Tuonne ihan kohta, tasamaan tallaaja sinne vuorille ja merille
Minnepäin?
Mulla on ikävä sitä, miten meri tuntuu ja tuoksuu siellä oikealle merelle.
(kaikista kalaherkuista puhumattakaan)
Tuonne ihan kohta, tasamaan tallaaja sinne vuorille ja merille
No ihan huikeeta!Tuonne ihan kohta, tasamaan tallaaja sinne vuorille ja merille
Ensin Finnmarkiin ja sitte Tromssan kuntiin.Minnepäin?
Mulla on ikävä sitä, miten meri tuntuu ja tuoksuu siellä oikealle merelle.
(kaikista kalaherkuista puhumattakaan)
King Oscar II kappeli pittäis käyvä kattomassa ainakiEnsin Finnmarkiin ja sitte Tromssan kuntiin.
Ens vuona niille isoille pohjoisen saarille sitte. Tai jonnekki muualle. Joka tapauksessa Norjaan.
Ensin Finnmarkiin ja sitte Tromssan kuntiin.
Ens vuona niille isoille pohjoisen saarille sitte. Tai jonnekki muualle. Joka tapauksessa Norjaan.
On niin nätti poika että ei tiijä pitäskö lyyvä turpaan vai perseeseenOijoijoijoijoijoijoiiii....noi maisemat!
En mä tota kyllä tarkottanu maisemilla mutta ihamitevaanOn niin nätti poika että ei tiijä pitäskö lyyvä turpaan vai perseeseen
Ja tostapa sitte hokasin että mä oon syöny viimeks joskus lounaalla....Eee jaksa...röyh...söin juur, oikeinpaistettuakananmunaajamustiapapujachililiemessä..
Oijoijoijoijoijoijoiiii....noi maisemat!
Jaaaa tostanapsahtikinalapeukkunenniinettäläpsähtiJa tostapa sitte hokasin että mä oon syöny viimeks joskus lounaalla....
No, päivä se on huomennakin!
No niin tuntu tekevän!Jaaaa tostanapsahtikinalapeukkunenniinettäläpsähti
Ipanen on varkkaleirillä (srk:n järkkäämä nuorisoleiri) muutaman päivän ajan ja taatusti ottaa kaiken riemun irti!! Pojathan ehti olla parilla partioleirillä ennenkuin toiminta täällä loppu ja toinen on ollu palokuntanuortenkin leirillä - kyllä nää ovat aina ihan intona olleet kun ovat leireilemään päässeeten tiiä millä leirillä miniroutis on mutta ite ja kersat ollaan oltu partioleireillä ja hauskaa on aina ollunna
eukko oli lapsena vesaisten (kepun) leirillä, niistä en anna takeita
On se hyvä että pien syö ees jottainNo niin tuntu tekevän!
Mä en voi sille mitään että mulla häviää nälkä helteisillä keleillä jonnekin...mutta meinasin kuitenni tässä jotain pientä pupeltaa ennenkö meen nukkumaan
Mä nyt mikään Karvisen mahan omistaja oo...omppu on passeli rouskuteltava tähän kohtaanOn se hyvä että pien syö ees jottain