikeistä mitn - niinkuin en nytkään! - ja tyttöjen makuun kuuntelin pimeetä musaa...poikkeuksena tietty tää oma kiusaajani hännystelijöineen.

Vuosia myöhemmin törmäsin sattumoisin tähän poikaan, jonka kanssa ysin keväällä otinkin kunnolla yhteen ja sitten tulikin stoppi mun kiusaamiselle, joka pysäytti mut ja puhuikin sitten suunsa puhtaaksi kouluvuosista... Olin ollut hänelle ns.punainen vaate - fiksu, kohtuullisen sanavalmis ärsyttävänkivanoloinen likka mutta ei osannut sitten muuta keinoa lähestyä kuin... Pyysi anteeksi sanojaan ja tekojaan, halas ja plaaplaa...

Pah, ollutta ja mennyttä:)
Mutta. Koulukiusaaminen on yhä syvältä suolesta. Turpiin vaan(y)

Pyysi anteeksi sanojaan ja tekojaan, halas ja plaaplaa...
Oho...mua on kanssa muutama tyttö nyt aikuisena lähestynyt, yks heistä pyysi anteeks..kaksi muuta olivat niinkuin oltais hyviäkin frendejä oltu aina..en ole sen koommin kenenkään heijän kanssaan sitten kiinnostunut juttelemaan sen enempiä..mutta kaikkea hyvää toki toivon jne..

• Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä