The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mitäs meinaatte syödä juhannuksena ?

Mies haluaa syyä revittyä possua ainakin,varmaan uusia pottuja,salaattia.
Mulla on myös kasvispullia & nyhtökaurapihvejä, silliä.
Juustoja & suolakeksejä,suolapähkinöitä ja ehkä teen ite jotain hilloo.
Varmaan teen ite jäätelöö

Ei mitään tietoa...kaikki käy missä on tarpeeksi makua, eikä sisällä sipuliteetä, raakaa/puoliraakaa lihaa, läskiä...jjjjjaaa varmaan monta muuta jota nyt en muista...ai niin...munat pitää paistaa oikein.

Me ollaan töissä ja taas pitää tyytyä johonkin forenom-köökkiin mutta ainakin uusia pottuja tilliä ja silliä. Ja mansikoita. Ja varmaan sit tilataan pitsaa ko ei muuta enää muina päivinä jakseta. :oops:

• Tykkää
Reactions: Kais
Lammasta syyään pääsiäisenä:cautious:
Tai noin oon kuullut, ite olen syönyt vaan kun olen saanut aidoista turkkilaiskebabpaikoista sitä:eek:
kebapista tuli mieleen että meillä on tuossa minimanissa hyvä lounasruokala jossa on torstaisin ruuaksi lohkoperunoita ja kebablastuja.On hyvä ruokapaikka ja aika suosittukin.Torstaisin paikka on niin täynnä että autokin pitää jättää kauas kaupasta että sen saa parkkiin.:geek:

• Tykkää
Reactions: Elena777
eikös peppi ollut punatukkainen.Tosin se taisi olla peruukki.Minkähän näköinen mahtaa nykyään olla.
Pepillä mitään peruukkia:cautious:, ihan varmasti oma oikee tukka joten paas varoen - voit pian olla istua kyhjöttämässä korkean kaapin päällä eripariväriset sukat sojottaen korvistas...

Peppi on muuten yhä pop:)! Tirpana lukee toista kierrosta Peppi-kirjoja eläinkirjojen lisäksi - nyt menossa heppa- sarjojen kahlaus. Ipanapanen sai oman ison Peppi-kirjansa naapurin isännältä 4- vuotissynttärilahjaksi ja se on yksi tärkeimmistä aarteistaan:)!

Pepillä mitään peruukkia:cautious:, ihan varmasti oma oikee tukka joten paas varoen - voit pian olla istua kyhjöttämässä korkean kaapin päällä eripariväriset sukat sojottaen korvistas...

Peppi on muuten yhä pop:)! Tirpana lukee toista kierrosta Peppi-kirjoja eläinkirjojen lisäksi - nyt menossa heppa- sarjojen kahlaus. Ipanapanen sai oman ison Peppi-kirjansa naapurin isännältä 4- vuotissynttärilahjaksi ja se on yksi tärkeimmistä aarteistaan:)!
no kun luulin että peruukki.:notworthy:

hieno juttu että lukeminen kiinnostaa.Itsekin tuli luettua nuorempana paljon kirjoja,no silloin ei kyllä ollut kännykkää eikä kyllä tainnut olla nettiäkään.:geek:

Yhteistyössä