The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Asunnolle vietiin taas tavaroita lisää...ja laitettiin huonekaluja pojan kanssa paikalleen.
Paljonhan tuolta vielä puuttuis tavaraa kun se olohuone on niin älyttömän iso, mutta heittäytyessäni siihen sohvalle pötkölleen ja sieltä ympäristöä tsiikaillessani, näin jo mihin mikäkin tavara ja esine tulee.:love:

Kirjat meni toistaseks vaatehuoneeseen, kun ei ole mitään hyllyä...makuuhuoneeseen sellanen 10 euroa maksava vähemmän kaunis tietokonepöytä ja ihanan joustava runkopatjasänky (sopivasti joustaa, mutta ei liikaa) ja olohuoneeseen tuli sohva ja pirttipöytä penkkeineen (lapsena kotona oli sellanen ja oon aina halunnut ostaa itellenikin ja nyt sen sitte ostin):love:

Ohan siellä vielä tyhjää mutta piKKuhiljaahan tuota tulee täytettyä:coffee::love:*happy*
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Asunnolle vietiin taas tavaroita lisää...ja laitettiin huonekaluja pojan kanssa paikalleen.
Paljonhan tuolta vielä puuttuis tavaraa kun se olohuone on niin älyttömän iso, mutta heittäytyessäni siihen sohvalle pötkölleen ja sieltä ympäristöä tsiikaillessani, näin jo mihin mikäkin tavara ja esine tulee.:love:

Kirjat meni toistaseks vaatehuoneeseen, kun ei ole mitään hyllyä...makuuhuoneeseen sellanen 10 euroa maksava vähemmän kaunis tietokonepöytä ja ihanan joustava runkopatjasänky (sopivasti joustaa, mutta ei liikaa) ja olohuoneeseen tuli sohva ja pirttipöytä penkkeineen (lapsena kotona oli sellanen ja oon aina halunnut ostaa itellenikin ja nyt sen sitte ostin):love:

Ohan siellä vielä tyhjää mutta pilluhiljaahan tuota tulee täytettyä:coffee::love:*happy*
*ufopääkkönen*
!!!!
*ufopääkkönen*
????
:ROFLMAO::LOL:totaly repskops
...eeeeehhh...hheee...eei pysty nyt...:ROFLMAO:...ei kykene.....:LOL:
 
Mutta tiiätkö??!!!!*ilmapaukuttelee henkseleitään*

Kyllä musta vielä jotain tulee:)*nyökyttelee*

Mullaonihankohtamuutamaakäsinompelujutskuavaillevalmiinaparempikuinuusihuppari!!!!!:)*tohkeissaan*

Kyllä kannatti vaikka oli pirullista mustasta kankaasta purkaa mustaa ompelulankaa ja sormenpäistä otettu verikokeitakin nuppineulojen ansiosta mutta..oon mä kyllä yks:love:!
 
  • Tykkää
Reactions: Kokardi65
Mutta tiiätkö??!!!!*ilmapaukuttelee henkseleitään*

Kyllä musta vielä jotain tulee:)*nyökyttelee*

Mullaonihankohtamuutamaakäsinompelujutskuavaillevalmiinaparempikuinuusihuppari!!!!!:)*tohkeissaan*

Kyllä kannatti vaikka oli pirullista mustasta kankaasta purkaa mustaa ompelulankaa ja sormenpäistä otettu verikokeitakin nuppineulojen ansiosta mutta..oon mä kyllä yks:love:!
Susta tuli kerralla laborantti ja ompelijatar, kätevää!!(y)
Täytyiskin sulle tuoda kaikki reikäset vaatteet tästälähtien:geek:
 
vie se suutarille ne ompelee siihen uuden vetoketjun.
....

räätäli tahikka ompelijatar vois olla paree
Mitä??? Siis....mitääääää???!!!!

Mä.*nielasee*
Siis mä.
Mä oon hittolainen näpit tärviöllä kaiken muun ohjelmiston lomassa ähränny tota mun hupparia että saisin sen kuntoon takas - ja on muuten kohtuu u u s k i n mutta näemmä siihen laitettu tommonen japakiinalaispaskonen vetoketjuntekele!! - niin.....sitten mä luen että suutaria tai räätäliopmelijatarta keihiin????!!!!

Jesusmaria!!
No ei ois tullu etes mieleenkään:notworthy: ja nyt se on myöhästäkin sillä kyllä mä nyt ominkäpäläisesti laitan ton hupparin pitokuntoon(y)!
 
Viimeksi muokattu:
Mä.*nielasee*
Siis mä.
Mä oon hittolainen näpit tärviöllä kaiken muun ohjeistoa innan lomassa ähränny tota mun hupparia että saisin sen kuntoon takas - ja on muuten kohtuu u u s k i n mutta näemmä siihen laitettu tommonen japakiinalaispaskonen vetoketjuntekele!! - niin.....sitten mä luen että suutaria tai räätäliopmelijatarta keihiin????!!!!
Niin, eli nyt rikot sen uudestaan ja viet sen suutarille ja räätälille ja ompelijattarelle vuorotellen.(y)
 
Kasaa ompeluspuuhaa itelles vaan:cautious:, kits
Itseasiassa niin aattelin tehäkin..tekis mieli ommella sohvalle muutama suurempi ja muhkeampi sohvatyyny:p


:ROFLMAO:
...tuli vaan hiljasesti mieleen ettäkö mitenkäkö kovaäänistä se sitten on ollunn...:LOL::oops:
Yskiminen ja kurkun selvittäminen tässä on kovempaa, en kerenny kunnolla alottaa hirnumista kun vetäsinkin kahvit väärään kurkkuun ja edelleen sitä täällä yskin:LOL::ROFLMAO:
 
Mitä??? Siis....mitääääää???!!!!

Mä.*nielasee*
Siis mä.
Mä oon hittolainen näpit tärviöllä kaiken muun ohjelmiston lomassa ähränny tota mun hupparia että saisin sen kuntoon takas - ja on muuten kohtuu u u s k i n mutta näemmä siihen laitettu tommonen japakiinalaispaskonen vetoketjuntekele!! - niin.....sitten mä luen että suutaria tai räätäliopmelijatarta keihiin????!!!!

Jesusmaria!!
No ei ois tullu etes mieleenkään:notworthy: ja nyt se on myöhästäkin sillä kyllä mä nyt ominkäpäläisesti laitan ton hupparin pitokuntoon(y)!
Noh:rolleyes:ens kerralla sitte muistat että "ai niin,se suutari,räätäli,ompelija"mikä lienee vois korjata:ninja:
 

Yhteistyössä