The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Juhannuspäivää vaan itse kelleen!

Tuuli humisteli yöllä pari puuta nutulleen narttulan tontilla, onneksi rakennuksista poispäin. Tosi ikävää etten voi auttaa raivaamisessa, istun vaan hyrysysyssä ja toimin työnjohtajana
Hyvä ettei kaatunut puita rakennusten päälle. Ikävää kyllä muuten raivaustyöt. Halaus :love:
Onneksi sie saat toimia työnjohtajana.
 
Juhannuspäivää vaan itse kelleen!

Tuuli humisteli yöllä pari puuta nutulleen narttulan tontilla, onneksi rakennuksista poispäin. Tosi ikävää etten voi auttaa raivaamisessa, istun vaan hyrysysyssä ja toimin työnjohtajana
Hei, tulipahan nyt polttopuutarpeita(y)!
Ja koska ohjeistus on napakkaa niin muille ei tule turhia harha-askeleita.
Juhannusta sinnekin:)
 
"..usko toivo rakkaus..osta kortsupakkaus..jos olet naaras..levitä haaras.."
...jos olet uros
niin täss lopputulos
jos suonissa virtaa väkevä viini
ei ehkä korskuen ota eteen kiinni
tai hekuman huumassa
kosteassa kuumassa
korvissa kohisten
suonissa sykkien
elon virta ja vahvuus...

...havahduttaa aamuus
autereiseen ja herkkään hauraan
herätessäs pellosta kauran
pakaroissas tuntien painanteet
kas - avaamattoman ja elon ryttäämän
kortsupakkauksen uurteet

Ah, mi elon virvalehto!
Tuoneeko muassaan kenties kehdon.....
- Ei No Leipoo -





...päivää:barefoot:
Missä sä tollasia runosuonia oot oppinut?:eek:
 
Katos helkattia(n)...onnistuinkin hemmetti sohlaamaan hupparin vetoketjun kanssa niin että sain sen rikki!!!%#%/_\%%!*!%#

Sillälailla(y)

Onnistuiskohan sen purkaminen pois ja uuden laittaminen käpälöiden kiinni ettei tarttis niin millään laittaa ompelukonetta levälleen??*huokaa*

Ja omuute ukkosta ilmassa. Mulla on pääkkönen hiukan kipeenä:unsure:...tässä mitn ilmatieteenlaitoksia asiaan tarvita(y):D
 
Katos helkattia(n)...onnistuinkin hemmetti sohlaamaan hupparin vetoketjun kanssa niin että sain sen rikki!!!%#%/_\%%!*!%#

Sillälailla(y)

Onnistuiskohan sen purkaminen pois ja uuden laittaminen käpälöiden kiinni ettei tarttis niin millään laittaa ompelukonetta levälleen??*huokaa*

Ja omuute ukkosta ilmassa. Mulla on pääkkönen hiukan kipeenä:unsure:...tässä mitn ilmatieteenlaitoksia asiaan tarvita(y):D
vie se suutarille ne ompelee siihen uuden vetoketjun.
 
tämmönen tyhmemmän sukupuolen edustaja vois myös aatella että kenkäsuutari ei ole optimaalinen korjaaja hupparille

räätäli tahikka ompelijatar vois olla paree
kyllähän räätäli ja ompelijakin tuon voisi tehdä mutta kysyisin kyllä ensin suutarin mielipidettä.Suutareita kun löytyy melkein joka kaupasta niin sinne olisi ehkä vaivattovampaa viedä.
 

Yhteistyössä