Meiän pitäs kyllä joskus vetästä yhessä oikein kunnon kalsarit ja kännit, eli pistää yheks illaks elämä lesboseks!
Aikauheeta!!
Meiän pitäs kyllä joskus vetästä yhessä oikein kunnon kalsarit ja kännit, eli pistää yheks illaks elämä lesboseks!
Aikauheeta!!
Otetaan sut köörin esiliinaksi
On se vissiin hajaannuttava nutulleen
Otetaan sut köörin esiliinaksi
Oliks siellä muka jussikokko roihuamassa?!Heittäytyikö kaikki jo juhannuskokkoon.
Ei hajuakaan, olen viettäny jussini netflixissä pers homeessa.Oliks siellä muka jussikokko roihuamassa?!
Täällä ei eli hiljaisesta kylästä päätellen kokkopaikalla väki on halailemassa ei-sytytettyjä kokkoklapeja...
Täällä (venelaiturilla) oli kylän kokko pystyssä...en lähtenyt kattomaan tonne viimaan, mutta poika kävi.Oliks siellä muka jussikokko roihuamassa?!
Täällä ei eli hiljaisesta kylästä päätellen kokkopaikalla väki on halailemassa ei-sytytettyjä kokkoklapeja...
Huomenta. Ollut hereilä jo muutaman tunnin. Toinen kierros kaffea menossa.Heeei! Mit kaikki taas ootte?
Mä tein pienen aamuvuoronpätkän ja sit tulin hotellille ahtamaan aamupala-lounaan. Ja nyt saakin sit odotella vatsan laskeutumista muutaman tunnin.
Jotenkin kankea olo. Ikävä omaa sänkyä!Huomenta. Ollut hereilä jo muutaman tunnin. Toinen kierros kaffea menossa.
Sitä lennellään hotlasta toiseen? Milloin kotona?Jotenkin kankea olo. Ikävä omaa sänkyä!
Taidan etsiä youtubesta jonkun jelpon parinkymmenen minuutin venyttelyjoogan.
Eipä kai. Mutta noita on paraikaa melkis joka paikassa alennuksessa. Sinällään hyvä ajoitus!Rautakauppa ei liene tänään auki. Tarvisin tuuletusikkunoihin uudet hyönteisverkot.
Mitäs sinä siellä?pitäis lähtee hämeenlinnaan, yhtään ei nappais.
Maanatai-illalla. Ehkä. Jotenkin tuntuu että ennen heinäkyuun ekaa ei ehdi kotona kuin kääntyä.Sitä lennellään hotlasta toiseen? Milloin kotona?
Onko ihan pakonpakko?pitäis lähtee hämeenlinnaan, yhtään ei nappais.
Että tulit yhtä notkaksi kuin rautakanki?Nii ja
Mulle kävi melkis niinko Rölli-peikolle voimistelulaulussa.