Dpo9 aamu. Ei kauheen hyvältä näytä, jotain näkyy mutta kenties vaan vp
Attachments
-
528,7 KB Luettu: 46
No vielä on täällä pienet dpot. Niin ku sullakin. Ei kannata muokata niitä testejä. Antaa vaan vääriä. Tässä toi mun sama testi muokattuna ja heti tulee haamua.Voi että @Iiduliinu.. eipä se tosiaan tummene oikein selvästi..oon pahoillani.
Oma tilanteeni on samanlainen: kauheen tummalla muokkauksella saan CB+:aan viivaa, mut ei se livenä noin tumma ole. Eli toivoita vaan elättelen..dpo8.
katso liitettä 3800
Mutta eikö sit masenna kun tippuu pilvistä ja menkat alkaa?Niinpä..en vaan voi sille mitään, koska muuten tulokset olis liian masentavia.
Jotain näkyy joo. Mutta onko se ton cb:n perus ominaisuus selviää varmaan huomenna. Pidän peukkuja.Kyllähän sekin tuntuu pahalta, mut sen jotenkin kestää. Jotenkin sen mun pää kestää paremmin. Tässä vielä muokkaamaton versio, aika blankolta näyttää, vai mitä?
katso liitettä 3804
Mulla ei ole kokemusta valemenkoista, mutta sitäkin enemmän "oireiden" jatkumisesta menkkojen alkamisen jälkeenkin. Mutta jatka ihmeessä testausta että saat varmuuden. Valemenkat on kuulemma aika yleinen juttu.Hei, en tiedä kuuluuko tämä oikein tännekkään mutta ajattelin että piinailijoilla saattaisi olla kokemusta tästä Eli onko kellään kokemusta ns valemenkoista? Mulla siis alkoi normaalisti kuukautiset kp38. Kirkas, verinen ja juokseva vuoto, joka loppui sitten kp2 Nyt edelleen olo kuin kuukautiset alkaisi, paitsi että ne meni jo...Turvotusta, finnejä, rinnat turvonneet, lievää kipua selässä ja vatsassa.
Aamulla teen vielä yhden raskaustestin, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia! Aamuun on vielä niin pitkä aika...
Ei ole ollut raskauksista kyse. Kerran tosin oli tosi lyhyet menkat (1,5 vrk) ja sattumoisin otettiin niitten jälkeen herkkä veritesti jonka arvo oli jotain yli5. Lekuri epäili että jotain yritystä olis saattanut tapahtua. Mut normitestit oli ihan negoja eli niin vähän sitä hormonia oli veressä.@Mutsi72 Onko sulla siis ollut raskaus kyseessä, kun oireet jatkuneet? Vai onko mieli vaan tehnyt tepposet vai kroppa muuten sekoillut?
Varovaiset onnittelut mikäs dpo nyt menossa?@Iiduliinu ja @stindepinde molemmilla näkyy jotakin. Tsemppiä, että vahvistuisivat! Täällä on vähäsen vahvistunut ...
Ootko taas muokannut? Miltä näyttää ilman muokkauksia? Ultra on tosi surkee testi. Sillä saa aika pahaa vp:tä. Tosi moni on sen täällä palstalla haukkunut. Pitäiskö sun kokeilla vaikka pc?
Hmmm. Sinuna kokeilisin nyt vaikka sen pc:n?
Nyt on kaapissa enää digi, joten pc:t vois käydä ostamassa. Sulla haamuilee, ihanaa!Hmmm. Sinuna kokeilisin nyt vaikka sen pc:n?