Jotain viivantynkää näkyy, mutta väristä ei voi sanoa vielä. Rfsu puikko toi? Aikaa sulla onMoi kaikille! Aloitin testaamisen tänään, vasta dpo 6. Jonkinlainen viivanen piirtyy, vai mitä olette mieltä?
katso liitettä 3780
Jotain viivantynkää näkyy, mutta väristä ei voi sanoa vielä. Rfsu puikko toi? Aikaa sulla onMoi kaikille! Aloitin testaamisen tänään, vasta dpo 6. Jonkinlainen viivanen piirtyy, vai mitä olette mieltä?
katso liitettä 3780
Oho! Aika selvä harmaa vp. Toivottavasti vahvistuu mikä testi tää on?Moi kaikille! Aloitin testaamisen tänään, vasta dpo 6. Jonkinlainen viivanen piirtyy, vai mitä olette mieltä?
katso liitettä 3780
Tää on rfsu:n puikkotesti. Mulla vasta dpo 6, joten meillä on aika samat vaiheet menossa. Ihan kuin sun testissä olisi jotain häivähdystä alkavasta viivasta. Nyt toivotaan plussaonnea!Oho! Aika selvä harmaa vp. Toivottavasti vahvistuu mikä testi tää on?
Niin Katotaan kuinka mun käy..Huomenta! @Iiduliinu Olisko sulla pikkasen vahvempi kuin eilen? Voisko se parhaillaan vasta kiinnittyä ja siksi tulee tippavuotoa? Mun tämänaamuinen testi on CB+. Kauheen haaleeta, voi miks nää ei koskaan näytä heti tummaa..no ei mullakaan vasta kuin dpo7. Joten toivotaan, toivotaan!
katso liitettä 3793
No testasinhan mä ja nega se tietty oli. Kuten myös tänään. Oireita ei erityiseen ole, joten vähän luovutusmeininki alkaa nostaa päätään...@Mutsi72 testasitko viikonloppuna?
Mulla on nyt menossa dpo8 ja kaikenlaisia oireita on ollut mullakin. Menkkamaista kovaakin jomotusta mahassa varsinkin vasemmalla. Rinnanympärys kasvoi välillä, mutta sitten laskikin normaaliksi. Ihme juttu. Teen erittäin herkän testin varmaan muutaman päivän päästä. Nyt on kp23/27-34. Tämä kierto on varmaan tikutetun oviksen mukaan 29 päivää Oon jo tehnyt pari päivää myös ovistestejä, jos niistä näkyisi raskaus. Aikaisemmassa raskaudessa ovistesti näytti supervahvaa plussaa, kun olin jo raskaana ja testasin voisiko ovistestilläkin testata raskautta. Eli kyllä voi. Nyt ovistesti on näyttänyt vain haaleaa haamua.
Ihan kuin tossa jotain olisi! Toivottavasti lähtee kunnon viivaksi kehittymään. Mustakin toi pinkki vuoto voi noilla dpoilla liittyä just siihen kiinnittymisen pikemmin kuin vuodon alkamiseen.Huomenta! Nyt elellään dpo8 aamua. Illalla paperiin jäi kerran pyyhittäessä ihan pinkkiä vuotoa. Nyt vaan täytyy toivoa, että ei hanat aukee. Tässä tämän aamun testi.
Toi CB plussa on siinä mielessä ärsyttävä että se usein antaa haaleeta sinistä viivanpaikkaa vaikka olis nega. Toisaalta se on näyttänyt mulla varmimmin varhaiset plussat...Huomenta! @Iiduliinu Olisko sulla pikkasen vahvempi kuin eilen? Voisko se parhaillaan vasta kiinnittyä ja siksi tulee tippavuotoa? Mun tämänaamuinen testi on CB+. Kauheen haaleeta, voi miks nää ei koskaan näytä heti tummaa..no ei mullakaan vasta kuin dpo7. Joten toivotaan, toivotaan!
katso liitettä 3793
Onko teille käynyt niin että testissä se väri kulkee kahteen kertaa eli kun se on jo kulkenut koko liuskan läpi tulee ns. toinen aalto hetken päästä?
Mulla kävi eilen niin ja aiheutti aikamoiset sydämen välilyönnit... kirotut rfsut!
Toi sun testin tausta on jäänyt jotenkin tosi punaiseksi. Vaikee sanoa, että johtuuko haamulainen siitä vai onko ihan oikea haamua.Mitäs mieltä olette? Arviolta dpo10...
http://aijaa.com/SfTEDl
http://aijaa.com/nelQoc
Sama testi kahdella eri alustalla ja toinen kuva otettu toisesta testistä reilu pari tuntia myöhemmin ja vasta kun väri oli viimein hävinnyt valkoisilta alueilta. Paljain silmin näkyy värillinen haamunpoikanen, vaan näytöllä ei tahdo näkyä... Tämä on semmonen halpis 10mlu, Ella+test merkkinen Amazonista.
Mäkin nään @stindepinde testissä jotain, mutta mullekin tuo testi antoi kerran väärää haamulaista, tosin näkyi vain paljain silmin. On kyllä tosi aikaiset dpo:tkin (vaikka on kyllä itsekin tullut halpiksilla testattua samoihin aikoihin).
@Iiduliinu ei näy mitään mun näytöllä, mutta onhan vielä varhaista.