Suunnilleen. Menin solmuun ja nyt olen kanki.Että tulit yhtä notkaksi kuin rautakanki?
Suunnilleen. Menin solmuun ja nyt olen kanki.Että tulit yhtä notkaksi kuin rautakanki?
Huomenta !Heeei! Mit kaikki taas ootte?
Mä tein pienen aamuvuoronpätkän ja sit tulin hotellille ahtamaan aamupala-lounaan. Ja nyt saakin sit odotella vatsan laskeutumista muutaman tunnin.
Ei varmaan. Niitäkö ei löydy tavallisista kaupoista ?Rautakauppa ei liene tänään auki. Tarvisin tuuletusikkunoihin uudet hyönteisverkot.
Huomenta !
Oliko hyvä aamupala ?
Mä nousin vasta vähän yli 9 ja laiska aamu ollu.
on muuten aivan höpöä se reikiHuomenta. Tuli nukuttua pitkään ja siks ehkä väsyttää.. sisko tulee kohta käymään ja antamaan reiki hoitoa. Eka kerta mulle.
Höh,eikö nukkumatti käynnyt heittämässä tavaraa naamalle/ silmiin ? Mokoma mattiHuomenta...yö meni ihan harakoille ja aamulla muutaman tunnin yöunien jälkeen lausuin puoliunessa ääneen tyynyjen ja peittojen seassa mutisten tämän nuoruusvuosien runon: Usko toivo rakkaus,
osta kortsupakkaus,
jos olet naaras,
levitä haaras,
sitte hihittelin puolkuolleena viis minuuttia ja muistin etten muista sitä loppua lainkaan miten jatkuu ja jäin sitä miettimään melkein vartiks..
Pitäsköhän alkaa lukemaan Eino Leinoo vaikka
No sen näkee kohta mitä se on.on muuten aivan höpöä se reiki
Ei käynyt ei..mielessä pyörii liikaa ajatuksia ja murheita ja huolia ja odotuksia...Höh,eikö nukkumatti käynnyt heittämässä tavaraa naamalle/ silmiin ? Mokoma matti
Ei käynyt ei..mielessä pyörii liikaa ajatuksia ja murheita ja huolia ja odotuksia...
Se tästä vielä puuttuis kun ne ei ees toteutuisHei kuule. Siitä on tehty oikein tutkimus.
Noin 80% jutuista, joita ihmiset murehtivat ja huolehtivat etukäteen, eivät ikinä toteudu.
Opettele siis päästämään irti turhista huolista!
"..usko toivo rakkaus..osta kortsupakkaus..jos olet naaras..levitä haaras.."Huomenta...yö meni ihan harakoille ja aamulla muutaman tunnin yöunien jälkeen lausuin puoliunessa ääneen tyynyjen ja peittojen seassa mutisten tämän nuoruusvuosien runon: Usko toivo rakkaus,
osta kortsupakkaus,
jos olet naaras,
levitä haaras,
sitte hihittelin puolkuolleena viis minuuttia ja muistin etten muista sitä loppua lainkaan miten jatkuu ja jäin sitä miettimään melkein vartiks..
Pitäsköhän alkaa lukemaan Eino Leinoo vaikka
Mitäs sinä siellä?
lupasin mennä jo, ei voi oikeen peruakkaan enää.Onko ihan pakonpakko?
Jos on niin - tsemppiä!
Jos ei niin - sitten et mene
Anna ne hevoiselle, sillon isompi pääEi käynyt ei..mielessä pyörii liikaa ajatuksia ja murheita ja huolia ja odotuksia...
Aaaa, no sittenhän se on mentävä kerta on luvannu... Toisaalta ei toi nyt vaikuttas olevan ihankauheen kamalan jäykkää tilaisuutta..vois olla riskiä notkeille lanteille ja ketkutuk....aaaa, nyt mä hokasin että tuossahan se mutruilu taitaa ollakin....lupasin mennä jo, ei voi oikeen peruakkaan enää.
Oohan varovainen sitte siellä, äläkä pahasti rymyä kun et ihan kunnossakaan olelupasin mennä jo, ei voi oikeen peruakkaan enää.
Hei, ei tuu ainakaan kauheen kamalia perinteisiä jussitilastojaIlma on kuin morsian pienien pms-oireiden kera. synkkiä pilviä ja tuulee niin että tuntuu.
On nää hienoja nää Suomen Juhannukset.*mutisee ja syö nektariiniaan kulmat kurtussa*
Mä niin haluaisin nähdä hänen notkeat lanteen ketkutuksetriskiä notkeille lanteille ja ketkutuk..
Ei mua mörtsitytä...ehkä huolestuttaa enemmän...enkä mä osaa siitä päästää irti ennenkun kohalle tilanteet tulee kun olen tällanen etukäteen ja takajalkaan murehtijaHei, ei tuu ainakaan kauheen kamalia perinteisiä jussitilastoja
Ja jos mörtsityttää niin voi vedota kurjiin keleihin
Halaus murunenEi mua mörtsitytä...ehkä huolestuttaa enemmän...enkä mä osaa siitä päästää irti ennenkun kohalle tilanteet tulee kun olen tällanen etukäteen ja takajalkaan murehtija
Hyvä asemahan sulla nyt on, organisoijaa työtilanteet aina tarttee.Juhannuspäivää vaan itse kelleen!
Tuuli humisteli yöllä pari puuta nutulleen narttulan tontilla, onneksi rakennuksista poispäin. Tosi ikävää etten voi auttaa raivaamisessa, istun vaan hyrysysyssä ja toimin työnjohtajana