JooSekin vielä.
JooSekin vielä.
Kun laitoit taas väärää peukkua.Niinpä
Pöh, oikeeta saitKun laitoit taas väärää peukkua.
Ei mitään tietoa...kaikki käy missä on tarpeeksi makua, eikä sisällä sipuliteetä, raakaa/puoliraakaa lihaa, läskiä...jjjjjaaa varmaan monta muuta jota nyt en muista...ai niin...munat pitää paistaa oikein.Mitäs meinaatte syödä juhannuksena ?
Mies haluaa syyä revittyä possua ainakin,varmaan uusia pottuja,salaattia.
Mulla on myös kasvispullia & nyhtökaurapihvejä, silliä.
Juustoja & suolakeksejä,suolapähkinöitä ja ehkä teen ite jotain hilloo.
Varmaan teen ite jäätelöö
no ainaski lammasta yhtenä päivänä, muuten on vielä aukiMitäs meinaatte syödä juhannuksena ?
Ei mitään tietoa...kaikki käy missä on tarpeeksi makua, eikä sisällä sipuliteetä, raakaa/puoliraakaa lihaa, läskiä...jjjjjaaa varmaan monta muuta jota nyt en muista...ai niin...munat pitää paistaa oikein.
Lammasta syyään pääsiäisenäno ainaski lammasta yhtenä päivänä, muuten on vielä auki
Mitäs meinaatte syödä juhannuksena ?
Ihan tavisruokaa. En tiedä vielä mitä syödään.Mitäs meinaatte syödä juhannuksena ?
Grillattu lammas.no ainaski lammasta yhtenä päivänä, muuten on vielä auki
Heii, samma här!Rosvopaistin haluaisin kyllä joskus vielä kokea...
kebapista tuli mieleen että meillä on tuossa minimanissa hyvä lounasruokala jossa on torstaisin ruuaksi lohkoperunoita ja kebablastuja.On hyvä ruokapaikka ja aika suosittukin.Torstaisin paikka on niin täynnä että autokin pitää jättää kauas kaupasta että sen saa parkkiin.Lammasta syyään pääsiäisenä
Tai noin oon kuullut, ite olen syönyt vaan kun olen saanut aidoista turkkilaiskebabpaikoista sitä
eikös peppi ollut punatukkainen.Tosin se taisi olla peruukki.Minkähän näköinen mahtaa nykyään olla.Hmmm, miksi punatukkainen?
eikös peppi ollut punatukkainen.Tosin se taisi olla peruukki.Minkähän näköinen mahtaa nykyään olla.
Pepillä mitään peruukkia, ihan varmasti oma oikee tukka joten paas varoen - voit pian olla istua kyhjöttämässä korkean kaapin päällä eripariväriset sukat sojottaen korvistas...eikös peppi ollut punatukkainen.Tosin se taisi olla peruukki.Minkähän näköinen mahtaa nykyään olla.
no kun luulin että peruukki.Pepillä mitään peruukkia, ihan varmasti oma oikee tukka joten paas varoen - voit pian olla istua kyhjöttämässä korkean kaapin päällä eripariväriset sukat sojottaen korvistas...
Peppi on muuten yhä pop! Tirpana lukee toista kierrosta Peppi-kirjoja eläinkirjojen lisäksi - nyt menossa heppa- sarjojen kahlaus. Ipanapanen sai oman ison Peppi-kirjansa naapurin isännältä 4- vuotissynttärilahjaksi ja se on yksi tärkeimmistä aarteistaan!
se on hyvää, kannattaa tehä jos on saumaaRosvopaistin haluaisin kyllä joskus vielä kokea...
jaaa.mikäs suikkarijuttu se on.Mie aattelin että se johtuu siitä suikkarijutusta