Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Mutsi72 Testasin tänään uudestaan rfsu n testillä ja siihenkin tuli samanlainen viiva kun eiliseen. Ja testasin myös pc liuska raskaustestillä ja siihenkin tuli viivanpaikka. Luulisin että kaikki vaan ollut viivanpaikkoja. Nyt en enempää testaile. Mä en tajuu miten mulla aina tulee viivanpaikkoja joka testiin.

Sullakin näyttäis olevan viivanpaikka.
 
@Mutsi72 testasitko viikonloppuna?(y)

Mulla on nyt menossa dpo8 ja kaikenlaisia oireita on ollut mullakin. Menkkamaista kovaakin jomotusta mahassa varsinkin vasemmalla. Rinnanympärys kasvoi välillä, mutta sitten laskikin normaaliksi. Ihme juttu. Teen erittäin herkän testin varmaan muutaman päivän päästä. Nyt on kp23/27-34. Tämä kierto on varmaan tikutetun oviksen mukaan 29 päivää(n) Oon jo tehnyt pari päivää myös ovistestejä, jos niistä näkyisi raskaus. Aikaisemmassa raskaudessa ovistesti näytti supervahvaa plussaa, kun olin jo raskaana ja testasin voisiko ovistestilläkin testata raskautta. Eli kyllä voi. Nyt ovistesti on näyttänyt vain haaleaa haamua.
 
Viimeksi muokattu:
Rfsut on huonoja. Antaa usein vp:tä. Samoin pc:den laatu on nykyään ihan surkeeta. Melkein jokaiseen testiin tulee vp. :cautious: Mutta silti niitä tulee ostettua kun kyllähän ne oikein haamun antaa aikaisemmin kuin muut.

Täällä piinapäivät meneillään tänään dpo7. Tässä kierrossa on käytössä letrot. Katsotaan, että tuliko haluttua lopputulosta. :whistle:
Tänään hätähousuna tehty dpo7 pc. Näkeekö kukaan muu mitään? Alla märkänä ja kuivana..
 

Attachments

Huomenta! @Iiduliinu Olisko sulla pikkasen vahvempi kuin eilen? Voisko se parhaillaan vasta kiinnittyä ja siksi tulee tippavuotoa? Mun tämänaamuinen testi on CB+. Kauheen haaleeta, voi miks nää ei koskaan näytä heti tummaa..no ei mullakaan vasta kuin dpo7. Joten toivotaan, toivotaan!

IMG_2789.jpg
 
Huomenta! @Iiduliinu Olisko sulla pikkasen vahvempi kuin eilen? Voisko se parhaillaan vasta kiinnittyä ja siksi tulee tippavuotoa? Mun tämänaamuinen testi on CB+. Kauheen haaleeta, voi miks nää ei koskaan näytä heti tummaa..no ei mullakaan vasta kuin dpo7. Joten toivotaan, toivotaan!

katso liitettä 3793
Niin Katotaan kuinka mun käy..
ihan kun tossa cb:ssä jotain näkyis. Toisaalta oon lukenut, että antaa vp:tä turhan usein kun toi sininen väri on kuulemma sellanen joka antaa. Sinuna kokeilisin jotain perus pc:Tä? Dpot on vielä niin pienet, että vaikka mitä kerkee tapahtua. Peukut pystyssä molempien puolesta!
 
  • Tykkää
Reactions: stindepinde
@Mutsi72 testasitko viikonloppuna?(y)

Mulla on nyt menossa dpo8 ja kaikenlaisia oireita on ollut mullakin. Menkkamaista kovaakin jomotusta mahassa varsinkin vasemmalla. Rinnanympärys kasvoi välillä, mutta sitten laskikin normaaliksi. Ihme juttu. Teen erittäin herkän testin varmaan muutaman päivän päästä. Nyt on kp23/27-34. Tämä kierto on varmaan tikutetun oviksen mukaan 29 päivää(n) Oon jo tehnyt pari päivää myös ovistestejä, jos niistä näkyisi raskaus. Aikaisemmassa raskaudessa ovistesti näytti supervahvaa plussaa, kun olin jo raskaana ja testasin voisiko ovistestilläkin testata raskautta. Eli kyllä voi. Nyt ovistesti on näyttänyt vain haaleaa haamua.
No testasinhan mä :love: ja nega se tietty oli. Kuten myös tänään. Oireita ei erityiseen ole, joten vähän luovutusmeininki alkaa nostaa päätään... :(

Noi sun oireet kuulostaa lupaavilta mutta dpo 8 voi hyvin olla ettei edes ovistesti näytä erityisen vahvaa. Ei ole ainakaan mulla näyttänyt. Tsemppiä testailuun!
 
Huomenta! Nyt elellään dpo8 aamua. Illalla paperiin jäi kerran pyyhittäessä ihan pinkkiä vuotoa. Nyt vaan täytyy toivoa, että ei hanat aukee. :cry: Tässä tämän aamun testi.
Ihan kuin tossa jotain olisi! Toivottavasti lähtee kunnon viivaksi kehittymään. Mustakin toi pinkki vuoto voi noilla dpoilla liittyä just siihen kiinnittymisen pikemmin kuin vuodon alkamiseen.
 
Huomenta! @Iiduliinu Olisko sulla pikkasen vahvempi kuin eilen? Voisko se parhaillaan vasta kiinnittyä ja siksi tulee tippavuotoa? Mun tämänaamuinen testi on CB+. Kauheen haaleeta, voi miks nää ei koskaan näytä heti tummaa..no ei mullakaan vasta kuin dpo7. Joten toivotaan, toivotaan!

katso liitettä 3793
Toi CB plussa on siinä mielessä ärsyttävä että se usein antaa haaleeta sinistä viivanpaikkaa vaikka olis nega. Toisaalta se on näyttänyt mulla varmimmin varhaiset plussat...
 
Mitäs mieltä olette? Arviolta dpo10...
http://aijaa.com/SfTEDl
http://aijaa.com/nelQoc
Sama testi kahdella eri alustalla ja toinen kuva otettu toisesta testistä reilu pari tuntia myöhemmin ja vasta kun väri oli viimein hävinnyt valkoisilta alueilta. Paljain silmin näkyy värillinen haamunpoikanen, vaan näytöllä ei tahdo näkyä... Tämä on semmonen halpis 10mlu, Ella+test merkkinen Amazonista.

Mäkin nään @stindepinde testissä jotain, mutta mullekin tuo testi antoi kerran väärää haamulaista, tosin näkyi vain paljain silmin. On kyllä tosi aikaiset dpo:tkin (vaikka on kyllä itsekin tullut halpiksilla testattua samoihin aikoihin).

@Iiduliinu ei näy mitään mun näytöllä, mutta onhan vielä varhaista.
 
Viimeksi muokattu:
Mitäs mieltä olette? Arviolta dpo10...
http://aijaa.com/SfTEDl
http://aijaa.com/nelQoc
Sama testi kahdella eri alustalla ja toinen kuva otettu toisesta testistä reilu pari tuntia myöhemmin ja vasta kun väri oli viimein hävinnyt valkoisilta alueilta. Paljain silmin näkyy värillinen haamunpoikanen, vaan näytöllä ei tahdo näkyä... Tämä on semmonen halpis 10mlu, Ella+test merkkinen Amazonista.

Mäkin nään @stindepinde testissä jotain, mutta mullekin tuo testi antoi kerran väärää haamulaista, tosin näkyi vain paljain silmin. On kyllä tosi aikaiset dpo:tkin (vaikka on kyllä itsekin tullut halpiksilla testattua samoihin aikoihin).

@Iiduliinu ei näy mitään mun näytöllä, mutta onhan vielä varhaista.
Toi sun testin tausta on jäänyt jotenkin tosi punaiseksi. Vaikee sanoa, että johtuuko haamulainen siitä vai onko ihan oikea haamua.
 
@Iiduliinu Joo näistä häviää tuo väri superhitaasti. Osaan jääkin tuonne reunoille vähän väriä. Näin livenä nähtynä viiva on kumminkin selvempi, puhelimen kamera ja tiestikan näyttö on vaan näemmä surkeita viivojen kuvaamiseen ja tihrustamiseen.
Sun viimeisimmissä saattaisin ehkä nähdä jotakin ihan aavistuksen, mutten osaa sanoa onko väriä.
 
  • Tykkää
Reactions: Iiduliinu
Hei, en tiedä kuuluuko tämä oikein tännekkään mutta ajattelin että piinailijoilla saattaisi olla kokemusta tästä :D Eli onko kellään kokemusta ns valemenkoista?:unsure: Mulla siis alkoi normaalisti kuukautiset kp38. Kirkas, verinen ja juokseva vuoto, joka loppui sitten kp2 (n) Nyt edelleen olo kuin kuukautiset alkaisi, paitsi että ne meni jo...:unsure:Turvotusta, finnejä, rinnat turvonneet, lievää kipua selässä ja vatsassa.

Aamulla teen vielä yhden raskaustestin, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia! Aamuun on vielä niin pitkä aika...:whistle:
 

Yhteistyössä