Ei niin
Sit on iltasella mukava kääriytyä peittoon sängyssä.
Ei niin
eix outpäkki ole subaruvitsh?Tirsk.
Mä siis tönötän täällä parkkipaikalla autossa. Viereen parkkeerasi vanhaherra helmenharmaassa autossa jonka kyljessä lukee outback -merkkiä en nyt millään näe. Sit se kaivoi takakontista sienen ja autoshampoopullon ja alkoi sivellä autoon saippuaa. Kai se odottaa sateen huuhtelevan biilin. Mikä toki tapahtuukin.
Pian on ääsmarketin/abcin piha valtoimenaan vaahtoa...
Tartteeko niitä sentäs yhen naiseläjän ihan kaikkia kalusia laitella?Paleltaa varmaan senkin takia etten oo muistanut laittaa kaikkia kalusia kuriin ja järjestykseen.
Täällä satoi aamulla ja tuuli ihan samalla lailla kun syksyllä...mutta enpäs kastunut lällätiläälää kun olin turvassa sängyssäniSe satoi vettä!
Ja kasteli hiukset ihan litslätsis-kikkuroiksi, kasteli housut, teepparin, hupparin..kuka oli päästä varpaisiin litimärkänä? Kukakukakuka?!
Ja - arvaa harmittiko?
Siis...*ufopääkkönen*...kun ekaa kertaa koko kesän aikana pikkusenvähäsesti sataa vettä niin sitä ollaan "turvassa sängyssä"?!*haukkoo henkee*Täällä satoi aamulla ja tuuli ihan samalla lailla kun syksyllä...mutta enpäs kastunut lällätiläälää kun olin turvassa sängyssäni
Oijoijoi..kuules, kiitos*niiataniksauttaa* mutta ota pikkasen ärpakkia ja ...onhan sulla maitoo? Semmosta tämmöselle melkeinkunoikmelkeinkunoikeinmielikuviturunsaastiherkkisrimpessalle sopivaa? Kaada sitä paljon kuppiin ja pikkusesti kahvia, niin sitten on nam
*tarjoo kahvia ellulle ja kisulle*
Mun housut kastui äsken vähän veskissä. Ei haittaa.
Amatööri
Sulla on kohta pää märkänä.
vesi o n märkää.
Ite oot kun tulit märäksi
Kuumetta?sataa, ukkostaa ja salamoi. silti on kuuma.
sataa, ukkostaa ja salamoi. silti on kuuma.
Täällä vaan satoi vettäTäällä oli ukkonen...satoi ja tuuli...nyt paistaa onneks aurinko