The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mun organisoinninkukkanen on nyt jotenkin syheröllänsä eli mä lähden kiiruusti pitsillisiä hepeneitä pesemään ja vielä säntäileen jokapaikkaan :)...

Mutta sinä siellä - vietä ihanaa iltaa (täällä on kaunis auringonpaiste:love: ) ja myöhemmin...nuku hyvin ja näe kauniita unia :)*pus*
 
Hah:LOL:
Musta on tulossa ihan kunnon kerrostalokyttääjä...äsken kuulu portaista kolinaa ja menin kattomaan ovisilmään ketä siellä on...naapuriin tuli jotain nuoria miehiä kaljakassien kanssa ja yhtä äkkiä aloin hihittelemään omaa uteliaisuuttani (lue: typeryyttäni) ja aivastin .,..ja ne tyypit kuuli sen:notworthy:

Sen jälkeen kipitinki hirnuen makuuhuoneeseen ja rätkätin tyynyyni:unsure:
 
Hah:LOL:
Musta on tulossa ihan kunnon kerrostalokyttääjä...äsken kuulu portaista kolinaa ja menin kattomaan ovisilmään ketä siellä on...naapuriin tuli jotain nuoria miehiä kaljakassien kanssa ja yhtä äkkiä aloin hihittelemään omaa uteliaisuuttani (lue: typeryyttäni) ja aivastin .,..ja ne tyypit kuuli sen:notworthy:

Sen jälkeen kipitinki hirnuen makuuhuoneeseen ja rätkätin tyynyyni:unsure:
silläviisiin(y)mitenkäs tuo kahvinkeitto on mahtanut sujua.
 
Iltaa!

Ja arvatkaas, menikö niinku piti?


No ei mennyt! Mutta on mulla silti pehmeä peti, merinäköala (vaahtopäin) ja suht iso töllötin eikä Kroatia oo vielä hävinnyt.

Ja, hassu yksityiskohta tuli mieleen kun marssin respaan. Tää on hotelli missä oon harrastanut kimppakivaa. :) Mutta niin aika saa unohtamaan etten muista edes sen naisen nimeä enkä toisen miehen mutta toisesta miehestä on aavistus koska sen nimi taisi olla sama kuin velipojalla.
 
Eikö se oo aikamoista tuhertamista ku yks kalu on pillussa ja toinen perseessä?
Meneekö homostelun piikkiin jos on kaksi kalua pillussa?

Iltaa!

Ja arvatkaas, menikö niinku piti?


No ei mennyt! Mutta on mulla silti pehmeä peti, merinäköala (vaahtopäin) ja suht iso töllötin eikä Kroatia oo vielä hävinnyt.

Ja, hassu yksityiskohta tuli mieleen kun marssin respaan. Tää on hotelli missä oon harrastanut kimppakivaa. :) Mutta niin aika saa unohtamaan etten muista edes sen naisen nimeä enkä toisen miehen mutta toisesta miehestä on aavistus koska sen nimi taisi olla sama kuin velipojalla.
 
Eikö se oo aikamoista tuhertamista ku yks kalu on pillussa ja toinen perseessä?
Meneekö homostelun piikkiin jos on kaksi kalua pillussa?
No tuota. Ei, jos miehet ovat sellaisia että naisen nautinto on tärkein. Käytännössähän toi on miellyttävää vain silloin jos oikeastaan kumpikaan miehistä ei liiku yhtään.

Mutta ei me silloin moisia. Lämmiteltiin vaan illan bileitä varten ja yritettiin pitää se toinen nainen edes jotenkin tyytyväisenä kun rouva oli istunut liian pitkään infrapunasaunassa (hoikistuakseen) ja oli päänsärkyinen ja sit sitä taisi muutenkin vähän mökötyttää.
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt

Yhteistyössä