Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Voi että @Iiduliinu.. eipä se tosiaan tummene oikein selvästi..oon pahoillani.
Oma tilanteeni on samanlainen: kauheen tummalla muokkauksella saan CB+:aan viivaa, mut ei se livenä noin tumma ole. Eli toivoita vaan elättelen..dpo8.

katso liitettä 3800
No vielä on täällä pienet dpot. Niin ku sullakin. Ei kannata muokata niitä testejä. Antaa vaan vääriä. Tässä toi mun sama testi muokattuna ja heti tulee haamua.
 

Attachments

Kyllähän sekin tuntuu pahalta, mut sen jotenkin kestää. Jotenkin sen mun pää kestää paremmin. :) Tässä vielä muokkaamaton versio, aika blankolta näyttää, vai mitä?

katso liitettä 3804
Jotain näkyy joo. Mutta onko se ton cb:n perus ominaisuus selviää varmaan huomenna. Pidän peukkuja.

Itselläni on jotenki helpompi valmistautua uuteen kiertoon kun ei lähde kikkailemaan vaan nega on sitte nega. Haamuista vaan innostuisin ja sit tippuu korkealta ja kovaa kun menkat alkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: stindepinde
@stindepinde ja @Iiduliinu nään teillä molemmilla jotain mutta en osaa sanoa onko viivanpaikkoja vai esihaamuja...

@babygreen valitettavasti sulla en näe mitään.

Mutta teillä kaikilla on niin pienet dpot että vielä on mahkuja vaikka mihin!

Itse olen jo 100% varma negasta ja silti kiusaisin itseäni yhdellä pc:llä ja rfsu:lla kun oli vielä kaapissa. No näen niissä molemmissa aavistuksen viivanpaikkaa kun oikein pullopohjaviivalaseilla tiirailen :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
Hei, en tiedä kuuluuko tämä oikein tännekkään mutta ajattelin että piinailijoilla saattaisi olla kokemusta tästä :D Eli onko kellään kokemusta ns valemenkoista?:unsure: Mulla siis alkoi normaalisti kuukautiset kp38. Kirkas, verinen ja juokseva vuoto, joka loppui sitten kp2 (n) Nyt edelleen olo kuin kuukautiset alkaisi, paitsi että ne meni jo...:unsure:Turvotusta, finnejä, rinnat turvonneet, lievää kipua selässä ja vatsassa.

Aamulla teen vielä yhden raskaustestin, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia! Aamuun on vielä niin pitkä aika...:whistle:
Mulla ei ole kokemusta valemenkoista, mutta sitäkin enemmän "oireiden" jatkumisesta menkkojen alkamisen jälkeenkin. Mutta jatka ihmeessä testausta että saat varmuuden. Valemenkat on kuulemma aika yleinen juttu.
 
@Mutsi72 Onko sulla siis ollut raskaus kyseessä, kun oireet jatkuneet? Vai onko mieli vaan tehnyt tepposet vai kroppa muuten sekoillut? (n)
Ei ole ollut raskauksista kyse. Kerran tosin oli tosi lyhyet menkat (1,5 vrk) ja sattumoisin otettiin niitten jälkeen herkkä veritesti jonka arvo oli jotain yli5. Lekuri epäili että jotain yritystä olis saattanut tapahtua. Mut normitestit oli ihan negoja eli niin vähän sitä hormonia oli veressä.
 
Nyt näen @Iiduliinu lla haamun oikeanpuoleisessa alimmassa testissä;)

@Lallastiina lla on ihan selkeä haamu!;)

Mä tajusin nyt sitten, että olin laskenut dpo:t väärin. Jännästi sitä unohtaa, vaikka kahdesta lapsesta on ennenkin tikutelluto_O:D Eli mulla taitaakin olla vasta tänään dpo10, koska ovis taisi olla vasta 28.5.

Mäkin aloin miettiä, että taisin esikosta ja kuopuksestakin plussata one stepillä vasta lähempänä olettettua menkkojen alkua ja silloin tuli haalea plussa ainakin kuopuksesta.

Tänään en ole vielä uskaltanut testata.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä