The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Fantzu
Kyll mää ainakin vaatteet laitan...ja hiukset koitan ees jotenkuten suoremmaks saada kun ärsyttävästi alan muistuttamaan metsänpeikkoa (taas opistolla sanottiin tänään, kun nauroin jollekin jutulle, että ''sä näytät ihan pieneltä peikolta ton tukkas kanssa''....kyllä loppu nauru lyhyeen...hetkeks...:cautious: ) heti kun vähänkin tuulee tai on kostee ilma.
En kai mä yöpaidassa lähe mihinkään. :cautious: Mulla ei ole yhtä hankala tukka. :)

:love: metsänpeikko Ellu.

Mulla on sellainen suloinen mielikuva tuosta Ellusta pörröpäänsä kanssa kikattamassa.

Se on muuten hassua kuinka ihmismieli rakentaa kuvan henkilöstä jota ei koskaan ole edes nähnyt.
Usko pois, et halua nähä sitä näkyä kun mun tukka harottaa joka suuntaan ja nauran kaksinkerroin pikku kippurassa veet silmistä valuen:D:D

• Tykkää
Reactions: Pähkinämama
Mie en jaksa välittää paskaakaa harmaiden kusipäiden kiusaamisesta,mä oon koulussa siitä saanu tarpeeksi ja sen jälkeen ajattelin että paskat muiden puheista ja mielipideistä jotka ei mua tunne.Mie en nujerru.
Mut jos muita kiusataan,ihania immeisiä niin ku Ellu & Fantzu,kattinen,niin mun veri alkaa kiehumaan.

Pööh,mä yritin nukkua päikkärit kun väsytti kauheesti,mut ei sydän hakkas ja leposyke 115-120 niin eipä tullu mittään.

Pööh,mä yritin nukkua päikkärit kun väsytti kauheesti,mut ei sydän hakkas ja leposyke 115-120 niin eipä tullu mittään.
Mikähän siinä on, mullakin on tehnyt joskus tuota että levossa alkaa jyskyttämään niin ettei nukkumisesta tuu yhtään mitään?o_O
Mulla saattaa joskus johtua stressistä = verenpaineet nousee ja liiasta kahvista..mutt ei se aina noistakaan kaiketi johdu..ja ps, kahvi on hyvää!!!:unsure::unsure:

Mikähän siinä on, mullakin on tehnyt joskus tuota että levossa alkaa jyskyttämään niin ettei nukkumisesta tuu yhtään mitään?o_O
Mulla saattaa joskus johtua stressistä = verenpaineet nousee ja liiasta kahvista..mutt ei se aina noistakaan kaiketi johdu..ja ps, kahvi on hyvää!!!:unsure::unsure:
Jep,mulla oli verensokeri & paine myös vähän korkeella. Voi olla stressi ja kun ei viime yönä saanut nukuttua,niin nostaa sykettä.
Juu kahvi :p

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mintulla on näköjään keväthepuli tai sit juonu kahvia salaa :D:LOL:
Hyppii & pomppii ja kiipeilee joka paikassa :D:ROFLMAO:
Vauhti päällä

Yhteistyössä