Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Nyt näen @Iiduliinu lla haamun oikeanpuoleisessa alimmassa testissä;)

@Lallastiina lla on ihan selkeä haamu!;)

Mä tajusin nyt sitten, että olin laskenut dpo:t väärin. Jännästi sitä unohtaa, vaikka kahdesta lapsesta on ennenkin tikutelluto_O:D Eli mulla taitaakin olla vasta tänään dpo10, koska ovis taisi olla vasta 28.5.

Mäkin aloin meittiä, että taisin esikosta ja kuopuksestakin plussata one stepillä vasta lähempänä olettettua menkkojen alkua ja silloin tuli haalea plussa ainakin kuopuksesta.

Tänään en ole vielä uskaltanut testata.

Mä en tiedä miten sulla näkyy noi mun testien kuvat. Mulla on kaikki alekkain

Mutta se One step 10miu ihan selvä haalea pinkki viiva livenä. No nyt vaan katsomaan josko vahvistuisi. Pitänee varmaan päivällä ostaa muutama rfsu.
Joko oot testannut?
 
Onko teillä muilla lapsia ennestään? Mulla on kaksi tyttöä kohta 4v ja 7kk:love:

Mikä dpo sulla on tänään @Iiduliinu ?
Mulla on dpo10. Mutta jotkut sanoo, että One steppeihin ei kannata luottaa. Ite en oo koskaan saanut niihin mitään. Mutta voihan tää taas olla joku viivanpaikka :poop:
Esikoista tässä yritetään. Yk10 on nyt käynnissä. Tämä on eka kierto kun käytössä on letrot. yksityisellä lapsettomuusklinikalla siis käyty jo. Letrot oli kasvattanut kaksi 22mm follia molemmin puolin ja limakalvo oli huimat päälle 8mm kiertopäivänä 11.
 
Meillä oli sitten samana päivänä ovis @Iiduliinu :D

Mulla on nyt yk1. Lopetin imetyksen vauvan ollessa 6kk myös sitä ajatellen, että jos kolmonen saisi tulla. Menkat oli alkaneet jo ennen imetyksen lopetusta, mutta olivat sekaisin. Nyt ennen tätä yritystä tuli ekat normaalit menkat. Tätä ennen vuosin välillä 3 viikkoa putkeenkin. Normaalisti mun kierto on 27-34 päivää ja menkat 4-6 päivää.
 
Meillä oli sitten samana päivänä ovis @Iiduliinu :D

Mulla on nyt yk1. Lopetin imetyksen vauvan ollessa 6kk myös sitä ajatellen, että jos kolmonen saisi tulla. Menkat oli alkaneet jo ennen imetyksen lopetusta, mutta olivat sekaisin. Nyt ennen tätä yritystä tuli ekat normaalit menkat. Tätä ennen vuosin välillä 3 viikkoa putkeenkin. Normaalisti mun kierto on 27-34 päivää ja menkat 4-6 päivää.

Noniin! Pistäppä joku testi tulille :D
 
Mulla tuli nyt aikamoinen puhetulva näköjään xD

Nyt muistan! Eli viimeksi, kun tein kuopuksesta one stepillä haalean plussan näytti clearblue seuraavana päivänä raskaana 2-3. Eli mikäköhän dpo se mahtoi sitten olla(n)(n)(n) Mä varmistan aina yhdellä cb lla liuskaplussan:X3:

@Iiduliinu taidan testata r-testin vasta aamupissasta. Ehkä teen ovistestiä muulloinkin...katsotaan...
 
Mulla tuli nyt aikamoinen puhetulva näköjään xD

Nyt muistan! Eli viimeksi, kun tein kuopuksesta one stepillä haalean plussan näytti clearblue seuraavana päivänä raskaana 2-3. Eli mikäköhän dpo se mahtoi sitten olla(n)(n)(n) Mä varmistan aina yhdellä cb lla liuskaplussan:X3:

@Iiduliinu taidan testata r-testin vasta aamupissasta. Ehkä teen ovistestiä muulloinkin...katsotaan...

Oho. Sit on varmaan ollut jo tosi suuret dpot.
 
Vielä pakko kysyä mielipiteet teiltä tästä: tein iltapäiväpissasta PC-testin. Alla kuva muokattuna ja ei-muokattuna. Onko toi muokatun version viiva siis todella ihan väärä? Dpo 10.

Onnea @tossu-83!!!! :)

katso liitettä 3828
Mä oon sitä mieltä, että sitten se on haamu / viiva kun näkyy muokkaamattomassa. Minäki saan omiin viivoja kun värejä ja valaistusta lisää. Onko sulla stinpepinde esikoisen yritys? Ja oletko kauan jo yrittänyt?
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Mä oon sitä mieltä, että sitten se on haamu / viiva kun näkyy muokkaamattomassa. Minäki saan omiin viivoja kun värejä ja valaistusta lisää. Onko sulla stinpepinde esikoisen yritys? Ja oletko kauan jo yrittänyt?
Juup, niinhän se kyllä on, et muokkaamalla saa aika helposti jotain näkyviin. Mut ei kyllä aina, joten pieni toivo heräsi..
Meillä on yksi 6-vuotias poika ja ollaan toista yritetty heti hänen jälkeensä suoraan. Enemmän tai vähemmän aktiivisesti yritystä siis jo aikasta pitkään. Mulla vaan ikä painaa jo päälle, 42 jo mittarissa. Mut eihän sitä koskaan tiedä, jos vielä tärppäis.
 
Juup, niinhän se kyllä on, et muokkaamalla saa aika helposti jotain näkyviin. Mut ei kyllä aina, joten pieni toivo heräsi..
Meillä on yksi 6-vuotias poika ja ollaan toista yritetty heti hänen jälkeensä suoraan. Enemmän tai vähemmän aktiivisesti yritystä siis jo aikasta pitkään. Mulla vaan ikä painaa jo päälle, 42 jo mittarissa. Mut eihän sitä koskaan tiedä, jos vielä tärppäis.
Aaa sulla on tommonen tarina taustalla. Oletko käynyt hakemassa apuja gyneltä tms?
 
Ihan perusgynellä oon käynyt ja kaikki vaikuttaisi olevan hyvin. Mulla on aika paljon ylipainoa, et se voi toisaalta olla vaikuttavin este. Ja sit tietty myös ikä.
Otettiinko sulta labroja gynellä? Mulla myös kaikki Ok, ovis tapahtuu mutta on aika ”laiha”. Se selvisi just labrojen ansiosta. Nyt sain siihen sitten letrot. Ne olikin tuottaneet niin hyvän tuloksen, että kaksi isoa follia löytyi jo kp11. Mutta ehkä ensi kierrossa sitten nappais. Mulla kans vähän ylipainoa. Mutta jo 5% painon pudotus kuulemma auttaisi asiaan..
 

Yhteistyössä