Kp34 ja piti tehdä oikea raskaustesti että mä todella uskon, että ei tärpännyt. Oireiden kuvittelu vei hermot. Eli testi nega, keskiviikkona alkaa menkat ja uus kierto.
Huh mikä päivä...! @quinque ja tietysti muutkin. Tässä tilannetietoa;
Ei plussasta huolimatta raskautta, eikä onneksi muutakaan vakavaa. Pelkäsin kuollakseni että jotain ikävää löytyy. :/ Joskin toki papan tulos tulee myöhemmin, mutta silminnähden kaikki ok. Mun olo ihan hyvä kaikesta tapahtuneesta, sillä vähän näin itse epäilinkin! Ja oon tosiaan onnellinen ettei mitään muuta vakavaa löytynyt.
Munasarjat ok, kaikki kunnossa, vasemmalla näkyi munarakkuloita. Kohtu normaali. Kohdussa näkyi kuitenkin vähän jotain ”paksunnossa/kalvoa” jossa ei kyllä näkynyt mitään sisällä. Eli veikkasi myös että joko nyt hiljattain tai jo aikaisemminkin on ehkä ollut jotain, tuulimuna/tai kehittyväksi kelpaamaton/hetken elossa ollut, joka nyt sitten vuotaa ulos. Ohjeisti että nyt perjantaina teen itse testin vielä, jos yhä positiivinen niin sitten menen ensi viikolla verikokeeseen mittauttamaan hcg-arvot. Jos tulee nyt nega, niin elämä ja yritys saa jatkua normaalisti.
Olo on tosiaan helpottunut. Toki vähän vaivaa tuo saatu plussa, ja toivon että olis pe jo nega, ettei tarvisi edes mitään jatkotutkimuksia. Yksi tuttu vähän ihmetteli, ja mietti että mahtaako vko5+2 edes mitään näkyä vielä vaikka oliskin... en kyllä tiedä, jotenkin luottaisin gyneen, joka onkin tosi arvostettu. No, nyt ootellaan sit pe. Tai siis kai mä jo vähän testailen etukäteen ja toivon et viivat kuitenkin nyt haalenee. Sais sitten jotenkin olla puhtaalla pöydällä.